• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sevgililer Günü

Kadınlık onurumu yıllar içinde kaybettim... (Sayfa 2)

duchesse
duchesse Takip Et
Xper 6 Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1210
Kadınlık onurumu yıllar içinde kaybettim...
Cevapla
Çocuk Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
23 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

162

Cevap

251

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • DuygusuzZz
    DuygusuzZz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    " Ben bu Dünyaya herkesin istediği kişi olmak için gelmedim ". Kim ne derse desin ben birine köle olamam, Sonuçta hayata bir kere geliyorum. Herkes gibi..

    1
    2 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Senin gibi algılayan üç kişi daha bulsam bencem amacına ulaşır (ciddiyim) Tebrikler

      Yorumla
    • DuygusuzZz
      DuygusuzZz
      +1 yıl

      Konu içinde ben seni tebrik ederim gerçekten içimden geçenleri dile dökmüşsün

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Toplum yapisi iste degismedikce bunlar devam edecek. Egitimli olanida ovuluyo severek evleneni de.. tanimadan etmeden sadece ana babanin istedigiyle evlenin de tek yardimcisi Allah.. cevremde tum evlilik ornekleri var. Mutlusundan mutsuzuna siddet gorenden cinayet isleyenine zalimlige boyun egenden aldatan da aldatilana sevip sayandan sovup sayanina kadar hepsi... ve evlilikten tırsıyorum.. ve biliyorum ki 26-27 ime geldigimde lanet olasica toplumun baskısı söylemleri baslayacak evlilik ne zaman diye. Su bir gercek ki hayat kesinlikle kolay degil hele ki bir bayansan ve türk toplum yapisina sahip bir yerde yasiyorsan. Tabi beterin beteri var kürtlerdeki berdel töre cinayetleri vb cok daha baska.. dunyanin neresi olursa olsun bu tur hayvanliklar yapan hangi topluma ait oldiguna bakilmaksizn hepsi ayni mal aynı it.. yarinin ne getirecegi belli olmuyor

    0
    0 Yorumla
  • modest86
    modest86 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Yazini en bastan okumaya basladim telefondan baglandigim icin resmi goremedim hemen.. yaziyi okufukca assagi indim ve resmi gorunce bogazim dugumlendi.. 22 yasinda bekar ve univerdite ogrencisi bir kiz olarak yutkunamadim gozlerim doldu.. Diyecek cok sey var hemde cok ama şu an gidip biraz dusunmek istiyorum hayat uzerine yaratilisimiz uzerine.. cevap yazdim soruya daha sonra tekrar bakip sana yazmak icin...

    1
    2 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Seni üzmek istemezdim ve amacımda bu değil. İlerde senin ve diğerlerinin üzülmemesi için kendimden örnekler verdim. Teselliye ihtiyacım yok. Tekrar bişey yazmak yerine içinden kalbinden küçük bir dua et yeter.. Hayatında bol şans diliyorum..

      Yorumla
    • modest86
      modest86
      +1 yıl

      Ne teselli edebilirim ne de aciyabilirim ama insanligimdan utanabilirim.. Neler yapabiliriz engellemek icin diye dusunebilirim..

      Yorumla
  • analog
    analog Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bunları yaşamamak için ayrı yaşıyorum. Ama yaşamaya çalışıyorum. Orada da eril şiddet var. Kariyer yapamıyorsun vs.. Sevilme gibi bir durumun yok.. Kullanılıyorsun

    1
    5 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Sen beni daha iyi anlıyorsun şimdi

      Yorumla
    • analog
      analog
      +1 yıl

      Daha önce anlamamış mıydım

      Yorumla
    • analog
      analog
      +1 yıl

      dilersen konuşabiliriz. Ne yapabilirsin, özellikle sorunun kaynağına inmek için neleri degiştirebilirsin vs. tartışabilirsin benimle.

      Yorumla
    • analog
      analog
      +1 yıl

      -hem bana da faydası olmuş olur-

      Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Konuşabiliriz tabiiki ama mesaj gönderilmiyor sana @analog

      Yorumla
  • sonmu
    sonmu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Yuva bozmak günah derler. Evet neşe içinde yaşayan bir çiftin yuvasını bozmak günah.
    Cahiliye dönemini nasıl atlatıcaz bilmiyorum. Bir baba kızına ölene kadar sahip çıkıp kollamalı. Cinsiyeti kadın diye kimse stres atılmak için şiddet görmek için yaratılmadı! Kadın erkeğe hediye ve Eş olarak yaratıldı. Bu nimetin kıymetini bilmeyene yazıklar olsun! Allah yardımcın olsun kardeşim. Malesef başka bişey söyleyemiyoruz.

