• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sevgililer Günü

Toplumumuzun Ortak Mesleği: Ahlak Bekçiliği (Sayfa 3)

kibelex
kibelex Takip Et
Xper 6 Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Toplumumuzun Ortak Mesleği: Ahlak Bekçiliği
Cevapla
Fal Soruları İlişki Soruları Sevgili Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

77

Cevap

126

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • johncratn
    johncratn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Afedersin ama o bazı ahlak bekçileri olmasa milleti zorla zzzzz sikene olurdu

    2
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      s.. kmek mi? Bu olayı anlatış tarzınnız hiç uygun değil. Ve zekası olan zatem yaptığının ve sonucunun farkındadır. Sizin zekanız yoksa gerek duyabilirsiniz, sizin hayatınız. iyi günler.

      Yorumla
    • johncratn
      johncratn
      +1 yıl

      Zekam yok diyelim zekayla zerre alakası yok. Ahlak bekcilerine ihtiyac duyan ben olmam siz olursunz. sizedeiyi gunler

      Yorumla
  • MakVeli
    MakVeli Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    O degilde dun bir tanidigim gecti onumden o beni gormedi ama on numara giyinmis arkasindan baktim ici gozukuyodu kalcasida zayif olmasina ramen baya baya iyiydi gidip ona kahve ismarliyim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    yaptım ama bir sor neden yaptım ! geç bunları. entellektüel olmak bu değildir merkantirzim ve fizyokrasivari bir hususu gündeme getirmekle başlayıp yaptım ettim ama ihtiyaçtı demekkkkkkk. ovvvvvvvv çok aydınsınız

    2
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Yazdıklarımı yapıyorum demedim öncelikle. Ve kim yapıyorsa bu sizi ilgilendirmez. Anası babası erkeği var. Ve farklı bir hayat anlayışı var. Kaşar derseniz, kaşarın anlamına bakın önce. İyi günler. Vakit ayırdığınız için teşekkürler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Once yaziyi alip word e kopyalayip control f tuşuna basip kaşar kelimesi var mi yazının icinde kontrol ediniz. Vakit size ayirmadim belki biri okurda ya da bende ders alirim diye. Zinayi mesrulastirmanin marjinalistligine kim soyunursa cevabini alir.

      Yorumla
  • erich_topp
    erich_topp Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39
    +1 yıl

    bunu anlamak için sosyal toplum olmak gerekmez mi?

    2
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Maalesef değiliz, olamıyoruz, oldurtamıyoruz.

      Yorumla
    • erich_topp
      erich_topp
      +1 yıl

      kitle kendi içinde olmayı bile beceremiyor

      Yorumla
  • İsabay
    İsabay Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    yaşadığımız toplumun her toplulukta olduğu gibi belli ahlaki kuralları var bu kuralları yıkmaya kalkarsan altında ezilirsin yok ben bu kurallarla yaşayamam dersen kendine başka bir toplum aramaya başlasan iyi ederssin

    1
    0 Yorumla
  • seyoby
    seyoby Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Oranı buranı gereğinden fazla açarsan, sonuçlarına katlanırsın...

    3
    0 Yorumla
  • Scherbatsky
    Scherbatsky Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bu grubu komple çope atin burdan mantlik bir sonuc cikmaz , benceye yazik olur

    2
    0 Yorumla
  • ItsMeEdiz
    ItsMeEdiz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben bunları gormuyorsam banane. Goruyorsam ve rahatsiz oluyorsam, rahatsizligimi dile getiriyorsam da sana ne?

    4
    0 Yorumla
  • Reichtag
    Reichtag Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    bizim toplum hiçbirşey bilmeyen profesörlerle dolu malesef

    4
    0 Yorumla
  • CarterJr
    CarterJr Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 449 cevap paylaştı.

    sevgilisiylr iliskiye girdiyse patlamistir zaten o ayri konu ama insanlarin kiyafetleriyle yargilanmasina karsiyim elbette

    2
    0 Yorumla
  • raslanti06
    raslanti06 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Güzel edebiyat parçlamişsın ama senin zihniyetindeki insanların bu milleti karşısına almasın bence!!!

