AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
126Cevap
Afedersin ama o bazı ahlak bekçileri olmasa milleti zorla zzzzz sikene olurdu
s.. kmek mi? Bu olayı anlatış tarzınnız hiç uygun değil. Ve zekası olan zatem yaptığının ve sonucunun farkındadır. Sizin zekanız yoksa gerek duyabilirsiniz, sizin hayatınız. iyi günler.
Zekam yok diyelim zekayla zerre alakası yok. Ahlak bekcilerine ihtiyac duyan ben olmam siz olursunz. sizedeiyi gunler
O degilde dun bir tanidigim gecti onumden o beni gormedi ama on numara giyinmis arkasindan baktim ici gozukuyodu kalcasida zayif olmasina ramen baya baya iyiydi gidip ona kahve ismarliyim
yaptım ama bir sor neden yaptım ! geç bunları. entellektüel olmak bu değildir merkantirzim ve fizyokrasivari bir hususu gündeme getirmekle başlayıp yaptım ettim ama ihtiyaçtı demekkkkkkk. ovvvvvvvv çok aydınsınız
Yazdıklarımı yapıyorum demedim öncelikle. Ve kim yapıyorsa bu sizi ilgilendirmez. Anası babası erkeği var. Ve farklı bir hayat anlayışı var. Kaşar derseniz, kaşarın anlamına bakın önce. İyi günler. Vakit ayırdığınız için teşekkürler.
Once yaziyi alip word e kopyalayip control f tuşuna basip kaşar kelimesi var mi yazının icinde kontrol ediniz. Vakit size ayirmadim belki biri okurda ya da bende ders alirim diye. Zinayi mesrulastirmanin marjinalistligine kim soyunursa cevabini alir.
bunu anlamak için sosyal toplum olmak gerekmez mi?
Maalesef değiliz, olamıyoruz, oldurtamıyoruz.
kitle kendi içinde olmayı bile beceremiyor
yaşadığımız toplumun her toplulukta olduğu gibi belli ahlaki kuralları var bu kuralları yıkmaya kalkarsan altında ezilirsin yok ben bu kurallarla yaşayamam dersen kendine başka bir toplum aramaya başlasan iyi ederssin
Oranı buranı gereğinden fazla açarsan, sonuçlarına katlanırsın...
Bu grubu komple çope atin burdan mantlik bir sonuc cikmaz , benceye yazik olur
Ben bunları gormuyorsam banane. Goruyorsam ve rahatsiz oluyorsam, rahatsizligimi dile getiriyorsam da sana ne?
bizim toplum hiçbirşey bilmeyen profesörlerle dolu malesef
sevgilisiylr iliskiye girdiyse patlamistir zaten o ayri konu ama insanlarin kiyafetleriyle yargilanmasina karsiyim elbette
Güzel edebiyat parçlamişsın ama senin zihniyetindeki insanların bu milleti karşısına almasın bence!!!
Burası müslüman ülkesi
İstediğiniz kadar eksileyebilirsiniz bana birşey kaybettiremessiniz ancak böyle sosyal paylaşım siteleri de ergenlerin çocukların kafasını karıştırmaya çalışırsınız 2 grm beyninizle :-)
İnsanlara saygı konusunu milleti karşına almamaya nasıl getirebiliyor hayret verici 😼
Sen ne demek istediğini kendin anladın mı
Ülkenin dini olmaz. Herkes müslüman değil. Önemli olan, insanlar arasındaki saygı.
Burasi müsluman bir ülke kendiniz bozulmuşsunuz ama milleti bozamiycaksiniz
Anayasada islam ibaresi yok :/
Ülkenin dini olmaz arkadaşım. Burada sadece müslümanlar yok. Ben de değilim. Ve en önemsediğim vicdanımdır. Bir çok müslümandam daha anlayış ve sabır gösteririm karşımdakine. En önemlisi odur. Ve buradakileri yazıyorum diye buradakiler gibi olmam gerekmez. Ve islam sizin inancınız. Siz uyun ve cennettinize gidin. İyi günler. Teşekkür ederim.
Çoğunluğ saygi gostereceksin mecbursun
Kimseyi kınamamak gerek ama bir yanlış görüldüğü zamanda uyarılır yani. Ayrıca mini etek giyip sokakta dolaşmak vs , zina yapmak hepsi büyük günah sana normal geliyor heralde
İnsanları bu tür şeylerle rahatsız etmeyin. kimsede ahlak bekçisi değil
Okumadım ama saçma sapan şeyler patlak kızı kim napsın nefsine hakim olsaymış
Bırakın onu da o kızla evlenecek adam ve kız düşünsün. Sıra sana gelirse sen düşün. Anlatmak istediğim bu. Teşekkürlee okuduğun için. iyi günler.