    3
    0 Yorumla
  • masturbatur
    masturbatur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Boşan falan diyenler var ama öyle insanlardan boşanma girişimleri de boşanmalarda cinayetle bitebiliyor maalesef. Görüyoruz haberlerde yanlış da olsa bu bir gerçek ve bunu da göz önünde bulundurmak gerek. İşin uzmanlarına git. profesyonel destek alabilirsen daha doğru buradan söylenenler riskli.

    2
    0 Yorumla
  • MerveSahin70
    MerveSahin70 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Her zaman yanındayım.
    Her türden maddi manevi ki bunları çekmek zorunda degilsin :/ benden belki büyüksün belki tecrübelerin var ama şu an seni en iyi anlayan benim.
    Bu ortamlarda büyüdüm bunlarla yaşadım mücadele ettim hala ediyorum. :/ Sabret Allah bizi yalnız bırakmaz , o hep bizimledir.

    0
    3 Yorumla
    • Abstract
      Abstract
      +1 yıl

      evet sizinle oldugu için bu acılara katlanıyorsunuz size acı cektırerek sınıyor sizi...

      Yorumla
    • MerveSahin70
      MerveSahin70
      +1 yıl

      Rab bizi sınıyor...
      Kimisini imansızlıgıyla , kimisini ise acılarla hastalıklarla. :* Bu inançsızlıgına saygım sonsuz ama bunu ölünce hatırlayacaksın. Keşke inansaydım diyeceksin.

      Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      ...♥...

      Yorumla
  • buhranlıı
    buhranlıı Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 708 cevap paylaştı.

    Bence artık kendini bırakmak yerine toparlanmalı düştüğün yerden kalkmalı ve bugüne kadar mecbur kaldığın hayatın ve o hayata seni mecbur kılan bütün insanların karşısında durmalısın.

    Bütün herşeyi hiçe sayarak ve gözünü karartarak.
    Sen değerlisin başkalarının seni değersizleştirmesine izin verme.
    (Ailen bile olsa! )

    1
    0 Yorumla
  • husso
    husso Takip Et
    Guru Yaş: 47
    +1 yıl

    Valla kızma ama, Türk kadınında kendini döven, itip kakan erkeğe ilgi duyma olayı var. Sonuçta, zorla evlendirilen kızlar hariç, sizler seçiyorsunuz adamları, o yüzden şikayet etmeye hakkınız yok.

    Tanıdığım ne kadar düzgün, yakışıklı, entellektüel, insana ve kadına değer veren düzgün erkek varsa , hepsi mutsuz, kadınlar tarafından ilgi görmüyorlar.

    Siz onurunuzu öncelikle, size değer veren erkeğe ilgi göstererek koruyun. Hem psikopat adamı seçip, hemde şikayet etmek olmaz.

    0
    7 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Herkes senin sandığın gibi eşini seçme hakkına sahip değil. Ailelerin sunduğu erkeklerle evlenebiliriz bazılarımız, buna görücü usülü denir. Senin hayalettiğin gibi değil bişeyler..

      Yorumla
    • husso
      husso
      +1 yıl

      Dikkatli okursan "zorla evlendirilen kızlar hariç" dedim. Zorla evlendirilmeyenler de gidip psikopatı seçiyor malesef.

      Yorumla
    • burasicokguzel
      burasicokguzel
      +1 yıl

      Kaldi ki kim bilir kac kadin asik oldugu adamı secti ve evlendi yani psikopat olmayan insanlari malesef insanlae değişebiliyor

      Yorumla
    • sinemy20
      sinemy20
      +1 yıl

      Cok haklisin. Psikiyatride de bunun aciklamasi var zaten

      Yorumla
    • husso
      husso
      +1 yıl

      @sinemy20 nedir açıklaması?

      Yorumla
    • sinemy20
      sinemy20
      +1 yıl

      Kizlar iyi veya kotu, bilincli veya bilincsiz (bilincaltinda yani) babasina benzeyen bir es secer... Ve bu yillardir belki (!) boyle devam ettigi icin, yani babasi da annesine veya belki kizisina sert davrandigi icin kizlar babasina benzeyen erkekleri secer. Siddet gördüğünde ise bak iste butun erkekler ayni der vr psikolojik travmadan dolayi aldigi darbeleri kendisini degil, toplumu, ailesini, erkekleri vs. suclayarak açıklama (!) Veya cikis yolu (!) Buluyor kafasinda. Dedigim gibi bu bilincli veya bilincsiz. Psikiyatristler bu sekilde acikliyor, dogru veya degil bilemem ama ben cogunluk olarak inaniyorum. Cozume gelince, bilincaltini kotrol etmek ve degistirmek icin insan (kadin) egitimle vr cok yeteknekli olmasi lazim

      Yorumla
    • husso
      husso
      +1 yıl

      @sinemy20 dediğine bildiğim kadarıyla "RAPO" deniyor, Rape den geliyor sanrım.

