Merhaba,
Bu bencede yakınlaştıkca uzaklaşma kavramını kendi sınırlı bilgimle anlatmaya çalışacağım, umarım başarılı olabilirim :)

Eğer bir olayı anlatmak için her şey derseniz o olayıda kapsar fakat daha da uzaklaşır ..
(+ Öğretmen - Öğrenci)
+ Çocuğum ödevlerini neden yapmadın?
- Çünkü haklı sebeplerim vardı
+ Bana mantıklı tek bir cevap verebilir misin?
- Her şey dahil buna hocam ..

Bana ne kadar yakınsan, o kadar uzağım sana. İnsan düşmanına bile aynı mesafededir, yanında olan dostunada o kadar uzaktır. Bir insan kendisini sevmeyen bir insana çok yakın olabilir, kendisini sevdikçe uzaklaşabilir sebebi ise artık roller değişmiştir.

Pekala bir insan hiç görmediği bir varlığa hayran olabiliyor iken, her gün gördüğü insana neden sevgi beslemiyordur? Bence cevabı sizde ..
Kısa tutmak istedim zira başarı çok okumakla alakalı olsaydı, bütün üniversiteliler makam sahibi olurdu, bazı okul okumayanlar ise makam sahibi olamazdı ..
Esen kalın, saygılar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Oyledir iliskiler.. kime ne kadar fazla deger verirsen tahtarevalli misali o kadar assagi iner insan.. hakediyormu acaba demeden dusunmeyince kacinilmaz son..
İnsan her zaman aynı değildir
Hmmm gerçekten başarılı ve benim yaşadığım birşey bu uzağımdaki hatta hiç görmediğim birini severken etrafında o kadar kişi var ki...
Okuduğunuz için teşekkür ederim
Emeğine sağlık 😇
Teşekkürler fatih