• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sevgililer Günü

Toplumumuzun Ortak Mesleği: Ahlak Bekçiliği (Sayfa 2)

kibelex
kibelex Takip Et
Xper 6 Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Toplumumuzun Ortak Mesleği: Ahlak Bekçiliği
Cevapla
Fal Soruları İlişki Soruları Sevgili Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

77

Cevap

126

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • _WarisDirie
    _WarisDirie Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Keşke ahlak bekçiliğini sürekli kıyafette veya yatakta aramayıp
    Çalıp, (dine göre) kul hakkı yiyende arasalar...

    11
    0 Yorumla
  • karadutluvodka
    karadutluvodka Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    uff grzklı yaa sen kimsin de kendi ahlakını koruyabileceksin. senin bir beynin yok zaten düşünemeyen bir varlık olduğun için üstün zekalı, düşünebilen ayrıca da bizden eksiği değil fazlası olan mantık abidesi erkeklerimiz bizim yerimize ahlakımızı koruyor. onlara teşekkür etmemiz gerekirken yaptığımıza bak. ayıp yeaa.

    0
    0 Yorumla
  • pussycolog
    pussycolog Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46
    +1 yıl

    hayat amerikan ya da latin amerika dizilerindeki gibi değil ne yazıkki mini giyer dekolte giyer normal kendi kararı açıkta olan herşeye bakılır gerçi kimi zihin kapalıda da bir şey arar sonuç olarak açan yapan razı ise bakana da razı olacaksın sebep sonuç ilişkisi ve ben bir erkek olarak varsa dekolte varsa mini varsa sergi bakarım açmak kadar bakmakta normal...

    2
    5 Yorumla
    • Comedown
      Comedown
      +1 yıl

      Sizin gibi zihniyet yüzünden ülke bu halde o zaman anana kardesinede birileri baksa kapalı bile olsalar sikayet etme hakkın yok kardesim. Bakarım ne demek ya bide kendinde hak görüyo

      Yorumla
    • pussycolog
      pussycolog
      +1 yıl

      kapalıya bile bakan geri zekalılara bişey yapamazsın acmyan namusu ile dolaşan bir yakınıma yapılan yanlışa müsade etmem ama açmış vede sergilemişse bakana değil baktırana yaparım yapacağımı bakılmasını istemeyen açmasın açanda bakıyolar diye laflanmasın...

      Yorumla
    • pussycolog
      pussycolog
      +1 yıl

      Oral hakkında düşünceriniz nedir?
      kibelex
      kibelex
      4 Xper Yaş: 18
      Şikayet 1saat
      Cinsel Yaşam
      Temiz olması vs diyeceksiniz de, ne kadar yıkansa temizlense de oradan akan şeyler, oranın işlevi belli. O işi yaptıktan sonra bir de öpüşmek ne kadar normal geliyor? her şey hakettiği yerde olsa?(vajina penis, ağız ağız) Sadece karşı tarafa yaptıktan sonra değil, kendime yapıldıktan sonra da öpemem yani. Farklı düşüyorsanız, özellikle yorumlarınızı merak ediyorum.

      başkasını bilmem ama sana bekci kesin lazım sen durumları aşmışsın yaş 18 var ya da yok ama çok yol almışşsın #kibelex

      Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Yazdıklarımın hala arkasındayım. Ve istediğimi rahatça sorabilirim. Gizliden soran azgın, dinine bağlı hanımlarımızı sorgulayamazsın çünkü gizliler. Kimseden bir şey saklayacak değilim. Sadece bir soru. Yaptım falan yazmıyor. Bu seni ilgilendirmez ayrıca. Benim yaşamım. Benim sevgilim ve kendimle ilgili merak ettiğim bir şey. Belki de kocamla. burada sana b*k yemek düşer. Hadi iyi günler

      Yorumla
    • pussycolog
      pussycolog
      +1 yıl

      aşmışşın sen

      Yorumla
  • NesliTükenmişErkek
    NesliTükenmişErkek Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl

    Hass s. ktr diyorum hepsine ahlak mahlak umrunda değil onların kendi ellerine fırsat geçse neler yaparlar taaaa a... ko im onların

    5
    0 Yorumla
  • dark_paradise
    dark_paradise Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 323 cevap paylaştı.

    Açık göte herkes bakar!! Senin açık giyinmen teşhirciliktir!! Sen sokakta sevişirken tabiki de ayıplarız gelip tebrik etcek halimiz yok!! Küçük çocuklar var sizi görüp özeniyolar!! Bari siz ahlaksızsınız gelecek nesilleri de etkilemeyin!!