      Yorumla
  • Xheva
    Xheva Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Eğer Başarılı erkeğin ardında bir kadın var derler demek ki herşeyden önce kadın önemli , bayana el kaldıran adamada adam diyene diyecek söz yok sevgisiz cinsel obje olarak kullanılan kadınlarımız var yazık gerçekten yazık kimileri sevmeyi sevilmeyi beklerken kimileri bulduğu sevgiyi çar çur ediyor. kimseyi dinlemeye ihtiyacın yok ayrılırsanda çocuklarının sensiz kalacağı yok. eminim tek başınada onları idare edebilicek kabileyette bir kadınsın üzüldüm haline inşallah rahata erersin

    1
    0 Yorumla
  • MrJake
    MrJake Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    Hemen boşan uzaklaş, Evliyim ama gel kardeşim bir tas çorba sana bir tas da yavurlarına paylaşırız, yuvaysa gel biz burada hep beraber yuva kuralım. Yuva demek sıcaklık, mutluluk ve huzurdur. Buınlar yoksa orda yuva ve yaşam olmaz.

    1
    2 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Düşünmen bile sevap Rabbim razı olsun

      Yorumla
    • MrJake
      MrJake
      +1 yıl

      Yok cok ciddiyim ya çıkıp gelip alayım seni, bir eşya olmaktan vazgeçin artık, siz bir bireysiniz herşeyden once insansınızi kimse sizi bu duruma sokamaz.

      Yorumla
  • __srdr__
    __srdr__ Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    Kız çocuk istiyorum ama bu tür şeyleri okudukça hiç çocuk yapmasam mı diyorum.

    Ne erkeği ne kızı insan güvenemiyor.

    Diyelim ki yaptı böyle bir şey kızıma kocası. O kocasını öldüresiye dövüp hayatını karartırım bu sefer yine kızım üzülecek.

    Şiddeti bir b*k sanan ve kadına el kaldıranlar kanı bozuklar bu dünyada bitmeyecek. Ama sesinizi çıkartmadığınız sürece dahada artacak...

    3
    1 Yorumla
    • Penyez_34
      Penyez_34
      +1 yıl

      Doğru

      Yorumla
  • Alesa_Mira
    Alesa_Mira Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Gercekten seni cok iyi anlıyorum ama şunu unutma sana senden baskasından hayır gelmez. Bizim gibiler ya ayaklarını yere saglam basıcaklar ya da hayatlarını mahveden erkek bile denilemeyecek karaktersizlerin kolesı olucak... ben hayatımı kurtardım oyle bir şerefsizden dilerim sende kurtylursun

    1
    0 Yorumla
  • mentalist1
    mentalist1 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Bana annem öğretmedi bunları, hayatimda hatalar da yapmadım lakin öğrendim kendime saygi duymayi. Önce kendim için yaşamayı. Bazen sorumluluğu başkasına atmayı severiz. Oysa hayat tek kişilik tiyatro sayılır bir yerde. Kişi kendisini bilmeli, kendisini geliştirmelidir. Yoksa birimlerinden medet umarak iki adım gidemez.

    Yani okuyun. Tek çare okumak.

    1
    2 Yorumla
    • modest86
      modest86
      +1 yıl

      Mentalist herke senin benim gibi sansli dogmuyor.. egitimli biri olarak bunu bilmelisin.

      Yorumla
    • mentalist1
      mentalist1
      +1 yıl

      @modest86 belki şans belki nasip başımza gelenler. Lakin en başta kendimize dürüst olmalıyız ki ilerleyebilelim..

      Yorumla
  • kaptanpırays
    kaptanpırays Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    sen muhtemelen evlendirildin senin bir suçun yok Allah kurtarsın seni
    ama kendi rızasıyla gidip öküzlerle evlenen aptal kadınlara ne demeli?
    maço erkek maço erkek diye diye gidip nerde kadına değer vermeyen, el kaldırma potansiyeli olan, bencil, duygusuz, kaba, agresif var hep onları seçiyor kadınların bir çoğu, aklı başında efendi tipler dururken
    öylelerine üzülmüyorum beter olsunlar

    1
    7 Yorumla
    • _DişiAslan_
      _DişiAslan_
      +1 yıl

      Çok yanlış düşünüyorsun. Ayıpladığın için bir gün başına gelecek unutma bunu.

