AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
175Cevap
Bu bence kaldırılmalı aşırı saçma bir şeye benzetip açanda kabahat kezbanus yarmagül yok bilmem ne bu ne be
" ESPIRI AMACLI YAZILMISTIR "
Bunları daha samimi sıcak ama bir o kadar alaydan uzak fakat esprili yazsan olurdu @vladimirpuding den etkilendim demişsin ama o espiri yapıyor sen alay ediyorsun aynı şey değil bence yazma sen
Bende şortla giriyorum ama hic bir erkege bakmamm ki istisnalarda vsr benim şortla girmemin amacı girmessem daha çok günah çünkü
Abi ne kadar aptalca boş bir bence yapmışsın ya hala senin gibi zavallılar var mı bu dünya da valla acıyorum sizin gibilere
İnsanların dış görünüşüyle yargılamak çok yanlış ve ayıp bir şey.
Okuduğum en iğrenç benceydi şunu yazmak için uğraştığın dakikalari yararlı bir şey uğruna feda edebilirdin. En kötü benceydi insanlari aşağılamak bu kadar komik olmamalı
tamam, güzel yazmışsın da o bahsettiğin fitnessçi giller hiçte öyle değil yani biraz abartı geldi :) he bu arada ben kendimi çok iyi korkuyorum plajda :D böyle bol şeyler giyiyorum yürürken hahah:)
eline emeğine sağlık. iyi günler :)
İnsanları aşağılamak hoşuna mı gidiyor? Bir aynaya baksan emin ol plajın P'sine gitmeye utanırsın. Terbiyesiz ahlaksız seni.
Az özgün olun yahu, beceremiyorsan neden yapıyorsun? Mavilimizde hiç sıkılmıyordum bunda başlıklar bile yetti, her şeyi de kopya. Ayrıca gerçekten berbat.
Arkadaşlar Bence'yi yazan arkadaş eleştirileri daha fazla kaldıramayıp gitmiş sanırım haklı olarak yoksa benimde kendisine 1 çift sözüm vardı doğru olanı yapmış bir daha görüşmemek üzere Kezbanoviç :/
Çok aşağılıyıcı kimse vücudunu sergilemek zorunda degil ve kimseninde kusuruyla dalga geçilmemeli hoş bulmadım 😕
heralde yarmagül (Deveus Yarmaus) sen oluyorsun tlf'dan mı pc'den mi nerden giriyorsan tıkındığın yerden benceni paylaşmışsın
senin kezbaniceler dedigin bolumdeki fotorafta kucuk bir kiz cocuhu var dalga gecmeden once bir bak.
bune ya insanları aşağılıyorsun resmen sen nesın sen insan bile değilsin heralde sanane insanların bedenlerınden yok kezbanmış yok yarmagülmüş bunedır ya bunaasıl bir tabirdir? yuh yani yuh
sen kendini zanedıyorsan artık.
sen hangi kategoridesin
Bu bencenı okuyunca senın hangı kategorıde oldugunu merak ettım acıkcası
Normal tatilini yapan insan grubundayim
Bencende o grup yok ayrıca kımr gore neye gore normal? Benım ıcınde bu saydıgın gruplar cok normal: )
boş beleş bir insanın yapacağı bence bu kadar olur zaten
Kezban demissin de biz mayolu gezmeye utaniyoruz diye kezban mi olduk oramizi buramizi gostersek daha mi iyi olacakti
Sakin ol boşver :)
Yanlış var. Sahil keyfieeğğ diyen kezbanuslardır. Fitnusların böyle bir alışkanlıkları yoktur.
Fizikleri guzel oldugu icin resim attiklarini ifade ettim
Biraz daha genis kapsamli olsa cok guzel olcakmis basarili buldum kendine dev aynasinda bakan kizlarimiza ozellikle afedersin kendini burada bir b. Sanan ks kizlarina guzel kapak olmus tbrikler
Başarılı e güzel bir bence olmuş.
O fitnısçıgiller den bir kız gönderiver bana bir zahmet 💋💟💋💝💋💗💋
Hemmmennn
Şefim nerede kaldı sipariş?