    25
    0 Yorumla
  • kargaklavuz
    kargaklavuz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Bencede isteyen istediği gibi yaşamalı başkasının hak ve özgürlüklerini engellemeden

    6
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Böyle biri olduğunuz için kendinizle gurur duyun. Nadirlerdensiniz. İyi günler, teşekkür ederim.

      Yorumla
    • kargaklavuz
      kargaklavuz
      +1 yıl

      Teşekkür eder kimsenin kimseyi ötekileştirmediği herkesin birbirine saygı duyduğu günler dilerim...

      Yorumla
  • darkdevil06
    darkdevil06 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    aynısı bu sitede de var rusun teki kızların acık yorumlarına berbat ahlaksız vs deyip kendisi gizli görüşlerde sutyensizmi bilmem ne gibi yorumlar yapıyo

    3
    0 Yorumla
  • EskisiGibi
    EskisiGibi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Madem yaptığınız normal bişey neden bu kadar dertlisin , neden eşinden ailenden saklıyorsun bu durumunu? ve neden bakire kadınla evlenmek isteyenlere laf ediyorsun? SANENE KARDEŞİM ADAM NAMUSLU KIZLA evlenmek istiyor SANA MI SORACAK ,, İlla kızlığını vermiş mi alacak sen buna karışamazsın. SANA DA KİMSE LAF EDEMEZ BU HALDESİN diye ama dertli olan sizsiniz baksana. halinze Normalse yaptığınız hiç takmazdınız bunu kafaya ama gerçek ortada.

    4
    1 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Burada konu, bekareti bozulmuş kızla evlenmeyen erkeği eleştirmek değil. İlkokul ve lisede göz ardı ettiğiniz Paragraf soruları burada arkanızdan ağlıyor işte. Kızlığı bozulmuş ise bu erkek arkadaşının, ailesine söylemiyorsa bu ailesi ve kendinin sorunu. Bizi ilgilendirmez tamam mı arkadaşım :)) iyi günler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çok haklısın. Herkese kendi dinlerinin gerektirdiğini uygulamamalılar. Belki karşıdaki müslüman dahi değildir, sonuçta burası laik bir ülke.

    Ha ayrıca herkesin imanı kendine. Dinimizde de zorlama yokken, toplumumuzdaki bu baskı neyin kafası?

    Ben dine çok bağlı bir insanımdır, bir erkekle el ele dahi tutuşmadım yasak diye. Ama bu düşünceyi savunuyorum ben yinede. Çünkü herkes özgür. Kendi günahı o kişinin.

    Bencen başarılı, ama toplumun önemli bir kesimi hala yobaz.

    İyi günler...

    1
    0 Yorumla
  • Xxxyydhdh
    Xxxyydhdh Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sokakta opusur sun ama bunu teks en ben gormucez hucucuk cocukta gorecek

    16
    1 Yorumla
    • durmanow
      durmanow
      +1 yıl

      Şşşşttt sesini çıkarma 14 yaşında daha fazla Video çıkması için bu şart (!)

      Yorumla
  • Kadirr34
    Kadirr34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ozaman milletin görüşünden sanane * k sende görüş bekçisi misin

    10
    0 Yorumla
  • pelino
    pelino Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Cok haklisin, hislerime tercuman oldun. ahlak bekcileri gelir ama birazdan "ohloksozlogo sovonoyor" diye. anlamayan oyle zanneder tabi. guzel bir bence olmus.

    5
    0 Yorumla
  • Beyhive3
    Beyhive3 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Herkes kendi ahlakinin bekcisi olsa bugun yasadigimiz toplumsal travmalarin bir cogu hic var olmamis olurdu

    5
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Haklısınız. Teşekkür ederim vakit ayırdığınız için.

      Yorumla
    • Beyhive3
      Beyhive3
      +1 yıl

      Ben tesekkur ederim boyle bir yazi yazdiginiz icin

      Yorumla
  • Papichulo18
    Papichulo18 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    İnsanlar kendileriyle ilgilense mutsuz kimse kalmaz aynı kafadanız bende umursamam beni umursuyan insanlarlada arkadaş olmam 😉 aciz insanlar dünyada o kadar güzellik varken kişilerle uğraşmak acizliktir😂😂😂👯😃😄😀

    1
    0 Yorumla
  • Pistol
    Pistol Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 450 cevap paylaştı.

    Eline sağlık. Güzel olmuş, genel olarak yazıya katılıyorum.

    5
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :) vakit ayırdığınız için de teşekkürler, sevindim.

      Yorumla
    • Pistol
      Pistol
      +1 yıl

      Rica ederim, sosyal konulardaki benceleri okumaya özellikle özen gösteriyorum... ☺

      Yorumla
  • ulasy
    ulasy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Çok güzel çalışma. Son cümlende de özetlemişsin. Başka insanlara sürekli karışma ihtiyacını, onlar gibi özgüvenli karakterli olamayıp onların yaşamını bozma gayreti olarak algılıyorum. Hayır senin hayatın da güzel onun da bırak kendi hayatını yaşa sende değil mi?

