Her Şeye Rağmen Ayakta Dimdik Duran Bizler Değil miyiz?

Güçlü insanlarız aslında..
Her Şeye Rağmen Ayakta Dimdik Duran Bizler Değil miyiz?

Tüm hüzünlere rağmen içinde fırtınalar koparan. Bazen sadece öylece bakıp duran duvarlara. Geceler sabahlara el verir.. İçinde milyonlarca düşünce olsa da gülümseyen suratlar..Acıyla yoğrulan.

Gözyaşlarının akıp akıp durulduğunda.. Elleriyle tek başına yüzünü silip gülümseyen. Geçecek diyerek hayata tutunan bizler.

Umutla beslenen koskocaman yüreklerimiz...
Her Şeye Rağmen Ayakta Dimdik Duran Bizler Değil miyiz?

Ne kadar çabalasak da kavuşamadığımız sevdaların ardından Hayırlısı ! diye bilen bizler. Ailelerimiz en yakınlarımızdan tattığımız acılar.. Dostlarımız, sırdaşlarımızdan.. Gönlümüzle ömrümüze katık ettiğimiz insanlar dan yaralarla sıyrıldıktan sonra. Ümitle yine düştüğü yerden doğrulan..

İçimizde küçücük ama bir o kadar güzel çocuk var
Her Şeye Rağmen Ayakta Dimdik Duran Bizler Değil miyiz?

Hayata inat bizi eskitemeyen. Hayallerimiz var. Hedeflerimiz.. Elele birlikte olduklarımız. Her şeye rağmen çok sevdiklerimiz..

Her Şeye Rağmen Ayakta Dimdik Duran Bizler Değil miyiz?

"Umutsuz insan yaşayamaz. Umut serpilsin yüreklerinize. Mutlu ve huzurlu kalın. Her şeye rağmen direnen kalplerinizi selamlıyorum.

Her Şeye Rağmen Ayakta Dimdik Duran Bizler Değil miyiz?
Cevapla