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      @_DişiAslan_ ne gelecekmiş başıma anlamadım?
      Ayrica düşüncemde katılmadığın nokta nedir tam olarak?

      Yorumla
    • _DişiAslan_
      _DişiAslan_
      +1 yıl

      'Kendi rızasıyla gidip öküzlerle evlenen aptal kadınlara ne demeli' demişsin de zaten mesele şurada ki sen kocanın öyle olduğunu yani sana ilerde dayak atacağını bilsen evlenmezsin ki. Kadınlar isteyerek seçmiyor erkek kendini öyle tanıtıyor kadın da gerçek karakteri öyle sanıyor her şey evlendikten sonra çıkıyor yani kocanın sana vurma potansiyeli. Evlenmeden önce bakıyorsun çok romantik çok iyi olan adamın olmayan huyları çıkıyor, bu tür huylar evlendikten sonra kendini gösteriyor. Beter olsunlar demişsin üzülmüyorum demişsin biraz empati kur tamam kadının çok iyi tanıması gerekirdi. Ama asıl suçlu şiddet gösterenin. Hiç bir kız evlendikten sonra şiddet göreceğini bilse evlenmez zaten. O yüzden başına gelmeyen konularda büyük konuşma. Çünkü ilerde bir kızın olur belki çok sever evlenir ve adam manyak çıkar o zaman sen işte kızıma üzülmüyorum kendi istedi beter olsun şimdi diyemezsin.

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      @_DişiAslan_ bir söz var bilir misin?
      Görünen köy kılavuz istemez diye...
      Kendini farklı tanıtıyor evlenmeden once romantik davranıp sonra farklı davranıyor filan demişsin ama senin dediğin gibisi nadir oluyor
      Genellikle persembenin gelişi carsambadan belli olur misali belli ediyorlar kendilerini basbayağa
      "İzmir" gibi bir şehirde okuyorum üniversiteyi
      Ve burada ne örnekler görüyorum aklın hayalin durur
      Ne serserilerin kulu kölesi yapıyorlar kendilerini

      Yorumla
    • _DişiAslan_
      _DişiAslan_
      +1 yıl

      tamam dediğine hak verebilirim, yapıyorlardır ama beter olsunlar falan demen çok yanlış.

      Yorumla
    • _DişiAslan_
      _DişiAslan_
      +1 yıl

      bu arada sen mi kızsın ben mi. Hiç güne gittin mi kadınlar senle hiç dertleşti mi hiç sosyal medyada mı görmedin. Evlenenlerin çoğu sonradan fark ediyor kocasının öyle olduğunu. Evlendikten sonra da çoğu kadın çocukları için diye boşanmıyorlar veya bir kısmı ben boşansam naparım dul kalırım millet ne derler bana diyorlar. Veya şöylesi de olabiliyor kadın boşanmak istiyo erkek istemiyo kadın tehdit ediyo. Şöyle de olabiliyo kadın boşanmak istiyor ama sırf boşandıktan sonra kocam başkasıyla evlenir çocuklarımın hakkı (yani miras hakkı bölünür diye) çoğu kadın evliliğini sürdürüyo. Ben bunları çok gördüm boşa konuşmuyorum. Bana üniversitedeki ergenleri örnek verme, onlar hayatı mı biliyor sanki çoğunun aklı bir karış havada

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      @_DişiAslan_ üniversitedeki ergenler? 😄😄
      Ben de çoğunuzun aklının bir karış havada olduğunu söylüyorum zaten
      Senin o gittiğin "gün"lerde dertleştiğin tiplerin çoğunda bile bile lades oluyordur emin ol
      Evlenmeden önce başka evlendikten sonra bambaşka olan erkek var mıdır vardır evet inkâr etmiyorum ama durum öyle olmuyor çoğu zaman

      Yorumla
  • laurapiggott
    laurapiggott Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 512 cevap paylaştı.

    Olamaz, butün türk kadınları siddete mi maruz kaliyor? Bir kurum kuruluş yok mu?