    1
    0 Yorumla
  • Kedi_Pipisi
    Kedi_Pipisi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 45
    +1 yıl

    Mahallenize gece bekçisi arayacak olsanız önce mahallenizin hırsızları işe talip olur.
    Anlatabilmişimdir herhalde.

    7
    0 Yorumla
  • ibrahimc
    ibrahimc Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Giyim kuşam hadi neyse de sokakta öpüşmek oynaşmak nedir toplum ahlakı denen bişey var o kadar da vurdumduymazlık olmaz demek ki böyle uyarılar olmasa sokakları kerhaneye çevireceksiniz var her şeyin yeri ve zamanı var toplum ahlakını bozmadan yapın ne yapacaksanız söylediklerim ister hoşunuza gitsin ister zorunuza gitsin edep haya denen bişey var

    2
    1 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Demek istediğim, bunu anne babaları, erkekleri kadınları düşünsün arkadaşım. Ve herkes için iyi kötü kavramı farklıdır. Seviyeli yorumunuz için teşekkürler. İyi günler.

      Yorumla
  • Halittle
    Halittle Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    bu söylediklerinle ahlaksızlıklara sempati duyacağımızı falan mı sanıyosun?

    9
    0 Yorumla
  • Gllua
    Gllua Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Öyle bir toplum istiyosan git Amerikaya, Japonyaya. Türkiye Müslüman bir ülke sokakta sevişen çiftlere normal diyemeyiz ya da gözümüzü yumamayız. Ahlaksızlık resmen. Bu topluluk hadislerde övülüyorken senin ne haddine küçümsüyosun?

    15
    6 Yorumla
    • İchimaruGin
      İchimaruGin
      +1 yıl

      Türkiye laik bir ülkedir. Dini yoktur. Milletini kastediyorsan herkes müslüman olacak diye bir kaide yoktur. Hadis dedigin seylerin çoğu da yanlış kimse hadiste övüyor diye laf edemeyecek diye bir sey de yok.

      Yorumla
    • Gmze_37
      Gmze_37
      +1 yıl

      Hadi din acisindan bakmayi geçtik. Küçücük çocuklarda sokaklarda yiyisenleri. görüp ozeniyor. Amerika gibi ülke istiyosaniz o zaman oraya gidin. Laiklikmis he laik laik Türkiye çok laik.

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      +1 yıl

      Yaw cahillere inanmayın. Siz japonları amerikalıları ahlaksız mı sanıyorsunuz. Bunlar gibi ozgurce vermek ve vurmak isteyenlerin birbirlerini ve nefislerini kontrol edemeyen ergenlerikandırma mekanizmaları bunlar. Onların dini ve inançlarında da böyle birşey yok. Ve bişey soyliyim mi normal gordukleri falan da yok. Bu davarlar dilmlerden youtubeden videolardan kendileri gibi nette takılan ergenlerden gordukleri gibi zannediyorlar 1000 kilometre yanından bile geçmedikleri ulkeleri mallar.

      Yorumla
    • EniyiYorumcu
      EniyiYorumcu
      +1 yıl

      ++++

      Yorumla
    • Gllua
      Gllua
      +1 yıl

      %95i Müslüman olan bir ülkeye Müslüman demem saçma değil bence. Bizim inancımızda cinsel hayat göz önünde olabilecek birşey değil. Müslüman olmayan toplumlarda ayıp diye bir olay yok zaten Amerika Japonya çok edepsiz demiyorum dinsiz diyorum ondan bunları örnek verdim

      Yorumla
    • Gllua
      Gllua
      +1 yıl

      Ay valla sonumuz hayırlı değil sırf dikkat çekmek için en uç fikirleri destekliyosunuz. Biseksüelmiş Ateistlikmiş Feministlikmiş felan falan. Karakterinizle dikkat çekici biri olun dekolte giyip göğüslerini açıp bacaklarınızı açıp bunu normal bir şeymiş gibi göstermeye çalışmayın ahlaksızsınız

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İnsanlarin tepkisini anlamadim neden bu kadar kati... Dogru tespit

    3
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Aynı bekçilik kendilerine yapılsa sinirden kuduracaklarını bilmediklerinden, saygı duymayı bilmediklerinden. Teşekkür ederim arkadaşım. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Haklisin..