    Burası müslüman ülkesi

    5
    4 Yorumla
    • raslanti06
      raslanti06
      +1 yıl

      İstediğiniz kadar eksileyebilirsiniz bana birşey kaybettiremessiniz ancak böyle sosyal paylaşım siteleri de ergenlerin çocukların kafasını karıştırmaya çalışırsınız 2 grm beyninizle :-)

      Yorumla
    • Papichulo18
      Papichulo18
      +1 yıl

      İnsanlara saygı konusunu milleti karşına almamaya nasıl getirebiliyor hayret verici 😼

      Yorumla
    • raslanti06
      raslanti06
      +1 yıl

      Sen ne demek istediğini kendin anladın mı

      Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Ülkenin dini olmaz. Herkes müslüman değil. Önemli olan, insanlar arasındaki saygı.

      Yorumla
  • kurabiyecanavarı-
    kurabiyecanavarı- Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Burasi müsluman bir ülke kendiniz bozulmuşsunuz ama milleti bozamiycaksiniz

    3
    3 Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Anayasada islam ibaresi yok :/

      Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Ülkenin dini olmaz arkadaşım. Burada sadece müslümanlar yok. Ben de değilim. Ve en önemsediğim vicdanımdır. Bir çok müslümandam daha anlayış ve sabır gösteririm karşımdakine. En önemlisi odur. Ve buradakileri yazıyorum diye buradakiler gibi olmam gerekmez. Ve islam sizin inancınız. Siz uyun ve cennettinize gidin. İyi günler. Teşekkür ederim.

      Yorumla
    • kurabiyecanavarı-
      kurabiyecanavarı-
      +1 yıl

      Çoğunluğ saygi gostereceksin mecbursun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kimseyi kınamamak gerek ama bir yanlış görüldüğü zamanda uyarılır yani. Ayrıca mini etek giyip sokakta dolaşmak vs , zina yapmak hepsi büyük günah sana normal geliyor heralde

    4
    0 Yorumla
  • Aylin___
    Aylin___ Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    İnsanları bu tür şeylerle rahatsız etmeyin. kimsede ahlak bekçisi değil

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Okumadım ama saçma sapan şeyler patlak kızı kim napsın nefsine hakim olsaymış

    3
    1 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Bırakın onu da o kızla evlenecek adam ve kız düşünsün. Sıra sana gelirse sen düşün. Anlatmak istediğim bu. Teşekkürlee okuduğun için. iyi günler.

      Yorumla
  • gogovgov
    gogovgov Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Soyundun da engel olan mı oldu. İstediğini yapabilirsin. İstediğin gibi açık giyenebilir. İstediğin adamla sevişebilirsin.

    2
    0 Yorumla
  • Linn1
    Linn1 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Senin hayatını senden fazla düşünen insanlar her zaman varmış bu ülkede. Olmasaydı zaten şu anda Türkiye çok farklı bir yerdeydi.

    1
    0 Yorumla
  • badboyyyyyyyyyyys
    badboyyyyyyyyyyys Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    vallahi başkalarınıda yoldan çıkarıyorsa onun bacağı götü başı ayağı ortakdır

    1
    1 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Her insanın bir iradesi ve beyni vardır değil mi? Sapıyorsa içinde vardır. O kadar. Okuduğunuz için teşekkürler. İyi günler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bu benceyi yazan insan ne kadar karanlıkta kalmışsın sen namussuzsun diye herkes senin gibi namussuz olmak zorunda değil adi şıllık..

    2
    0 Yorumla
  • nomalenocry
    nomalenocry Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Guzel Bir bence olmuş hepsine katılıyorum👍

    4
    1 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim. Vakit ayırdığınız için minnettarım. Böyle birileriyle karşılaşmak mutlu u ediyor. :)

      Yorumla
  • ÇiğdemKoca
    ÇiğdemKoca Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ellerine saglık. Cok dogru bir konuda cok dogru bir bence olmuş 👌

    0
    0 Yorumla
  • Askiozledim
    Askiozledim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    sonrada niye tecavüze ugradik diye aglayip sizlarlar

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Işe babandan başlayabilirsin yargılamaya o karışmıyor mu sana sunu yapma bunu yapma diye bize ne milletin ne yaptığından

    1
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Sadece o karışabilir işte. Beni bu yaşa getiren o. Ve bu benceyi yazmak için oradakileri yapmam gerekmez. Anası, babası, erkeği hariç diğer herkese b.. K yemek düşer. Bana da. İyi günler. Vakit ayırdığınız için teşekkürler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim takıl kafana gore can can ☺️

      Yorumla
  • İvanDivanDelenn
    İvanDivanDelenn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ahlaksızlığı savunuyorlar bir de utanmadan... Tüh!