    Annem bana turkiyede kadinsan yemek yapmak temizlik yapmak zorundasin derdi. İnanmazdim

    Gercekten cok acıdım size. Bunu yasamak zorunda degilsiniz

    3
    8 Yorumla
    • RRRaskoInikov
      RRRaskoInikov
      +1 yıl

      Maalesef Türkiye de hayvan olan hemcinslerim var. Türkiye de kadına şiddet normalmiş gibi karşılanıyor. Kadın devletten yardım istiyor beni koruyun kocam zarar vericek diyor ama devlet korumuyor ve kadınlar kocaları tarafından bıçaklanarak veya silahla ya da döve döve vahşice katlediliyor. Türkiye de kadın olmak çok zor.

      Yorumla
    • Nakman
      Nakman
      +1 yıl

      Canım bu zorunluluk değil. Görev sadece, ben evliyim. Ben çalışıyorsam ve eşim çalışmak istemiyorsa evde yapılması gerekenleri yapmak zorunda. Annen pek de hoş konuşmamış bence. Her kadın yemek yapmak, temizlik yapmak zorundadır. Şiddet konusunda sana katılıyorum, ancak ileride çocuğun olduğu zaman bu "yemek ve temizlik" yapan insanlara senin değil, onların sana acıması gerektiğini anlayacaksın.

      Yorumla
    • Nakman
      Nakman
      +1 yıl

      Ha, 4 senelik yemek eğitimim ve 16-22 yaş arası sokaklarda, ailemden uzak ya da kendi evimde yaşamışlığım var. Çoğu, hatta hemen her kadından daha iyi ev işi yapabilir, ellisini de cebimden çıkarabilirim. Yanlış algılama söylediklerimi. Kıro bir karakter değilim.

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      @Nakman ben calisiyorum ve yemek yapmak zorunda degilim :)

      Yorumla
    • Nakman
      Nakman
      +1 yıl

      Çalışmamayı tercih edip evde oturan kadınlardan bahsediyorum. İki bireyde çalışıyorsa ev içerisindeki her iş ortak paydaya bölünür. Eşin her ne kadar yarısından sorumluysa, sen de diğer yarısından sorumlu olacaksın. Yine söylediğime denk geliyor. Her kadın ev işi yapmakla yükümlüdür, sadece konuşmak için muhalefet olma.

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      @Nakman calismasan bile herseyi yapmak zorunda degilim

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      @calismasam

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Calismasam* Turkceyi yedim kusura bakmayin

      Yorumla
  • titanyum77
    titanyum77 Takip Et
    Bilge Yaş: 40
    +1 yıl

    Insan esine hayat arkadssina nasil siddet uygular yaa bir kere denk geldi bana yolda dovuyodu kadini durdum el frenini cektim indim bende adimi cok saglam dovdum baciyi kaldordim su icirdim polisi arsdim

    1
    4 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Ellerine sağlık

      Yorumla
    • Nakman
      Nakman
      +1 yıl

      Bende birine öyle bir yumruk attım yanındaki kadını tartaklıyor diye, kadın "bırak kocamı terbiyesiz" dedi çantayla dövdü beni. Türkiye'de işler çok farklı abi.. :D

      Yorumla
    • Maruladam
      Maruladam
      +1 yıl

      Bir kere bana da denk geldi Adam karısını ve kızını dövüyordu. Adamı ayırıp iki tane patlattım ama araya karısı girdi. sen ne karışıyorsun bırak kocamı diye. O günden sonra bende tövbe ettim karışmamaya

      Yorumla
    • titanyum77
      titanyum77
      +1 yıl

      Yazik gucu kadina yetiyo banada vursaydi ya kadinlala dovmeknicin ego tatmin etmek icin evlenilmiyo onun hayatini rahat gecirmesini cocuklarini buyutmesi icin rahat bir yasam sursun diye boyle seylere karsiyim gene gorsem gene kirarim kolunu dusunmem bile

      Yorumla
  • kirbelek
    kirbelek Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Canım bu duruma çok uzuldum gerçekten bir an önce dur demelisin hayatının arkasından durup bakmamalisin gidişini seyretmrmelisin bosanma demek kolay biliyorum önce ayaklarının üzerinde durmaya çalış Ailene yaşadığın zorluğu anlat ve bian önce bu psikopattan kurtul

    1
    0 Yorumla
  • pain147
    pain147 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Durumunuzu çok güzel ifade etmişsiniz ama kabullenmislik var üzerinizde. Herşeyin bu kadar farkindayken yapabileceginiz birseyler de olmali. Kendinizi böyle teslim etmeyin profesyonel bir yardım alın diyeceğim ama etrafımda bu tür olayları gördüm ve bir kadının ne kadar sahipsiz bırakıldığına şahit oldum. Devlet bu konuda yeterince donanım saglamiyor ne yazık ki. Yine de yapacağiniz birşeyler olmalı..