      Yorumla
  • peterpan0
    peterpan0 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kimseyi tanımadan yorum yapmam hiç bişey göründüğü gibi değil bu hayatta açık giyinen bir kızın çok namuslu veya kapalı bir kızın aynı anda 2 erkeği idare ettiğini şahit oldum o yüzden görünüş hep aldatıcıdır

    6
    1 Yorumla
    • pinkshhh
      pinkshhh
      +1 yıl

      Kesinlikle.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Din ahlak namus ne kafadaki bez parcasidir ne de namus bacak arasindaki bir zar parcasi ve 2 damla kandir.
    Yobazlar toplanmis yine namus bekciligi yapiyorlar.
    Milletin ciplak karisina kizina bakip ic gecirirler eve gidip eslerine suslen oral anal yap derler.
    Bunlar hep 2 yuzlu.

    2
    0 Yorumla
  • Rankbuster
    Rankbuster Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 530 cevap paylaştı.

    Çok başarılı bir yazı. Eline sağlık türk insanı gerçeği kabullenmeyi hiç sevmez.

    2
    3 Yorumla
    • Rankbuster
      Rankbuster
      +1 yıl

      Ayrıca yorumlara baktım da , aklı yeten/yetmeyen ağzı olan konuşmuş yazık yazık.

      Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Erkek olmanıza rağmen beni anladığınız, vakit ayırdığınız için teşekkürler kardeşim.

      Yorumla
    • Rankbuster
      Rankbuster
      +1 yıl

      Rica ederim doğrular bu.

      Yorumla
  • durmanow
    durmanow Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Tabi canım kesinlikle doğru böylelikle go*unu açanların sayısı tepki olmadigindan artsın bakalım sonra yabancı ülkelerde olduğu gibi sokakta po*no yapılır ama bizene ahlak bekçisi miyim ben (!)

    9
    4 Yorumla
    • durmanow
      durmanow
      +1 yıl

      Ekleme.

      Bir sonraki bencede yazarımız

      Kerhanelerin sokakta olmasını savunacak ve bunun normal olduğunu ahlak bekçiligini ise esefle kinayacak (!)

      Yorumla
    • EniyiYorumcu
      EniyiYorumcu
      +1 yıl

      + kardeşim

      Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Herkesin aklı vardır. Herkes bir şey yaparken, yapacaklarının sonuçlarının farkındadır. Bu kendilerini ilgilendirir. Bunu düşünecekler kendi aileleridir. Sizi ilgilendirmez ya da beni. Vakit ayırdığınız için sağolun. İyi günler.

      Yorumla
    • durmanow
      durmanow
      +1 yıl

      Evinde istediği şeyi yapar hiç te umrumda olmaz ama bunu toplumun önünde yaparsa herkesi ilgilendirir daha ar damarimiz çatlamadı.

      Yorumla
  • thalium
    thalium Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Senin ne haltlar yediğin kimsenin umurunda değil ama bunu 10 yaşında kız çocuğu da girip okuyor onun aklını zehirlemeye hakkın yok. Kendi marifetlerini kendine sakla.

    7
    4 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Onu bırak da anası babası düşünsün. O çocuk. SANA NE?

      Yorumla
    • happyowl
      happyowl
      +1 yıl

      Bu kafayla nasıl yasıyosun sen? Her seye sanane banane dıyerek bı hayat suremezsın. Her sey tamam ama su yoruma verdıgın cevap ne kadar bencılce. Anası babası dusunsun ne demek. Bu genıslıgınle, bu yazdıklarınla senın kotu ornek oldugun ınsanlara anası babası napsın.

      Yorumla
    • thalium
      thalium
      +1 yıl

      O çocuk bu toplumun evladı yanlışı doğruyu öğretmek benim de görevim.

      Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      H ay ır değil. Kime göre, neye göre yanlış bu? Anne baba olsan ve çocuğuna laf edilse, bif kaşık suda boğarsın be, için yanar. Geç bunları. Bana vicdansızsın, ahlaksızsın, umursamazsın, düşüncesizsin diyerek düşünceli oldupunuzu sanamazsınız.

      Yorumla
  • sarixs
    sarixs Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bunu yazan kişide başkalarının arkasından giybet yapıyodur kesin hahahha :d

    7
    0 Yorumla
  • RedLacquer
    RedLacquer Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Olur mu? Onlar olmasa herkes namussuz, ahlaksız olurdu. Çünkü kimsenin aklı yok.😊

    5
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Akıl bize seçimler sunar, ama herkes bir çoban arıyor. :) teşekkürler vakit ayırdığınız için.

      Yorumla
    • RedLacquer
      RedLacquer
      +1 yıl

      Rica ederim.😊

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Üslubun o kadar rezil ki okuyamadım bile. Çevrenden gördüğün tepkiyi burada herkes genellemesi yaparak bir bence yazmışsın. Gayet saçma olmuş..