Kezban kelimesinin anlamını bilmeden her yerde kullanan kızlar için de ben yazacağım sonunda :D
Kezban o toplulugun temsili ismi "bence" :) kro kız falan mi yazsaydim sacmalama istersen
Kezban, yöneten evine bağlı kadın demektir... Gençler biri kullandığında hemen kapıp bilmeden kullanıyorlar kelimeleri... Tükezban ile karıştırıyorsunuz...
balinadan ve şalvarlı hafızdan başka bişey yok.. siz ne tür plajlarda takılıyosunuz :D
alanyaya gittinmi sen hic alanyaya? :D
bir plaj düşün türk yok :D türküde geç suroyeli yok l*n dahasımı var :D
Alanyaya en son 3 sene önce gittim deli dehşet bir yer.. alman rus sürüsüne bereket. hele bir rus gördüm daha unutamadım o yavruyu uffffffffffff :) aman suriyeli eksik kalsın, oranında bokunu sıvazlarlar.. @KilliToparlak
heh biz o plajlarda o hatunlarla takılıyoruz ışte :D
tam yerindesin bro, takılırsan öyle plajlarda takılacaksın, yabancı hatun varsa bizde varız :p @KilliToparlak
her daim :D
Rencide edici buldum komik değildi hoşlanmadım 😒😬
hoş olmamış tatlım keşke insanları sınıflandırarak aşağılayacağın zamanı ve eforu yararlı seylere harcasaydın
Bence, bencelerini kendine sakla sonuç olarak yarmagül veya kezban tabiri çok yanlış olmuş..
Espri olsun diye bile yazdıysan, ayıp yani gerek yok bunlara..
İnsanlarla dalga geçmişsin hiç hoş değil. Insanlar oraya dinlenmek eğlenmek için gidiyor kimseyi dış görünüş ilgilendirmez.
Kezban dediklerin vucutlarini acmak istemeyenler hakaret gibi olnus sismanlara da oyle
Kıllı olanlara kezban diyorum ve o zaman uzun bir ince elbise giysinler plaj icin igrenc gozukuyor o kiyafetler o yuzden yazdim
O konuda haklisinda yarmaguller olmamis bazilari zayifliyamiyor bosbogazlar neysede
bu yaşıma geldim ben hiç fitnıscçıgillerden görmedim sahillerde o dediklerin plajlarda görülen rus kızları olabilir ancak.
Yok be var
Kiz olacaksin birde bende seni erkek sandım okurken bir erkek gozlem yapmissin resmen erkekler bile bu kadar incelemiyor ayrıca hemcinslerinle bu kadar alay etmende cok yanlış
Assagilamaktan başka bir b*k yok o yüzden bastım sikayeti
askında çok eğleneceli olailirmiş ama ama uslup çok yanlış.
Üslubun çok yanlış. Herkes nasıl mutluysa onu yapabilir bu onları yargılamanı getirmez.
Beğenmedim. Görende Miami'ye giden birisi zannedecek seni.
Bu kadar eziklemeseydin bence kimseyi. Özellikle kiloluları. Kilolu diye eğlenip gülmeye hakları yokmu?
Güldüm... :D
Sen hangi gruba dahilsin merak ettim :O :D D:
Normal tatilini yapan insan grubu :D
Öyle bir grup göremedim ama ben burada :S
Bu Bence iyi olmamış o halde BENCE. :/
çok verimli bulmadım gülemedim. yine de aşk acısı dinlemekten güzeldir. sevgili hikayeleri ve soruları çok sıkıcı:)
Cok güldüm ben hangi gruptayim diye düşündüm bir an 😂
Sakince kendi tatilini yapmaya calisan insan grubundayiz :D
Çok güzel bence olmuş, kezbanlara batmış zaten belli.
Aynen kuduz kopek gibi delirdiler :D
Tesettürlüler için özel yerler de var.
Memleketimizde yemek kültürü çok zengin ve damak tatmızda gayet güzel
siz nerde yasiyonuz l*n :D bunlara ben nie denk gelmedim?