    9
    1 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Kime göre, neye göre ahlaksız? Herkes müslüman değil. Size göre böyle. İyi günler. Vakit ayırdığınız için sağolun. Ne diyim.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Katılıyorum. Helal olsun. Yüreğine sağlık.

    2
    1 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Sana helal olsun :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ahlak bekçiliği yapanlar da olmasa ahlaksızlık ayyuka çıkacak. İyi ki varlar.

    5
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Haaa yani siz aptalsınız, beyniniz, düşünme kapasiteniz yok, ve biri tarafından yönlendirilmeye ihtiyacınız var... Doğruyu bulmaya beyniniz yetmiyor... Saygı duyarım. İyi günler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu sözünle iyice anlaşıldı ki aptal olan sensin.

      Açıktan ahlaksızlık yapan ya da bunu savunan aptaldır. Senin gibi aptallara mani olmak da bizim gibi akl-ı selimlerin ya da senin deyiminle ahlak bekçilerinin işidir.

      Yorumla
  • Hakann01
    Hakann01 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    önce herkes kendi kapısının önünü temizlesin , başkasına ahkam kesmesin

    1
    0 Yorumla
  • CaN99
    CaN99 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    herkes özgürdür , ama insanlar kendi özgürlüklerini kendileri ellerinden alıyor..

    0
    0 Yorumla
  • pickpocket_
    pickpocket_ Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 426 cevap paylaştı.

    Herkes kendi hayatından sorumlu, kimin ne düşündüğünü umursamadan yaşamak lazım diye düşünüyorum.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    E o zaman mini etek giyince erkekler laf atıyor, taciz ediyor, tecavüz ediyor demeyeceksiniz.. Cüppeli Ahmet Hoca'nın haram demesi normal çünkü dinimizce haram. Onu oraya koyarak ne anlatmaya calıstın anlamadım.

    2
    7 Yorumla
    • Papichulo18
      Papichulo18
      +1 yıl

      Neden 😉 erkek nefsini terbiye etmiyor

      Yorumla
    • raslanti06
      raslanti06
      +1 yıl

      @papichulo28 tamam erkek nefsini kontrol etmeye çalışsın peki sen neden yanı bayanlar kızlar nefsini kontrol etmiyor bu hiç sordunmu kendine

      Yorumla
    • Papichulo18
      Papichulo18
      +1 yıl

      Ozaman bayan nefsi kadar erkek nefside tartışılsın‼️

      Yorumla
    • Gmze_37
      Gmze_37
      +1 yıl

      Ya bir birakin şu bayan nefsi de bilmem ne açik giyinmeyin fazla o zaman kardeşim elbet gözü kayar. Sizde erkekleri zorluyosunuz kapanin demiyoruz ki burada kiciniz gözükecek yakinda mini etekten. Mahremlerinizin belli olmasi gösterilmesi ne kadar hosunuza gidiyor.

      Yorumla
    • Papichulo18
      Papichulo18
      +1 yıl

      Kapşonlu montumun varken ağza alınmayacak hakaret sözlü tacize uğradım bunu açıklayın ‼️ altımda uzun pantolon

      Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Senin beynin var mı? Az çok var. Çünkü buraya yazmaya yetmiş. Sen yapacaklarında kendi kararını verebilir misin? Beynin varsa verirsin. Madem dinin buna uygun değil. O beynin işlevini yerine getireceksin. Ne biçim yorum o öyle. İyi günler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aslında ben burada kızları savundum ama anlamadınız. "Mini etek giyince erkekler laf atıyor" diyorum. Bakınız kızların anlamadığı nokta şurası: Tamam erkekler kendini terbiye etsin, erkekler pis zihniyetini değiştirsin ama olmuyor işte. Sokakta yüzlerce binlerce sapık var. Allah belalarını versin ama maalesef böyle. Yoksa mini etek giyenlere bakılmasın bile ama işte öyle değil ki. Keşke öyle olsa.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Türkler artık aştı her boku yemeye başladılar. Ahlaksızlaşmaya başladık. Allah sonumuzu hayır etsin

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Valla ne şeyimi yerlerse yesinler umrumda değil lakin ben sevgilimi öyle sokak ortasında pazarlarmış gibi öpüp koklamam

    1
    0 Yorumla
  • Raj_Kapoor
    Raj_Kapoor Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    Talihsiz bir bence olmuş. Kusura bakma sokak ortasında birbirine atlayanları görmek istemiyorum

    4
    0 Yorumla
  • fastEffect
    fastEffect Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Çevrende gördüğün baskı ve başına gelen şeyleri yazmışsın. saçmalıktan ibaret olmuş.

