Başkasının Ne Yaptığı Bizi İlgilendirmez!

Karşımızdakinin görüşü veya bir davranışı bizi veya başkasını olumsuz etkilemediği sürece o kişiye saygı duyulması gerekir ancak bu cümleyi okurken katılanların çoğu da aslında başkalarının hayatına birçok konuda gereksiz müdahalede bulunuyor. Bu bencede en çok gördüğüm temel konuları topladım.

1- Herkesin evlenip çocuk yapma zorunluluğu olmadığının farkında olun.

Başkasının Ne Yaptığı Bizi İlgilendirmez!
Nasıl evlilik kararını kendiniz aldıysanız başkaları da evlenmemeyi seçebilir. Lütfen herkes hayatını aynı şekilde geçirmek zorundaymış gibi davranıp yaşı ilerleyen insanlara evlenmeleri için baskı kurmayınız. Aynı şekilde hiçbir evli çiftin de çocuk sahibi olma zorunluluğu yok.

2- İnsanların cinsel yönelimlerinin size bir zararı yoktur.
Başkasının Ne Yaptığı Bizi İlgilendirmez!

Bir insanın eşcinsel olması bir sorun değildir ve kimseyi zarar vermez dolayısıyla başkasına hakaret etme ve ayrımcılık yapma hakkını da vermez.

3- Kadınlar ne giyeceklerine kendileri karar verirler.
Başkasının Ne Yaptığı Bizi İlgilendirmez!

Kimse bir kadına giyiminden dolayı taciz ya da hakaret edemez. Bir kadının nasıl giyineceğine karar verecek aklı vardır.

4- Kimse cinsiyetinden dolayı bir şeyi yapma zorunluluğu taşımaz.
Başkasının Ne Yaptığı Bizi İlgilendirmez!

Hiçbir kadın kendisi istemediği sürece eve kapanıp kocasına hizmet etme zorunluluğu taşımaz.

5- Her insanda kendi dinine karar verebilecek kadar zeka vardır.
Başkasının Ne Yaptığı Bizi İlgilendirmez!

Lütfen her ne kadar kendi dininizden emin de olsanız bunu başkasına dayatma çalışmayın.

Ve lütfen unutmayın bunları uygulamak sürekli herkese karışıp kavga etmekten çok daha basit.

Başkasının Ne Yaptığı Bizi İlgilendirmez!
Cevapla