Heryerde var bunlarrr
Ilk bencen OLMASINA rağmen başarılı :) Devamını bekliyoruz ellerine sağlık
Cok tesekkurlerr
sende kezbancıgiller olduğuna göre güzel paylaşım :D
Komiksin
Gercekciyim
Hadi ya
Evet
Fitness ve bb (Bodybuilding) yapanlara sonsuz saygım vardır. Bende ilk adımımı 4-5 ay önce atmıştım zamanı gelince bende onlardan biri olucam :)
Aynen benimde oyle saygim var ne mutlu sana
TEşekkürler
Iğrenç olmuş, DOUBLE iğrenç olmuş hatta!
Keşke benceyi yazarken beynini masada bırakmasaydın😒
Türk kadınları genelde cekinirler ve kezbandir. Doğru. ama hepsi değil. Çoğu.
Çok önyargı içeren bir bence olmuş hiçbirinde gülmedim 😒
Fitnısçıgil olmayıp bir dünya fit olsn kızımız var. Bu nasıl sence yav begenmedim
Bu kadar saçma bir bence görmedim. Sen bunlardan hangisisin Kezban mi şişman mi.
Ahahhhahhahahha 1. Madde'ye çok güldüm. Fitnısçıgiller (fitnısus atgibikarısus) Eline sağlık :D
Offf yorumları okumadan, yorum yazdım. Ama aşağısı alev almış yanıyor ya. Bu konuda kompleksli ne kadar çok insan varmış meğer :D Bence komikti, bence komedinin altında oldukça yüksek bir gerçeklik payı vardı. Ülkemizin insanları arasında oluşan sosyal uçurumun açık bir kanıtı. Ve bu kadar çok eleştiri almış olman da doğru bir noktaya parmak bastığının kanıtı. İnsanlarımız alaycı espiriyi bile kaldıramaz duruma gelmiş.
Ama ben yinede 1. Madde'yi tutuyorum Fitnısçıgiller (fitnısus atgibikarısus) Süper ;)
Cok tesekkurler ben o igrenc komplekslileri umursamiyorum bile guzel ifade etmissin :)
Vallaha açıkçası bende meme nonniklemezsem kanım pıhtılaşmiyor hastaligi o yuzden kadinlara saygi :D
İnsanları görünüşlerine göre yargılayıp burada kendi karakterini ortaya serdin. Yargılanması ve "kezban" ilan edilmesi gereken sensin. Kezban neyse * .
Tenezzul etmedim cevap yazmaya vallahi
Eee etmişsin işte? Lol
Bak iste beyine bak :D Cevap yazmayi sana karsilik verip. kendimi ifade etme anlaminda kullandigimi dahil anlamiyorsun.. kendi kendine yaz simdi canim
Yahu, ben senin nereden canın oluyorum? Ayrıca lol diyoruz bunun altında yatanı anlamıyorsan ve ciddi ciddi bunu anlamadığımı sanıp bana o şekilde karşılık veriyorsan bu senin salaklığın değil mi be? Senin gibi karakterisizin beni yargılaması bana zerre dokunmaz lol. Sen sergilediğin şu tavırdan çık, çünkü bak ne olduğun taa ilk cümlenden belli oluyor heheehe.
Okumuyorum yazdiklarini kudurmaya devam et :D
Kudurmuyorum ki? Sadece açıklama yapmıştım. Sen kafanda gerçekten bazı şeyleri kuruyorsun güzelim.
ulan bir de bunu kız hazırlamış :D bende bu kadar aşağılamaya heralde bir erkek hazırlamıştır diye düşünüyodum :DD
Hssktr ya sanki sizin aile ingiliz kraliceleri.
Sikk kendi ulkeni begenmediysen sktrgt
Okumayi birak tiklanmaya bile degmez bir dusuncen varmis. şu an dusunce bakimindan senden ustunum ve sana varos kafali diye bilcek kapasitedeyim
güzel bakımlı kadınlar bakımsız aman ne olacak ya diyen gamsızlar, frikikçiler
ciplak olmak medeniyet ise hayvanlar biz insanlardan daha medeni !!!
soruyu yazan fitnısçıgiller'den fake mi atıyon ne yapıyon :D :P :D
Gitmeyin kizin üstüne kendi çapında eglenmiş iste ne var bunda?
bence hiç güzel olmamış inşallah en sondaki gibi çocuğun olur
2 numarayı kendine bakarak yazmışsın sanırsam, çok bilerek konustuguna gore.
Begenmedim, cıks.