    7
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Bunları yazmak için ya da insanlara saygı duymak için, o şeyleri yaşamak gerekmez. Empati kurmak gerekir. Size laf edilse, ortalığı ayağa kaldırırsınız. Çünkü yaptığınız şeyin sonucunu düüşünerek yapmışsınızdır. Karışacak kişiler aile bireyleridir. Gerisine b.. K yemek düşer. İyi günler.

      Yorumla
    • fastEffect
      fastEffect
      +1 yıl

      Anlatmaya çalıştığın şu mu. herkesin hayatına kimse karışamaz. ozaman bu benceyi yazmamadaki gaye ne.

      Yorumla
  • Dengdigidengdengg
    Dengdigidengdengg Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Okuduğum en iyi bence👏🏻👏🏻

    5
    0 Yorumla
  • sena_hiphoplife
    sena_hiphoplife Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bu atasözunden nefret ediyorum. Eleştirmek yerine uyarmak gerekir.

    2
    0 Yorumla
  • KYKSYTN
    KYKSYTN Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben karışmam ama uyarırım bir yanlış gördüm mü. Durmam...

    1
    2 Yorumla
    • Papichulo18
      Papichulo18
      +1 yıl

      Kendi doğru ve yanlışın üzerinden karşıyı uyarmak etkileyici

      Yorumla
    • KYKSYTN
      KYKSYTN
      +1 yıl

      İslam'ın doğru ve yanlışına göre uyarırım. Benim doğrum yanlışım olmaz çünkü bu sadece Allah'ın tekelinde olan birşey. @Papichulo18

      Yorumla
  • _AfterEarth_
    _AfterEarth_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Ulan harbi kızsın be söylediklerini sonuna kadar arkasındayım :)

    0
    0 Yorumla
  • ricyric
    ricyric Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    medeniyet ve medeni insan olmak çıplak ya da yarı çıplak gezmeklemi ölçülür?

    5
    2 Yorumla
    • Papichulo18
      Papichulo18
      +1 yıl

      Hayır insanların görüşüne saygı duyarak dışardan birinin bir söz söylemesine gerek yok onun bir ailesi vardır açıklığa bu kadar söz söyleneceğine erkekler nefsini terbiye etsin

      Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Yazıda bunun bizzat üstüne basmasam neyse de... İyi günler, herkesin anlama seviyesi. Saygı duyarım.

      Yorumla
  • JustCheef
    JustCheef Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Dine inanıyorsa zaten cezasına razı demişsin inanmayanlara ceza yok mu sanki :) Ha bir de böyle verici kızlar olsun o fahişeler olmasa biz kiminle işimizi göreceğiz dimi :)

    1
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      İnanmayanlara yok evet. Bu inananların inancına göre geçerli. Ha bir de seviyesizsiniz baya. Namusu sadece kadın üzerinde görüp, erkeklerden tamamen soyutlayan bir yapınız var. Oysa ki iki taraf da insan. Ve o kiişi bunu yapıyorsa, özel bulduğu insan için yapar. Yani sizin de kaşar kelimesi hakkında yanlış bir kelime bilginiz var. Ve olgunlaşmaya ihtiyacınız var. Olmamışsınız siz. Neyse vakit ayırdığınız için sağolun. .

      Yorumla
    • JustCheef
      JustCheef
      +1 yıl

      Edebiyatı paramparça yaptın ancak ben yinede tek kelime anlamdım yaşasın sabit zihniyet :)

      Yorumla
  • elenoraaa03
    elenoraaa03 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    ağzına sağlık çok haklısın

    4
    0 Yorumla
  • adaerturk
    adaerturk Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Ağzına sağlık arkadaşım

    3
    0 Yorumla
  • cr7bale11
    cr7bale11 Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    valla helal olsun tam benimde duygularımı yansıtan bence olmus 10/10

    0
    0 Yorumla
  • azohni
    azohni Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    bizim kimseyi sınırlandırma gibi lüksümüz yok sadece gelecekteki kişilerin jendileri gibi düzgün bireyler olabilirliği adına herşeyi ölçüsünde davranmalı ve çocuklarına örnek olmalı

    2
    2 Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Bırakalım bunu o bireyler ve aileleri düşünsün. Kişi ilk önce çevresine saygılı olmayı öğrenmeli.

