LGBT (Lezbiyen, Gay, Biseksüel, Transseksüel) ile ilgili atılıp tutulan şeylerden bahsedeceğim.

"LGBT bireyisiniz bunu anladık fakat neden yürüyüşler yaparak bunu gözümüze sokuyorsunuz? Biz neden Heteroseksüel yürüyüşü yapmıyoruz?"
Yürüyüşlerin amacı bir şeyleri özendirmek ya da şov yapmak değil, yürüyüşün amacı haklarımızı geri istemek biz de varız haklarımızı istiyoruz demek, insanların bizi utandırmaya çalışmasına rağmen biz utanmıyoruz ve onurluyuz demek.
Bir LGBT bireyi öldürüldüğünde katili serbest bırakılıyor, iş bulamıyor fuhuşa yöneliyor, ailesi bilinçsiz olduğu için şiddet uyguluyor evden atıyor bu insanlar nasıl düzgün bir hayat yaşayabilir? Mimarlık, Tıp, Hukuk okuyup iş bulamayıp fuhuş yapmak zorunda kalanlar var. En azından sokakta simit satmaya çalışsalar kim alır? Kimse tehlikeli bir iş yapmayı istemez herkes düzenli bir hayat ister siz neden fuhuş yapmıyorsunuz? Çünkü insanlar sizi dışlamıyor. Öldürülmüyorsunuz, intihar edecek kadar psikolojiniz bozulmuyor. Michelle Demishevich adındaki gazeteci bir Trans Kadın sırf kırmızı ruj sürdüğü için işten atılıyor. Hande Kader adındaki bir Trans Kadın yakılarak öldürülüyor fakat kimse umursamıyor.

Şimdi neden yürüyüşün yapıldığını anladınız mı? Evet, birkaç kişinin yürüyüşte soyunmasını ya da dini eleştiren pankartlar açılmasını bizde doğru bulmuyoruz, birkaç kişinin yaptığı şeyle koca bir topluluğu damgalamak doğru mu sizce?
O zaman Özgecanın katili Heteroseksüel diye tüm Heteroseksüeller tecavüzcü mü diyeceğiz? Hayır, o halde yürüyüşte yapılan saçmalığı neden tüm LGBT insanlarına indirgiyorsunuz?
"LGBT dinimizde günah ve yasaklanmış bu nedenle LGBT'ye saygı duymuyorum. Lut Kavminin helakına bakınız."

İnsanlar hep LGBT bireylerini inançsız sanar fakat inançlılar da vardır. İnançsızlar da tıpkı diğer insanlarda olduğu gibi, Lut Kavminde yapılan tek şey eşcinsellik miydi? Ensest ilişkiler, pedofili, nekrofili, zoofili vardı.
Orada bahsedilen sırf zevk için cinsel ilişkiye girmek, LGBT bireyleri bunu kendisi seçmiyor tıpkı sizin seçemediğiz gibi ayrıca İslam LGBT bireylerini lanetlenmiyor. LGBT bireyi olup cinsel ilişkiye girenleri lanetliyor peki siz her LGBT bireyinin cinsel ilişkiye girip girmediğini nereden biliyorsunuz? İslamda alkol içmek, evlilik öncesi cinsel ilişkiye girmek, kumar oynamak, denize açık bir şekilde girmek de günah peki bunları yapanları neden eleştirmiyorsunuz?
Erkeklerin ilk defa kaçı evlilikten sonra ilişkiye girer? Hanginiz asla alkol kullanmıyorsunuz? Neden tüm bunlara göz yumarken LGBT denince ateş püskürüyorsunuz? Her şeyden önce yaratıcı ile arama girmeye ne hakkınız var bu sizi ne ilgilendiriyor?
"Erkek ve Kadın birbiri için yaratılmıştır. Eşcinsellik normal değildir."

Doğal değil diyorsunuz üreyemezler diyorsunuz, peki siz dünyaya sadece üreme olarak mı bakıyorsunuz? Madem doğaya aykırı biz doğadaki gibi çıplak mı geziyoruz? Hayvanlar gibi her önümüze gelenle ilişkiye mi giriyoruz ya da güçlü olan kazanır deyip güçsüzün ekmeğini mi alıyoruz? Hayır çünkü biz diğer hayvanlardan farklıyız bizim değerlerimiz, farklı duygularımız var o halde neden işinize gelince doğal değil diyorsunuz? Biz çok mu doğalız insan ırkı olarak?
"Peki neden diğer insanlar gibi karşı cinsten hoşlanmak varken hemcinslerinizden hoşlanıyorsunuz? Bu mide bulandırıcı."
Çünkü bunu biz seçmiyoruz birçok LGBT bireyi ilk başta kendinin kabullenmez karşı cinsten hoşlanmaya çalışır elinden geleni yapar fakat mutlu olamayacağını anlayınca kendini kabullenir.
"Çocuğumun LGBT'ye özenip eşcinsel olmasını istemiyorum. O nedenle LGBT bireylerinden uzak durmak istiyorum."

Çocuğunuza istediğiniz kadar karşı cinsin kıyafetlerinden, oyuncaklarından da alsanız zorla hemcinsinlerinden hoşlanmasını da isteseniz eğer çocuğunuz Heteroseksüel ise Eşcinsel ya da Transseksüel olamaz. Sizler de çocuklarınıza örnek oluyorsunuz ona bakılırsa örnek olarak bir erkek çocuğu babası varken annesine de özenebilir o zaman siz çocuğunuzu erkeklerden ya da kadınlardan uzak mı tutuyorsunuz ? Hayır. O halde çocuğunuz neden Eşcinsellere ya da Transseksüellere özensin?
Okuduğunuz için teşekkürler daha anlatacak çok şey var fakat ben daha fazla uzatmak istemedim, bence insanları Dini, Irkı, Etnik Kökeni, Cinsiyeti ve Cinsel Yönelimine göre ayırmak yerine kişiliğine göre ayırmalısınız çünkü sizin çocuğunuzda bir gün ayrımcılığa uğrayabilir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 