    18
    0 Yorumla
  • selerorin
    selerorin Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Ellerine sağlık. Harika olmuş. Bu kadar güzel anlatılabilirdi.

    4
    0 Yorumla
  • svktny033
    svktny033 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sahilde kız arkadaşımı öpünce adamın biri gitmezseniz polis çağıracağım dedi düşün

    7
    1 Yorumla
    • Bedizci
      Bedizci
      +1 yıl

      Kardeş sen ne diyorsun biz merkeze bile düştük yapıyor serefsizler Sen sadece dudagindan yanagindan öpersin herif polisi arayıp ahlak dışı hareket yapıyor sevisiyor bunlar diye sikayet eder Bizim ulkemizde bu tiplerden çok var

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    çok edepli olan zaten bu sitede takılmaz. hepsi o. çocuğu bu erkeklerin. sabah-akşam cinsellk kategorisinde ibneler.

    8
    4 Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      siz zaten çok namuslusunuz...

      Yorumla
    • Ysera
      Ysera
      +1 yıl

      Çoğunun öyle olabilir, ama olmayanşar da var arkadaşım! Hepimizi niye aynı kazana atıyosun ki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet namusluyum. sizin gbi sanal seks yapıp erkeklere yazmıyor ve kimseye totomu göğsümü göstermiormm. yseare sözm meclisten dışarı ama çoğu öyle

      Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Herkes kendinden sorumlu. Özellikle bu dediklerinizi yapıp, kızlar yapınca ahlaksız ilan eden erkekleri kınıyorum. En çok da onlarsan tepki gelmiş. Ahlak bu mudur... Teşekkürler vakit ayırdığınız için.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sunu sylyym baskalarina orasini burasini acacagina kocasina acsin ve onu sevke getirsin neden o zaman baskalarindan medet umarainiz ne alaka sevmesi sevilmesi bende o kupe takan erkwklerin siz kizlarin yakisiyo demesiyle adamlar takmayan kisi bile takiyor kisacasi etek yakisiyor desen onuda giyiyerler bosa dememis atalar kiz ksmi seytandir.

    4
    3 Yorumla
    • Papichulo18
      Papichulo18
      +1 yıl

      Yazıyı tekrar okursan senin gibi insanların normalleşmesini isteyen biri var😂😂😂

      Yorumla
    • Gmze_37
      Gmze_37
      +1 yıl

      Sizin gibi birilerinde normallesmesini isteyen biri var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Okumaya gerek yok tekrar okumanin bir anlamiyok normal bir insanim ve siz kizlarin normellesmesini bekliyoruz artik.

      Yorumla
  • zirtapozkiz
    zirtapozkiz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Şu benceye kadınlar karsi çıkıyor ya, bu toplum bunu algılamaz zorlamamak lazım.

    3
    0 Yorumla
  • Lebron26
    Lebron26 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    kimse kimsenin kıyafetine karışmamalı her koyun kendi bacağından asılır eğer laik bir ülkede isek bunları aşın

    3
    3 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Yorumlardan aşma seviyemiz, beklediğimin çok çok üstünde olduğunu gösterdi.

      Yorumla
    • sshameless
      sshameless
      +1 yıl

      Laikliğiniz batsın. Adam gelir kanun koyar size karışır bişey demezsiniz. Ama biri ahlak bekçiliği yapsa size karışsa hemen patlarsınız.

      Yorumla
    • Lebron26
      Lebron26
      +1 yıl

      arkadaşım yine mi sen laik bir ülke de yaşıyoruz laiklik ne dersen din ve devlet işlerinin birbirinden ayrılması kimsenin kimseye ahlak bekçiliği yapmasına gerek yok biz derken farklı gezegende yaşamıyoruz insanları kısıtlama özgürlüğü sen ve senin gibilerde değil KARIŞMAYIN ÖZGÜRLÜĞÜMÜZE laiklik zoruna gidiyorsa orta doğuya git tam senlik bak orda şeriatta varmış al tepe tepe kullan bozzdur bozdur harca ATATÜRKE DE LAF ETME anladın sen onu

      Yorumla
  • yalnız_mühendis
    yalnız_mühendis Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    Birde boyle jyardiklarinda falan sevap point kazandiklarini zannediyorla ya. l*n cok guluyorum :D

    4
    0 Yorumla
  • uykuyaaşık
    uykuyaaşık Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Herkes kendinde ahlak bekçisi doğru demişsinde benceyi okumaya üşendim kusura bakma :D

    5
    1 Yorumla
    • durmanow
      durmanow
      +1 yıl

      Okudukça bo*à sarıyor bişe kaybetmemişsin

      Yorumla
  • ufuk1903
    ufuk1903 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Helal olsun, çok doğru bir yazı gerçekten.

