Giderek Hissizleşiyoruz.

( Müzik eşliğinde)


1 - www.youtube.com/watch?v=SU6KFnGF9M8


2- www.youtube.com/watch?v=g_72RkQV25Y)


Sonra dayanamıyorsun.Hayatındaki her şeyin kötüye gittiğini hissediyorsun.Her şeyi içine atmaktan yavaş yavaş tükendiğini hissediyorsun.Sanki payına düşenden fazlasını almışta bir başkasının derdinide sen çekiyormuşsun gibi.Daha 19'unda yaşlılığa adım atmış gibi oluyorsun.Canın acıyor,hatta canın bile sana acıyor.Kimseye bişey anlatamıyorsun seni dinlememelerinden onları sıkmaktan korkuyorsun.Anlattığın zamanda ''Seni çok iyi anlıyorum'' diyen herkesin seni anlamadığını görüyorsun.En yakınındakinden uzaklaşıyorsun.Herkesten gizlesen de saklasan da tükeniyorsun.



Giderek Hissizleşiyoruz.


Dışarıya verdiğin '' BEN İYİYİM '' imajı içini yiyip bitiriyor.Diğerleri sanki en büyük sorun onlarda varmış gibi ortalıkta gezip kendilerine hayranlık yaratmayı becerirken sen anlatamıyorsun ya bu yiyip bitiriyor bedenini.Etrafında belki arkadaşların yakın dostların var ama tam anlamıyla istediğin kimse yok.Kısaca HERŞEYDEN BİRAZ VAR AMA HİÇBİR ŞEYDEN TAM YOK. Biri gelse ve tam anlamıyla yanında olsa düzeleceksin gibi geliyor.Ama bu konuda o kadar yenilgiye uğradın o kadar çok hırpalandın ki,bir tarafın hep ''Kimseye değer verme'' '' Sevme kahrolası,sevme'' diyor.Çünkü biliyor;değer vermekte sorun ama AYNI DEĞERİ GÖREMEYİNCE BAŞLIYOR ASIL SORUNLAR.Asıl sorunlar gelince,asıl acıları da tatmaya başlıyorsun.Ne giden geri geliyor,ne kalan değerini biliyor.



Hayat devam ediyor ama sen bir yere çakılı kalıyorsun.Günden güne hissizleşiyorsun.


O yüzden çokta şey yapmayın,sevmeyin.



C.K.G


Giderek Hissizleşiyoruz.
Cevapla