    0
    0 Yorumla
  • nilvana
    nilvana Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    cok zor bir durum dışardan bekara kadın boşamak kolay gelir akıl verende coktur yakınımın başına geldi yıllardır toplum baskına direndi toplum için olmayan bir yuvaya evim aile dedi en sonunda tak etti canına ve çare bende ayakta kalmalıyım yeter cevre için yaşamaya son artık dedi ayrıldı pek çok meslek denedi kapıcılıga kadar şimdimi üsküdarda minnacık ev yemekelri salonu var calışan dul anne ama onca zorluga ragmen gülen ve güçlü kadın pes etmeyiniz çaresizseniz çare sizsiniz.

    0
    0 Yorumla
  • fkubranur
    fkubranur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sanırım derdim var demek bu olsa gerek. Allah yardımcınız olsun, inanın tüylerim ürperdi. Bilinçli aileler olmalı artık. Diyecek söz bulamıyorum. Boşan diyeceğim, bekara boşamak kolay lafı geliyor kulağıma hafiften. Ah ulan ah! Böyle olmamalı artık yeter. O adamı benim elime vermeleri gerek evde ki şiddet içerikli zulamdan faydalanması gerek. Allah ıslah etsin. Başka söz bulamıyorum. Boyun eğmemelisiniz tek diyeceğim budur. Allah yardımcınız olsun.

    0
    0 Yorumla
  • ynszcn
    ynszcn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Herkes hata yapabilir. Zaten yazmışsın ama, bu olanların hepsi senin kabahatin olamaz değil mi? O halde kendini suçlamayı bırak ve olmasını istediğin hayatını düzene koymak için düşünmeye başla. Nasıl olsa bundan daha kötüsü olamaz gerçekleştirdiğin her düşünce hayatında attığın altın adımlardan biri olacak. İnşallah bundan sonraki hayatında mutlu olursun.

    0
    0 Yorumla
  • 1234567899
    1234567899 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Allah yardimcin olsun. Herkesten buyuk Allah var. Merak etme hic bir zulum karsiliksiz kalmaz. Yasadiklarin kolay degil fakat sen guclusun anladigim kadariyla boyle birseye tahammul ediyor olman boyun eydigini gostermez. Rabbim bir cikis kapisi nasip etsin. Bu konuda internetten arastir siginma yerleri var. Ailenin ve cevrenin soyledikleri seni bu zulumden kurtarmaz. Aklina mantigina uygun geleni yap. Herseyin hayirlisi olsun hakkinda

    0
    0 Yorumla
  • beyzamtrak
    beyzamtrak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    En kötüsü de kimse senin yerinde olmak istemez. Kime sorsan cevap budur ama siIzin gibi güzel insanlara destek olmak için ne yaptın diye sorsak cevap alamayız. Ben seni anlayamam çünkü senin yaşadıklarını yaşamadım. Ama senin bu devrimi yapacak gücün olduğunu yazdıklarından anlayabilirim. Bu dünyada sadece sen varsın. Başkasını düşünerek kendi benliğimizden vazgeçemeyiz. Güçlü olman gerekiyor. Kendi mutluluğunu düşünmen gerekiyor. Bunları senin yerine kimse yapmıyor malesef. Benim amacım öğüt vermek değil öyle bir hakkım da yok sadece içinde olan gücün farkına daha çok varabilmende katkıda bulunmak. Gelecek güzel günlerin umuduyla

    0
    0 Yorumla
  • pptym
    pptym Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Artık kadınlarımız da her alanda aktif durumdalar tabi bu yeterli mi değil ama zamanla artması gerek olan bir şey.. size o tur yorum yapan kadinlar kendi gururlarindan bir utanmali artık kadinlarimiz lütfen bilinclensin mutlaka ekonomik özgürlüğü bir şekilde elinde bulundursunlar ve sizde bundan sonra bu kahrı cekmeyin devletin bu tür olaylarda kadinlara o kadar geniş imkanlari varki malesef bizim halkimiz haklarını bilmiyor araştırın yardim alin ve yep yeni bir sayfa acin kendinize..

    0
    0 Yorumla
  • Zenith
    Zenith Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    Elinden iş geliyorsa bir yere girip çalışıp kendi ayakların üzerinde durabilirsin. Kendini bu kadar güzel ifade edebilen bir insanın, hayatında bundan daha fazlasını yapabilecek kapasiteye sahip olduğunu düşünüyorum.