Soyundun da engel olan mı oldu. İstediğini yapabilirsin. İstediğin gibi açık giyenebilir. İstediğin adamla sevişebilirsin.
Senin hayatını senden fazla düşünen insanlar her zaman varmış bu ülkede. Olmasaydı zaten şu anda Türkiye çok farklı bir yerdeydi.
vallahi başkalarınıda yoldan çıkarıyorsa onun bacağı götü başı ayağı ortakdır
Her insanın bir iradesi ve beyni vardır değil mi? Sapıyorsa içinde vardır. O kadar. Okuduğunuz için teşekkürler. İyi günler
Bu benceyi yazan insan ne kadar karanlıkta kalmışsın sen namussuzsun diye herkes senin gibi namussuz olmak zorunda değil adi şıllık..
Guzel Bir bence olmuş hepsine katılıyorum👍
Çok teşekkür ederim. Vakit ayırdığınız için minnettarım. Böyle birileriyle karşılaşmak mutlu u ediyor. :)
Ellerine saglık. Cok dogru bir konuda cok dogru bir bence olmuş 👌
sonrada niye tecavüze ugradik diye aglayip sizlarlar
Işe babandan başlayabilirsin yargılamaya o karışmıyor mu sana sunu yapma bunu yapma diye bize ne milletin ne yaptığından
Sadece o karışabilir işte. Beni bu yaşa getiren o. Ve bu benceyi yazmak için oradakileri yapmam gerekmez. Anası, babası, erkeği hariç diğer herkese b.. K yemek düşer. Bana da. İyi günler. Vakit ayırdığınız için teşekkürler.
Rica ederim takıl kafana gore can can ☺️
Ahlaksızlığı savunuyorlar bir de utanmadan... Tüh!
Kime göre, neye göre ahlaksız? Herkes müslüman değil. Size göre böyle. İyi günler. Vakit ayırdığınız için sağolun. Ne diyim.
Katılıyorum. Helal olsun. Yüreğine sağlık.
Sana helal olsun :)
Ahlak bekçiliği yapanlar da olmasa ahlaksızlık ayyuka çıkacak. İyi ki varlar.
Haaa yani siz aptalsınız, beyniniz, düşünme kapasiteniz yok, ve biri tarafından yönlendirilmeye ihtiyacınız var... Doğruyu bulmaya beyniniz yetmiyor... Saygı duyarım. İyi günler
Bu sözünle iyice anlaşıldı ki aptal olan sensin.
Açıktan ahlaksızlık yapan ya da bunu savunan aptaldır. Senin gibi aptallara mani olmak da bizim gibi akl-ı selimlerin ya da senin deyiminle ahlak bekçilerinin işidir.
önce herkes kendi kapısının önünü temizlesin , başkasına ahkam kesmesin
herkes özgürdür , ama insanlar kendi özgürlüklerini kendileri ellerinden alıyor..
Herkes kendi hayatından sorumlu, kimin ne düşündüğünü umursamadan yaşamak lazım diye düşünüyorum.
E o zaman mini etek giyince erkekler laf atıyor, taciz ediyor, tecavüz ediyor demeyeceksiniz.. Cüppeli Ahmet Hoca'nın haram demesi normal çünkü dinimizce haram. Onu oraya koyarak ne anlatmaya calıstın anlamadım.
Neden 😉 erkek nefsini terbiye etmiyor
@papichulo28 tamam erkek nefsini kontrol etmeye çalışsın peki sen neden yanı bayanlar kızlar nefsini kontrol etmiyor bu hiç sordunmu kendine
Ozaman bayan nefsi kadar erkek nefside tartışılsın‼️
Ya bir birakin şu bayan nefsi de bilmem ne açik giyinmeyin fazla o zaman kardeşim elbet gözü kayar. Sizde erkekleri zorluyosunuz kapanin demiyoruz ki burada kiciniz gözükecek yakinda mini etekten. Mahremlerinizin belli olmasi gösterilmesi ne kadar hosunuza gidiyor.