    6
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Asıl size helal olsun , ben teşekkür ederim. :)

      Yorumla
    • ufuk1903
      ufuk1903
      +1 yıl

      Erkekliğimizden utanıyor böyleleri ama siz bayanların şunu bilmesini isterim belki tüm erkekler aynı diyosunuz haklısınız hakikatten tamamına yakını böyle de herkes bir değil mesela ben kesinlikle bu sebepten ötürü asosyal bir erkeğim. Çoğu arkadaşımdan bu sebepten ötürü soğudum, görüşmüyorum. Hep bu konulara giriyorlar tam da tarif ettiğin gibi çoğu. Toplumumuz çok gerici ve yobaz maalesef.

      Yorumla
  • Pelin386
    Pelin386 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    En nefret ettigim insan tipi
    bir insan banane demeyi bilmeli

    2
    0 Yorumla
  • fallennn
    fallennn Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    osuruktan teyyare bir yazı ama haklısın.. insan önce kendi nefsini terbiye etmeli, sonra başkalarını.

    0
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Teşekkürler vakit ayırdığınız için.

      Yorumla
    • fallennn
      fallennn
      +1 yıl

      :) rica ederim

      Yorumla
  • AFİLLİ_YALNIZLIKKK
    AFİLLİ_YALNIZLIKKK Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Oros.. pularIn kendini avutma yöntemi ;-) gülmekten öldüm

    6
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Dediğinizin anlamını iyice araştırmanızı öneririm. :) ve burada bunları yazdıysam aynı davranacak değilim. Davransam da kimseyi ilgilendirmez. O sizin, bu benim hayatım. Herkes kendine baksın. Acıncak halinize gülmüşsünüz. İyi günler.

      Yorumla
    • AFİLLİ_YALNIZLIKKK
      AFİLLİ_YALNIZLIKKK
      +1 yıl

      Ahahah şu an sesli güldüm ;-) yalnız acinacak halde olan biz değil sen ve senin gibileridir neyin kafası bu

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    :) :D Güzel bir bence.
    Her şeye sana ne bana ne güzelde peki o zaman ahlak bekçilerinden kime ne demek düşer bizede :D :D

    1
    0 Yorumla
  • hypeersny
    hypeersny Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Düşünce özgülürlüğü senin gibiler yüzünden yasaklanmalı

    8
    0 Yorumla
  • Namı_Diger
    Namı_Diger Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 713 cevap paylaştı.

    Alin sunu burdan. Sana ne diye diye ortalik p. cten gecilmeyecek. Hadi herseyi gectim insanin kendini fikrin mankeni gibi sergilemesi ne kadar karakterine uygun. Bu kadar basit olmayin. Yaptigin bence sdece bos.

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yine özgürce dağda bayırda ovada sevişmek isteyen ateşli bir kullanıcının canına tak etmiş. Neden mi tepki? Çünkü biz bir toplumuz. Bakma diyosun ya. İnsan stabil çalışır bazı seyler otomatik. Mesela ben seni dekolteli vs görsem pipim kalkar elimde değil sonra kaşar oldugunuda ararim ne dersen nasil kilif uydurursan uydur kasarsin lan:@

    7
    6 Yorumla
    • durmanow
      durmanow
      +1 yıl

      İlk cümle beni benden aldı +1

      Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      ilk cümlede yazar kendi hayatından bir kesit paylaşmış. Senin bir beynin var ise- ki vardır çünkü insan türündensin, küçük, işlevsiz de olsa var- kendi kararlarını kendin alıp, kendini yönlendirebilirsin. Eğer herkese kalkıyorsa, sonda bahsettiğin kaşarın anlamı işte budur. Çünkü o herkesle yapar. Kızı erkeği yok. İyi günler.

      Yorumla
    • durmanow
      durmanow
      +1 yıl

      Vay be bence sahibi erkeğin pipisinin kalktığı her kişiyi yaptığını sanıyor hem kendinle de celismissin adam istediğinde yapar ahlak bekçiligini yapma.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Canım bence çok konuşmada eig seç ; he bu arada ahlak bekçiliği yapma :D Şunu da söyleyeyim o ilk cümle tamda sizi anlatıyor ya. Yurt dışında dışarıda öpüşenleri koklaşanların ne kadar rahat olduklarını ve tepki almadıklarını içeren videoları görünce biz nasıl bir ülkede yaşıyoruz diye yakınan siz değil misiniz? Canım kafanın içindeki saman değilse bir şekilde her türlü ahlaksızlığa kılıf uydurabilirsiniz. Buna ne kadar haklı olsada karşınızdaki bişey diyemez :D Şimdi uza

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      BU ARADA KAŞARSINIZ :D YALANSA YALAN DE SİZ EVLENİLECEK DEĞİL EĞLENİLECEK KIZLARSINIZ

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      RESME BAK ATATÜRKÇÜ NE BEKLİYORUZ Kİ :D

      Yorumla
  • PianistKadın
    PianistKadın Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Ahlaksız olan şeyleri söyledigimiz için bile bu size batıyorsa Asıl ahlaksız sizlersiniz zaten.