    4
    0 Yorumla
  • UmutturMavisi
    UmutturMavisi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sevgili buyukler kendi adlarina leke olcak diye hep geri adim atip ortaligi sakinlestirme yoluna adayarak arada mahruz kalan evlatlarini gormezden geldiler. Tas yerinde agir kacan kovalanir sozunu aileler hep bozdu. Bu yuzden buu cirkin olayalara bir nebze mahkum kaliyorsun. Allah yardimcin olsun arkadadim.

    1
    0 Yorumla
  • CemKaradag
    CemKaradag Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    Allah yardımcın olsun kendi ayakların üzerinde duyabileceğine inan ve vaktin gelince ayrıl olmaz böyle eşine bunu yapan insan ya içiyordur ya biri vardır ya da geçmişte kızlarla çok yaşamıştır yok bu olmaz böyle

    1
    2 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Çok doğru bir tespit. Hayatında başkaları var.

      Yorumla
    • CemKaradag
      CemKaradag
      +1 yıl

      Eşini sen de aldatma ama umarım zamanı gelir kariyerim filan olursa kendi hayatına devam edersin

      Yorumla
  • lucifer343
    lucifer343 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    ben satanistim ve kadınlar erkek neyse o derecede değerlidir. tüm dinler kadını alçaltırken, 1 erkeğe 4 kadın almak ve cariye edinmek serbest derken biz buna karşı çıkıyoruz. sonra da biz kötü oluyoruz. bu kadının küçümsenmesi hep dinler yüzünden oldu. halbuki erkek neyse kadın da odur. erkeğin karşısında eğilmeyin, eşit olun! gerekirse yalnız ve sokaklarda köpek gibi yaşayın ama gururunuzla yaşayın. saygılar.

    3
    2 Yorumla
    • lucifer343
      lucifer343
      +1 yıl

      ve ayrıca, intikamını almadan sakın ölme!

      Yorumla
    • ılıkhavadanalınanhaz
      ılıkhavadanalınanhaz
      +1 yıl

      Sokaklarda yasayalım :D ahahah o kısma güldüm baya. Sonra 10 kişinin tecavüzune ugrayalım sanslıysak hayatta kalalım. Siz ve sizin temiz iç dünyanız

      Yorumla
  • Lithium_
    Lithium_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Senin gibi ne kadar kadın var bilmediğimiz şu an da. Allah herkesin yardımcısı olsun, en kilitlendiğim nokta bu şiddet konusu. Cahillik mi, sevgisizlik mi, acizlik mi bilemiyorum. Belki de hepsi. Yine sus pus oluyorum...

    1
    0 Yorumla
  • burak_z
    burak_z Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ulan ben düz duvara tırmanıyorum o* çocuğunun yaptına bak bunun gibileri içeri Alıp yarım çıkarmak gerek ama bu islâmın Kadınlara etkisi en güzel çariye yetiştiren din ama o yüzden kaybediyorlar ve ÇOĞU kadın bu sıkıntılara köhne mantıktan dolayı katlandığı halde erkeklerden daha sıkı sarılıyorlar

    3
    1 Yorumla
    • esopo34
      esopo34
      +1 yıl

      Kesinlikle haklısın. başka güzel cariye yetiştiren bir din yok. safsata resmen. bu safsatalara göre de bir bayan dünyaya çile çekmeye gelmiş..

      Yorumla
  • butterfly_ee
    butterfly_ee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    çok üzüldüm umarımkurtulursun bian önce aile işte çok önemli gerçekten:(

    1
    1 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Gerçekten ailenin çok büyük rolü var

      Yorumla
  • beyond_two_souls
    beyond_two_souls Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Ülkemizde o kadar efendi, babacan adamlar varken, böyle iyi kadınlar neden bu tip sorunlu erkeklere düşer henüz bunu çözmüş değilim. Fikri olan var mı?

    3
    2 Yorumla
    • Takılmaca91
      Takılmaca91
      +1 yıl

      Bir iyiye bir kötü düşermiş ya o hesap işte... Bide nerde iyi insanlar var hep kötü insanları çekerler kendilerine tabi eğer tek başına karar verdiyse...

