Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar

Az önce sorunun birinde biri çaya kurabiye batırıp yemekten bahsediyordu.Bunu görünce aklıma çocukken yaptığımız diğer eğlenceli şeyler geldi.Ben de bunu sizlerle paylaşmak istedim.Bu yazımı okurken hem güleceğinizi hem de duygulayacağınızı tahmin ediyorum.Gelin sizle geçmişte yaptığımız eğlenceli şeylere doğru ufak bir gezintiye çıkalım.


1-Bilye oynardık.
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar


Mahallenin en çok bilyesi genellikle en popüler olan kişide olurdu.Çok oynardık bu oyunu.Hatta sabahtan akşama kadar oynadığımızı bilirim :D


2-Çaya bisküvi batırırdık ve mama yapardık.
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar


Bunu sadece çocuklukta değil şimdi bile arada sırada yaptığım oluyor.Eğer denemeyen varsa denesin çok lezzetlidir :D


3-Kışın evlerden sarkan buz sarkıtlarını düşürmek.


Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar


Kafamıza düşme tehlikesi olsada yine de değnekle düşürmeye çalışırdık.


4-Çekirdeklerin içini ayıklayıp biriktirirdik ve hepsini aynı anda yerdik.
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar



Ben hayatta biriktirdiklerinin bir çırpıda yok olduğunu burada anladım. O kadar uğraşırsın çekirdeği çıkarırsın ama bir lokmada hepsini de yer bitirirsin. :D


5- Çamurdan veya tahtadan oyuncak arabalar ,bebekler ve cep telefonları yapardık.
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar



Benim favorim cep telefonu yapmaktı. :D


6-Korkulukları olan, 1. kattaki evlerin pencerelerine çıkardık.
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar


Az soğuk yemedik.Hatta ayaklarımızı aşağıya sarkıtırdık.


7-Kapıya tırmanmak.
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar



En yükseğe çıkana kadar durmazdık.


8-Televizyona dokunup çıt sesini çıkarmaya çalışırdık.
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar


Şimdiki televizyonlarda asla olmayacak bir duygudur.


9-Portakal kabuğundan diş yapardık.
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar


Hay Allahım ya :D


10-Tekerlek yuvarlardık.
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar


Bu resmi bugün çocuklar oynarken gördüm çektim. Çocukluğumuzun Lamborghini'siydi .


11-Yastık ve koltuk minderlerinden evcik yapmak.
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar


Kulubeler yapardık.Sonra içerisine girip sanki herşey güvendeymiş gibi beklerdik.


12-Kuma atlardık ya da kuma kuyular yapardık.
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar



Övünmek gibi olmasın ama ben takla atarak atlardım.


13-Her parmağamıza mandal takardık.
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar


Hala mandal gördüğümde yapmaktan kendimi alamıyorum.


14-Kağıttan uçak ve gemiler yapardık ve yarıştırırdık.
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar


Kağıdımız ıslanmasın diye kitapların kalın yüzlerini kullanırdık.


15-Parmaklarımızın epidermislerine iğne sokardık.
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar


Ben sevdiğim kızın ismini yazmıştım.


16-Buharlı cama resim yapardık.
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar


Bazen resimler çizerdik,imzalar atardık.Ben ilk imzamı burada öğrendim .


17-Elimize kolanya döküp yakardık.
Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar


Bunu yaparken az daha evi yakıyorduk . O nedenle çok yapmadık.



Yinede hala anlamadığım bir şey var.Bunları hiç kimseden görmediğimiz halde nasıl hep ortak şeyleri yapıyoruz?


Bu zamandaki çocukların bunları yaşayamaması ne üzücü değil mi?Bunlar benim herzaman en mutlu olduğum anılarım olmuştur.Asla bir dostun seni arkadan vuramayacağı,menfat ilişkilerinin gözetilmediği,acıktığını bile unuttuğum zamanlarımdı.Yazarken gerçekten duygulanarak yazdım umarım sizler de okurken duygulanmışsınızdır.Sağlıcakla kalın ve içinizdeki çocuğu asla öldürmeyin.


Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar


























Bizi Çocukluğunuza Götürecek O Güzel Anılar
Cevapla