    2
    1 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Aileniz dışında birileri hakkınızda atıp tutsun, saygı duymasın, o zaman görün.

      Yorumla
  • Axies
    Axies Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Zinaya kılıf uydurma çabaları bunlar.

    14
    2 Yorumla
    • pussycolog
      pussycolog
      +1 yıl

      aynen
      katılıyorum

      Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Kime göre, neye göre zina? Yetişkin bir insan istediğini yapabilir. Ve herkes müslüman değil. Kimse size bize göre yaşamak zorunda değil. İyi günler.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ahlaki çöküntü böyle oluşuyor işte size ne diyorsun ya bunları normal sanıyor insanlar

    6
    1 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Saygı duymak ahlak açısından en kapsamlı adımdır. Onlarkn iradeleri ve aileleri var. Bize düşer mi? İyi günler.

      Yorumla
  • lejyoner3
    lejyoner3 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    müslüman bir ülkede yaşıyorsun belli bir kültürle yetiştirilmiş insanlar verilen tepkiler normal ne bekliyorsunki

    3
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Ülkenin dini olmaz arkadaşım. Ve insanın aklı vardır. Herkes kendini ilgilendirir. Anası babası, kocası, sevgilisi karışır. Bize düşmez. İyi günler. Vakit ayırdığın için teşekkürler.

      Yorumla
    • lejyoner3
      lejyoner3
      +1 yıl

      ülkenin dini olmaz evet içinde yaşayan büyük çoğunluk müslüman. rica ederim iyi günler

      Yorumla
  • Scre4m
    Scre4m Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Sen kesin bu resimdeki kaşarsın. Dediklerin tam tersi yani gerçekten o Aylin o* . Kadınlar neden şimdi karşıdaki kadının götüne bakıp bu benden güzel desin. Önmeli olan yüzüdür. Sana bunlar ters gelebilir ama hepsi doğru bişey !!!

    4
    1 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Kime ve neye göre doğru? Doğru olan herkesin kendine bakmasıdır. Kaşarın da anlamına bak istersen. Hiçbir fikrin yok çünkü. Ve bunu yazdıysam orada yzdıklarım gibi davranmam gerekmez. Karışmamam gerektiğinin farkındayım. Senin annen kapansa, karşıdan müslüman olmayan biri gelip yobaz dese, ağzına edersin. Bunun gibi düşün. Herkes kendine baksın. Son derece saygısızsınız. Ahlak dediğiniz şeyi gözler önüne seriyorsunuz. Kaale alınacak bir tarafınız yok aslında. Teşekküler okuduğunuz için. Olgunlaşıp aydınlanmanız dileğiyle.

      Yorumla
  • Arseniy
    Arseniy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Onun giyinmesinden sana ne diyorsun da belki sen tahrik oluyorsun belki seni kötü yola sürükleyecek. Gereksiz bir bence olmuş ama yine de eline sağlık

    1
    1 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Teşekkür ederim vakit ayırıp, seviyeli olduğunu için. Ama sizin bir aklınız var değil mi? İstediğinizi ve istemediğinizi yapmakta özgürsünüz. İçinizde yoksa, kötü yola düşmezsiniz. İyi günler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Biri mini giymenize laf aedice hemen ozgurluk naralari atarsiniz ama bas ortulu biri olunca konu hemen gerici yobaz damgasi vurursunuz. zorla actirmya calisirsiniz

    6
    1 Yorumla
    • Papichulo18
      Papichulo18
      +1 yıl

      Bu yazıyı yazan kişinin çarşafta giyse rahatsız etmeyin kilotlada gezse rahatsız etmeyin saygı

      Yorumla
  • ProRider
    ProRider Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 591 cevap paylaştı.

    Yıl 2015 falan diyoruz ama hala okuyoruz

    Bakire olmadığı için sevdiği adam onu kabul etmemiş intihar etmiş kadın cart curt. Ne sen nede ben önüne geçemeyiz bunun. Ben kabul etsem dünya kabul etse senin sevdiğin adam seni kabul etmez ise bitmiştir o iş. O yüzden bu konular özel kalmalı çok irdelemek sinirini bozar.