Kapşonlu montumun varken ağza alınmayacak hakaret sözlü tacize uğradım bunu açıklayın ‼️ altımda uzun pantolon
Senin beynin var mı? Az çok var. Çünkü buraya yazmaya yetmiş. Sen yapacaklarında kendi kararını verebilir misin? Beynin varsa verirsin. Madem dinin buna uygun değil. O beynin işlevini yerine getireceksin. Ne biçim yorum o öyle. İyi günler.
Aslında ben burada kızları savundum ama anlamadınız. "Mini etek giyince erkekler laf atıyor" diyorum. Bakınız kızların anlamadığı nokta şurası: Tamam erkekler kendini terbiye etsin, erkekler pis zihniyetini değiştirsin ama olmuyor işte. Sokakta yüzlerce binlerce sapık var. Allah belalarını versin ama maalesef böyle. Yoksa mini etek giyenlere bakılmasın bile ama işte öyle değil ki. Keşke öyle olsa.
Türkler artık aştı her boku yemeye başladılar. Ahlaksızlaşmaya başladık. Allah sonumuzu hayır etsin
Valla ne şeyimi yerlerse yesinler umrumda değil lakin ben sevgilimi öyle sokak ortasında pazarlarmış gibi öpüp koklamam
Talihsiz bir bence olmuş. Kusura bakma sokak ortasında birbirine atlayanları görmek istemiyorum
Çevrende gördüğün baskı ve başına gelen şeyleri yazmışsın. saçmalıktan ibaret olmuş.
Bunları yazmak için ya da insanlara saygı duymak için, o şeyleri yaşamak gerekmez. Empati kurmak gerekir. Size laf edilse, ortalığı ayağa kaldırırsınız. Çünkü yaptığınız şeyin sonucunu düüşünerek yapmışsınızdır. Karışacak kişiler aile bireyleridir. Gerisine b.. K yemek düşer. İyi günler.
Anlatmaya çalıştığın şu mu. herkesin hayatına kimse karışamaz. ozaman bu benceyi yazmamadaki gaye ne.
Okuduğum en iyi bence👏🏻👏🏻
Bu atasözunden nefret ediyorum. Eleştirmek yerine uyarmak gerekir.
Ben karışmam ama uyarırım bir yanlış gördüm mü. Durmam...
Kendi doğru ve yanlışın üzerinden karşıyı uyarmak etkileyici
İslam'ın doğru ve yanlışına göre uyarırım. Benim doğrum yanlışım olmaz çünkü bu sadece Allah'ın tekelinde olan birşey. @Papichulo18
Ulan harbi kızsın be söylediklerini sonuna kadar arkasındayım :)
medeniyet ve medeni insan olmak çıplak ya da yarı çıplak gezmeklemi ölçülür?
Hayır insanların görüşüne saygı duyarak dışardan birinin bir söz söylemesine gerek yok onun bir ailesi vardır açıklığa bu kadar söz söyleneceğine erkekler nefsini terbiye etsin
Yazıda bunun bizzat üstüne basmasam neyse de... İyi günler, herkesin anlama seviyesi. Saygı duyarım.
Dine inanıyorsa zaten cezasına razı demişsin inanmayanlara ceza yok mu sanki :) Ha bir de böyle verici kızlar olsun o fahişeler olmasa biz kiminle işimizi göreceğiz dimi :)
İnanmayanlara yok evet. Bu inananların inancına göre geçerli. Ha bir de seviyesizsiniz baya. Namusu sadece kadın üzerinde görüp, erkeklerden tamamen soyutlayan bir yapınız var. Oysa ki iki taraf da insan. Ve o kiişi bunu yapıyorsa, özel bulduğu insan için yapar. Yani sizin de kaşar kelimesi hakkında yanlış bir kelime bilginiz var. Ve olgunlaşmaya ihtiyacınız var. Olmamışsınız siz. Neyse vakit ayırdığınız için sağolun. .
Edebiyatı paramparça yaptın ancak ben yinede tek kelime anlamdım yaşasın sabit zihniyet :)
ağzına sağlık çok haklısın
Ağzına sağlık arkadaşım
valla helal olsun tam benimde duygularımı yansıtan bence olmus 10/10
bizim kimseyi sınırlandırma gibi lüksümüz yok sadece gelecekteki kişilerin jendileri gibi düzgün bireyler olabilirliği adına herşeyi ölçüsünde davranmalı ve çocuklarına örnek olmalı
Bırakalım bunu o bireyler ve aileleri düşünsün. Kişi ilk önce çevresine saygılı olmayı öğrenmeli.