      Yorumla
    • azohni
      azohni
      +1 yıl

      Ne demek sürü psikolojisi belki benim ilerde kızım sen gibilerin fikrinden etkilenirse o zaman kime ne desem boş almanyada namus lu kız yok varsa varsa da kara borsada ve ben ilerde Boynuzlu yaşamak zorunda değilim insanları asimile ediyorsunuz yeter varsa iyi bir örnek örnekleri tarafarinizi gösterin artik

      Yorumla
  • Ysera
    Ysera Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Yılan eğrisini görmez deveye boynun eğri dermiş.

    2
    0 Yorumla
  • CemKaradag
    CemKaradag Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    sen kendini kaşar gibi görüyorsan yapacak bir şey yok olayı yanlış anlamışsın diyecek şey yok

    5
    4 Yorumla
    • EniyiYorumcu
      EniyiYorumcu
      +1 yıl

      + kardeşim :D

      Yorumla
    • CemKaradag
      CemKaradag
      +1 yıl

      Eyvallah kardeşim sağol @EniyiYorumcu :)

      Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Kaşarın kelime anlamını öğrenip olgunlaşıp bazı siteleerde görüş bildirmen senin için daha faydalı. Herkesten ailesi ve kendisi sorumlu. Bizlere b.. K yemek düşer. ilkokulda lisede paragraf ve cümde anlam sorularından geri kaldığın aşikar. İyi günler.

      Yorumla
    • CemKaradag
      CemKaradag
      +1 yıl

      Sen kelime anlamını bilmeden soru sorarken iyi ben yorum yaparken mi zoruna gitti

      Yorumla
  • çılgıngezgin
    çılgıngezgin Takip Et
    Master Yaş: 47
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    herkes işini yapsın kendine baksın kimsekimseye ön yargıyla yaklaşmasın

    0
    0 Yorumla
  • Koruma1453
    Koruma1453 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Saçmalamışsın resmen.

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    O zinayı sokak ortasında yap bakalım yapabiliyon mu :D

    0
    0 Yorumla
  • hexeley
    hexeley Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Güzel bir bence olmuş 👍

    2
    0 Yorumla
  • EbuTurab
    EbuTurab Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Mesleğimden memnunum.

    8
    15 Yorumla
    • EbuTurab
      EbuTurab
      +1 yıl

      Ahlak bekciligi bebegim @kanatlıcadı herseyi kicinizdan anlamaya bayagi meraklisiniz

      Yorumla
    • EbuTurab
      EbuTurab
      +1 yıl

      Adam gibi bencenin basligina bile bakmamis mal gelmis burada bana mesleğimi soruyu. Te Allahm ya.

      Yorumla
    • kanatlıcadı
      kanatlıcadı
      +1 yıl

      Snn gibi ma. l miym ben başlığı gordum zaten. laf soktum anlayana. Ayrica yanlislikla + verdm senin hakkinn - ;)

      Yorumla
    • EbuTurab
      EbuTurab
      +1 yıl

      Cok hayvanseverim. Ama fazla havliyosun asilarini yaptın mi? @kanatlıcadı

      Yorumla
    • EbuTurab
      EbuTurab
      +1 yıl

      Laf sokmayi becersen o laf sana girmezdi bebegim.

      Yorumla
    • kanatlıcadı
      kanatlıcadı
      +1 yıl

      Ha tabi canım . seversin tabi arkadaşlarını. Evimde bir tane var erkek köpek bizde ona disi köpek ariyorduk ciflestirmek icin :D seni alalım bizede ben beslerim seni :D

      Yorumla
    • EbuTurab
      EbuTurab
      +1 yıl

      Benim lafımi bana kullanma. Kopek olanda sensin. Yollu oldugum belli zaten. Bana havlamadan once yuzundeki sivilceleri temizle okay? @kanatlıcadı

      Yorumla
    • EbuTurab
      EbuTurab
      +1 yıl

      Yollu oldugn *

      Yorumla
    • EbuTurab
      EbuTurab
      +1 yıl

      Allahin ergeni. Yolda yurumeyi bilmeyenlerde gelip burada laf sokuyolar bak bak.