    2
    6 Yorumla
    • Papichulo18
      Papichulo18
      +1 yıl

      Öyle 😏🙈

      Yorumla
    • ProRider
      ProRider
      +1 yıl

      Bu arada sace olay zar ya da iki damla kan değil. Olay şu ki

      İster istemez onun altında inlediğin vs hayalini kuruyordur ve bu inan cinnet ölüm ile sonuçlanabilir. Durum budur. İnan kanın gelmesi vs umurunda değildir çoğunun ama o kanıda ancak bu şekilde kaybediyorsun. Dediğim gibi umarım bu durumda olanların sevdiği adamlar bu durumu atlatabilir. İleride yüzünüze vurmaz. Bu çok daha acı bir durumdur

      Yorumla
    • ProRider
      ProRider
      +1 yıl

      @papichulo18

      Yorumla
    • Papichulo18
      Papichulo18
      +1 yıl

      Sizin söylediğiniz ilişkiye girdiğin adam seni kabul etmiyor bizim anlatmak isteğimiz ilişkiye girin değil ki😂😂 dış görnüşe göre yargılamayın "öyle" dememin sebebi erkekler cahil kızların aklına girrk ilişkiye zorlanmak sonra kızı dışlamak

      Yorumla
    • ProRider
      ProRider
      +1 yıl

      Sizin söylediğiniz ilişkiye girdiğin adam seni kabul etmiyor u demedim zaten ben.

      Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Bu kendilerini ilgilendirir. Ve sevdiği adamı :) anlatmak istediğim o.

      Yorumla
  • emrahkahve6
    emrahkahve6 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ne istersin bacım? Birakalimda sitede gotunun basinin resmini cekip nasilim diye sorun demi? Namus bekciligi yapiliyorsa bu ahlakdir. Ahlaksizlik nedir biliyormusun sen. bir kiza giyin demekle soyun demek arasindaki farkidami gormuyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    O günahı uyarmadığımız takdirde bize de günah yazılıyor.

    8
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Eger bana ve aileme zarar veriyorsa kadın erkek fark etmez canına okurum ötesi beni hiç ilgilendirmez isterse 100 kişi ile yatsın benden uzak ALLAH a yakın

    3
    0 Yorumla
  • Belginks
    Belginks Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    herkes kendi bacagindan asılır bu konuda haklısın ama en azından o kadar yanlış yapmış birini bir kere de olsa DUZGUN BIR DILLE uyarilmasi gerekir ki yine ayni sekilde devam ediyosada zaten kendisinin bilecegi bir istir. . .

    1
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Ama o bunu yaparken sonucunu düşünmüştür ve buna bir akıl sebep olmuştur. Ona karışması gereken ailesidir ya da fikir istiyorsa fikir o zaman belirtilir. Bize düşmez.

      Yorumla
    • Belginks
      Belginks
      +1 yıl

      Bize dusup dusmemesinde degilim ben dedigim gibi DUZGUN BIR DILLE bir kere uyarma degil kendi dusuncemizi soyluyoruz cunku bizim dinimize ve yasadigimiz topluma gore yanlis ki eger ben yine yaparim diyosa bu sekilde yasayan toplumlar ulkeler var gitsin orada ne istiyosa yapsin ama dedigim gibi bizim ulkemizde ortalik yerde boyle seyler yapilmasi ahlaksizlik saygisizliktir.

      Yorumla
  • LikeWater
    LikeWater Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Toplumumuzun Ortak Mesleği: " Ahlaksızlık " bu böyle olunca ahlak bekçileri de olacaktır dünya babamızın tarlası değil.

    3
    0 Yorumla
  • Visualsnow
    Visualsnow Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Fizigi ile herkes ilgi cekebilir. Fiziginle ilgi cekerek bir nevi hile yapiyorsun.

    1
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      bunu, uygulayanlar düşünür, kimseyi ilgilendirmez.

      Yorumla
    • Visualsnow
      Visualsnow
      +1 yıl

      İlgilendiriyor beni neden ilgilendirmesin :d

      Yorumla
  • Auxerre
    Auxerre Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    motorsan motorsundur benceyi yazan beni veya başkasını bağlamaz..

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (83)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sevgililer Günü > Benceler > Toplumumuzun Ortak Mesleği: Ahlak Bekçiliği
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Benceler

Dilimizden Düşmeyen Ahlaki Konulara Başka Millet ve Dinlerin Bakış Açısı 1 cevap verildi
Ahlak Seviyemizi Gösteren, Son Günlerde Gündemden Düşmeyen Yüz Kızartıcı Durumlar 3 cevap verildi
Toplumun Ahlakını Bozan En Büyük Etkenler 47 cevap verildi
Ahlak Nedir, Nasıl Ahlaklı Olunur: Ahlakın Soyağacı! 47 cevap verildi
Bir Tartışma Günlüğü: Haksızken Haklı Olmak 8 cevap verildi
Toplumda Bekaret Algısı 246 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