Ben Dünya'yım, Beni Unutunuz!

Dünya dönerken insanların içinde sadece bir kukla gibi kaldığını bilmek...


Ben Dünya'yim, Beni unutunuz! Yaptiklarinizdan utaniniz.


Ben Dünya sizleri barındırıyorum içimde.


Sizler ise kendi kendinizi barındıramıyorsunuz. Afrika kıtası, kalbim'in en derinliklerinde. Çocukların merhametsizce katledilmesine merhametsizce çoğunuz seyirci kalıyorsunuz.


Ben Dünya'yım, Beni Unutunuz!


Bunlar çocuk...


Çocukları başka vasıflaramı değiştirdiniz benim haberim olmadan?



İnsanlar'ın en güzeli siyah incilerdir. Çünkü onlar sizin yaşadığınız hayatı genelikle sadece izlemekle kaldılar.



Ben Dûnyayım, sizler'e nimetlerimi sundum sonsuz bir şekilde karşılıksız.


Ben Dünya'yım, Beni Unutunuz!


Ben Dûnyayım, sizler'e farklı mevsimler yaşatırım hüznünüz ile sevinçleriniz için.


Ben Dünya'yım, Beni Unutunuz!


Ben Dûnyayım, sizler'e en iyi görevi sunuyorum, beni var edenin emri ile.


Ben Dünya'yım, Beni Unutunuz!


İnsanlar, bazen sizi barındırmaktan utanıyorum içim'de. Paylaşmayı bilmiyorsunuz, çok aç gözlüsünüz. Benimde sonum yaklaşmakta bu bir uyarıdır. ne'de olsa sizlerde benim nimetim olan toprak ile bağdaşacaksınız.


Dünyayı var edenin adı ile Allah hepimize, bilinç vermeyi nasip etsin.

Ben Dünya'yım, Beni Unutunuz!
Cevapla