Ne demek sürü psikolojisi belki benim ilerde kızım sen gibilerin fikrinden etkilenirse o zaman kime ne desem boş almanyada namus lu kız yok varsa varsa da kara borsada ve ben ilerde Boynuzlu yaşamak zorunda değilim insanları asimile ediyorsunuz yeter varsa iyi bir örnek örnekleri tarafarinizi gösterin artik
Yılan eğrisini görmez deveye boynun eğri dermiş.
sen kendini kaşar gibi görüyorsan yapacak bir şey yok olayı yanlış anlamışsın diyecek şey yok
+ kardeşim :D
Eyvallah kardeşim sağol @EniyiYorumcu :)
Kaşarın kelime anlamını öğrenip olgunlaşıp bazı siteleerde görüş bildirmen senin için daha faydalı. Herkesten ailesi ve kendisi sorumlu. Bizlere b.. K yemek düşer. ilkokulda lisede paragraf ve cümde anlam sorularından geri kaldığın aşikar. İyi günler.
Sen kelime anlamını bilmeden soru sorarken iyi ben yorum yaparken mi zoruna gitti
herkes işini yapsın kendine baksın kimsekimseye ön yargıyla yaklaşmasın
Saçmalamışsın resmen.
O zinayı sokak ortasında yap bakalım yapabiliyon mu :D
Güzel bir bence olmuş 👍
Mesleğimden memnunum.
Ahlak bekciligi bebegim @kanatlıcadı herseyi kicinizdan anlamaya bayagi meraklisiniz
Adam gibi bencenin basligina bile bakmamis mal gelmis burada bana mesleğimi soruyu. Te Allahm ya.
Snn gibi ma. l miym ben başlığı gordum zaten. laf soktum anlayana. Ayrica yanlislikla + verdm senin hakkinn - ;)
Cok hayvanseverim. Ama fazla havliyosun asilarini yaptın mi? @kanatlıcadı
Laf sokmayi becersen o laf sana girmezdi bebegim.
Ha tabi canım . seversin tabi arkadaşlarını. Evimde bir tane var erkek köpek bizde ona disi köpek ariyorduk ciflestirmek icin :D seni alalım bizede ben beslerim seni :D
Benim lafımi bana kullanma. Kopek olanda sensin. Yollu oldugum belli zaten. Bana havlamadan once yuzundeki sivilceleri temizle okay? @kanatlıcadı
Yollu oldugn *
Allahin ergeni. Yolda yurumeyi bilmeyenlerde gelip burada laf sokuyolar bak bak.
Yollu olduğum belli demissin :D onu soylemene gerek yok zaten belli. en çok ahlaktan bahsedenler ahlaksız oluyor ztn. Ayrıca yüzümdeki sivilceler tek tek girsin snn bir tarafına. güzelliğimi kiskananlarin hepsi aynı şeyi yapıo zaten kusur ararsan herkeste bulursun kendi kusursuz sanki :D neyse tatlım tek kusurm bu olsun ;)
Yollu oldugun dedim sekerim yalnis oldu o inan bana edebime namusuma düşkün kızım. Beni yargilamak senin haddin degil zaten. Yediginiz boklarin ceremesi bütün turk kizlarina yükleniyor. Bu yüzden ahlak bekciligimden çok memnunum. @kanatlıcadı
Ya yaa tabi namuslu :D hadi mesaja gel burdan millete gösteriş yapma
Tanimadan yargilama. Namuslu olup olmadığımi bilemezsin. Ben kendimi biliyosam kimseye kanitlama zorunlulugum yok. Görüşüm zoruna gitti heralde yarana tuz filan bastim ne dersin @kanatlıcadı
Yoruma gel len kan. cik
Mesaj dicektin sanirim bebegim. Ben geleli cok oldu 😆
Bence güzel bir paylaşim olmus.
Tebrik ediyorum seni muthis bir paylasim
Helal
Sana karışan yok istediğini yap bide benim yanıma uğra yalnız
Bu ahlak bekçiigi degil umrumdada olmaz insanlarida eleştirmem.
Lakin aylin kaşar.
Yahu bu aylin bize de verir mi acaba?
Kaşar ın anlamını iyice araştırmanızı öneririm. İyi günler, teşekkürler vakit ayırdığınız için.
ne yapsınlar garibim o* görünce şaşırıyor işte
Bence den daha fazla içerik içerir 😊😃
Aynen düşüncelerimi yansıtmışsın, başarılı
aynen öyle.. kızları engellemeyin kardeşim ! :D