Karşımızdakinin görüşü veya bir davranışı bizi veya başkasını olumsuz etkilemediği sürece o kişiye saygı duyulması gerekir ancak bu cümleyi okurken katılanların çoğu da aslında başkalarının hayatına birçok konuda gereksiz müdahalede bulunuyor. Bu bencede en çok gördüğüm temel konuları topladım.
1- Herkesin evlenip çocuk yapma zorunluluğu olmadığının farkında olun.
Nasıl evlilik kararını kendiniz aldıysanız başkaları da evlenmemeyi seçebilir. Lütfen herkes hayatını aynı şekilde geçirmek zorundaymış gibi davranıp yaşı ilerleyen insanlara evlenmeleri için baskı kurmayınız. Aynı şekilde hiçbir evli çiftin de çocuk sahibi olma zorunluluğu yok.
2- İnsanların cinsel yönelimlerinin size bir zararı yoktur.
Bir insanın eşcinsel olması bir sorun değildir ve kimseyi zarar vermez dolayısıyla başkasına hakaret etme ve ayrımcılık yapma hakkını da vermez.
3- Kadınlar ne giyeceklerine kendileri karar verirler.
Kimse bir kadına giyiminden dolayı taciz ya da hakaret edemez. Bir kadının nasıl giyineceğine karar verecek aklı vardır.
4- Kimse cinsiyetinden dolayı bir şeyi yapma zorunluluğu taşımaz.
Hiçbir kadın kendisi istemediği sürece eve kapanıp kocasına hizmet etme zorunluluğu taşımaz.
5- Her insanda kendi dinine karar verebilecek kadar zeka vardır.
Lütfen her ne kadar kendi dininizden emin de olsanız bunu başkasına dayatma çalışmayın.
Ve lütfen unutmayın bunları uygulamak sürekli herkese karışıp kavga etmekten çok daha basit.
toplumsal ahlaki ve dini olarak kuraların konulması lazım ama saygı sevgi çerçevesinde bu dediklerinin çoğu aşıla bilir 2 ve 5 de sana katılmıyorum insan lara zarar ve yararları anlatıl malı bu 2 konunun
En İyi Cevaplar