      Yorumla
    • kanatlıcadı
      kanatlıcadı
      +1 yıl

      Yollu olduğum belli demissin :D onu soylemene gerek yok zaten belli. en çok ahlaktan bahsedenler ahlaksız oluyor ztn. Ayrıca yüzümdeki sivilceler tek tek girsin snn bir tarafına. güzelliğimi kiskananlarin hepsi aynı şeyi yapıo zaten kusur ararsan herkeste bulursun kendi kusursuz sanki :D neyse tatlım tek kusurm bu olsun ;)

      Yorumla
    • EbuTurab
      EbuTurab
      +1 yıl

      Yollu oldugun dedim sekerim yalnis oldu o inan bana edebime namusuma düşkün kızım. Beni yargilamak senin haddin degil zaten. Yediginiz boklarin ceremesi bütün turk kizlarina yükleniyor. Bu yüzden ahlak bekciligimden çok memnunum. @kanatlıcadı

      Yorumla
    • kanatlıcadı
      kanatlıcadı
      +1 yıl

      Ya yaa tabi namuslu :D hadi mesaja gel burdan millete gösteriş yapma

      Yorumla
    • EbuTurab
      EbuTurab
      +1 yıl

      Tanimadan yargilama. Namuslu olup olmadığımi bilemezsin. Ben kendimi biliyosam kimseye kanitlama zorunlulugum yok. Görüşüm zoruna gitti heralde yarana tuz filan bastim ne dersin @kanatlıcadı

      Yorumla
    • kanatlıcadı
      kanatlıcadı
      +1 yıl

      Yoruma gel len kan. cik

      Yorumla
    • EbuTurab
      EbuTurab
      +1 yıl

      Mesaj dicektin sanirim bebegim. Ben geleli cok oldu 😆

      Yorumla
  • CoCoKiKi
    CoCoKiKi Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 829 cevap paylaştı.

    Bence güzel bir paylaşim olmus.

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Tebrik ediyorum seni muthis bir paylasim

    5
    0 Yorumla
  • martiyaasikbalik
    martiyaasikbalik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Helal

    6
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sana karışan yok istediğini yap bide benim yanıma uğra yalnız

    1
    0 Yorumla
  • Romiyo_
    Romiyo_ Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Bu ahlak bekçiigi degil umrumdada olmaz insanlarida eleştirmem.
    Lakin aylin kaşar.

    1
    2 Yorumla
    • KomserBaretta
      KomserBaretta
      +1 yıl

      Yahu bu aylin bize de verir mi acaba?

      Yorumla
    • kibelex
      kibelex
      +1 yıl

      Kaşar ın anlamını iyice araştırmanızı öneririm. İyi günler, teşekkürler vakit ayırdığınız için.

      Yorumla
  • V1per
    V1per Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    ne yapsınlar garibim o* görünce şaşırıyor işte

    2
    0 Yorumla
  • Çokfikir
    Çokfikir Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Bence den daha fazla içerik içerir 😊😃

    1
    0 Yorumla
  • Melissaaa_
    Melissaaa_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Aynen düşüncelerimi yansıtmışsın, başarılı

    0
    0 Yorumla
  • aatqer
    aatqer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    aynen öyle.. kızları engellemeyin kardeşim ! :D

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (23)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sevgililer Günü > Benceler > Toplumumuzun Ortak Mesleği: Ahlak Bekçiliği
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Benceler

Dilimizden Düşmeyen Ahlaki Konulara Başka Millet ve Dinlerin Bakış Açısı 1 cevap verildi
Ahlak Seviyemizi Gösteren, Son Günlerde Gündemden Düşmeyen Yüz Kızartıcı Durumlar 3 cevap verildi
Toplumun Ahlakını Bozan En Büyük Etkenler 47 cevap verildi
Ahlak Nedir, Nasıl Ahlaklı Olunur: Ahlakın Soyağacı! 47 cevap verildi
Bir Tartışma Günlüğü: Haksızken Haklı Olmak 8 cevap verildi
Toplumda Bekaret Algısı 246 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