Alarmlara Yenik Düşüp Erken Uyanamama Sorunumuz!

Sizin de olmuştur illa "yarın güne erkenden başlayacağım" dediğiniz. Ve saatizi kurup huzurla geceye gözlerinizi yumduğunuz.. Ve sabah istenilen saate uyanma ümidiniz.


Ama o işler öyle olmuyor canım ya


Alarmlara Yenik Düşüp Erken Uyanamama Sorunumuz!

Uyanamıyoruz oğlum alarm saatine tak diye uyanamıyoruüzz!! Zor geliyor işte alışkanlık meselesi mi tembellik mi yoksa uykuya olan aşırı düşkünlüğümüz mü ne derseniz deyin..


Alarmlara Yenik Düşüp Erken Uyanamama Sorunumuz!

Sonra uykumuzun en tatlı yerinde "zirrr zirrr" öten telefon çalar saatler
Alarmlara Yenik Düşüp Erken Uyanamama Sorunumuz!


Hemen göz kapalı ertelemeleri alarmı kapatma girişimleri... Erken uyanmak evet iyidir hatta süper bir şeydir. Bir kere güne erken başladığınızda çoğu şeyi bitirmiş oluyor, kendinize daha sağlıklı zaman ayırıyor, daha enerjik hissediyor, en önemlisi o günden bir şey anlıyorsunuz.. Bu yüzden önemli erken uyanmak. Evet evet erken uyanmalıyız hatta! Ama gel gelelim ki bunu başarabilmek işte buna alışmak!


Şimdi diyeceksiniz ki zor da olsa biz zaten mecburiyetten erken uyanıyoruz


Atıyorum 7:30 iyi de arkadaşlar mecburiyet iş okul ve yerine getirilmesi gereken sorumluluklar nedeniyle elbette erken kalkılıyor. Ben bu bencemde ondan bahsetmiyorum demek istediğim genel olarak o günü evde de geçirseniz bir planınız veya işiniz olsun olmasın hatta tatil gününde dahi erken kalabilmeyi adet haline getirebilmek. Ama alarmlara yenik düşüyoruz maalesef.

Alarmlara Yenik Düşüp Erken Uyanamama Sorunumuz!


Neyse sonuç olarak; sonra bir gözlerinizi açmışsınız ki saat çoktan uyanmak istediğiniz vakti geçmiş. Veee sonuç yine hüsran...

Alarmlara Yenik Düşüp Erken Uyanamama Sorunumuz!
Cevapla