      Yorumla
    • beyond_two_souls
      beyond_two_souls
      +1 yıl

      Bu tip şeylere inanmıyorum, kıza bakıyorum göz göre göre o serserinin tekine varıyor yani. Çevresinden o kadar uyarı almasına rağmen. Bir enayilik var bazılarında. Bence kadınlar baba olabilecek evine bağlı, aile kavramlarını iyi bilen, sevgi, saygı, sadakat ve sabır gösteren potansiyel erkeklerle evlenmeli, aynı durum erkekler içinde geçerli. Yoksa aksi durumdaki insanların evlenmesini hiç tavsiye etmiyorum, bir sapıklığı olan insanın kimsenin hayatını mahvetmesinin anlamı yok. Adam ruh hastası ailesi evlendirmeye zorluyor, gidiyor nerede bir mazlum var onunla evleniyor. O kadınında hayatını yakıyor. Yani bence toplumu bilinçlendirmek lazım. Hem erkek olsun hem kız olsun eğitim şart.

      Yorumla
  • unutulmazzz
    unutulmazzz Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 508 cevap paylaştı.

    bunu bir yerde daha görmüştüm aynı bu resim vardı ve bir kaç resim daha vardı okuduğumda ağlamıştım resmen allah ıslah etsin diyorum başka bieşy demiyorum bayanlarında insan olduğunun farkına ne zaman varacaklar bilemiyorum

    4
    0 Yorumla
  • kahrman
    kahrman Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    oncelıkle gercekten evlenmeyı düşünen arkadaslarımız kardeslerımıze okutmamız gereken bır yazı olmuş ellerıne yüreğine sağlık. ve bunları yaşayan tüm insanlara g. olsun . ama kesınlıkle hayat bu değil ve öylede yürümemeli

    1
    0 Yorumla
  • buzmavisii
    buzmavisii Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    :((( Allah yardımcın olsun çok üzüldüm en kısa zamanda bu durumdan kurtulman dileğiyle. Boyle hayat yasayıp sessiz kalan cok fazla kadınımız var ve boşansalar bile hala kurtulamayan sonu ölümle sonuçlanan bir çok hayat var kadınlarımıza değer verilmiyor bu ülkede kim ne derse desin Allah bunu yapanı bu kadar şeyi görüp bir şey yapmayan yakınlarını da ıslah etsin çok sinirleniyorum bu konuda ne diyeceğimi bilemiyorum inşallah kurtulursun da geri kalan hayatınla mutlu olursun :(

    1
    0 Yorumla
  • aylindeniz__
    aylindeniz__ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    birde şöyle düşün evlenmek ne kadar doğalsa boşanmakta bir o kadar doğal. sana ailem dediğin insanlar ne katıyor hiç bişey diyorsan onları hiçe sayarak kendi özlem duyduğun hayatına bakmalısın. sonuçta ömür dediğin hem çok uzun hemde çok kısa...

    3
    0 Yorumla
  • Nonethelessh
    Nonethelessh Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Sizi cesaretinizden ötürü tebrik etmek istiyorum... Ve umarım özgür olursunuz en kısa zamanda...

    1
    1 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Umarım..

      Yorumla
  • Çelikpoyraz
    Çelikpoyraz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48
    +1 yıl

    Evlenmek esaret olmamali saygi duymak olmali simdi iki likn aticam ona bir bakarmisin

    https://m.youtube.com/watch?v=o55kbCeQFsghttps://m.youtube.com/watch?v=p2C1h_Es40o
    1
    0 Yorumla
  • pzrtssendromu
    pzrtssendromu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 60
    +1 yıl

    Çaresizlik diye bir şey yok! Bu sadece kadının kendini kandırması zahmete girmek istememesi eğer yaşadıklarına hayır derse önündeki seçenek ayrılık ki asıl sorun orada başlıyor. Bu korkuyu çekerek yaşamıştım bende bıçak kemiğe dayandığında herşeyi çiğnedim geçtim deli cesaretimle. Kendinizi pasifize etmeyin zararın neresinden dönerseniz kardır zor değil ayaklarınızın üzerinde durmak yeterki isteyin ama gerçekten isteyin.

    3
    0 Yorumla
  • neshwaffle
    neshwaffle Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kadına kalkan eller kırılsın
    Bununda hesabı elbet sorulur bun dünyada olmasa öbür dünyada dostum.
    Sen cok degerlisin bunu unutma ve kendini sakın aşağıda görme.. Sana bunu yapan aşağılık kopek dicem kopege hakaret edicem. Sana bunu yapan yaratık yüzünden kendini salma ya bu pisligin yaptiklari yanina kalmaz merak etme ama güçlü olmalısın

    0
    0 Yorumla
  • MeraklıManyak
    MeraklıManyak Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    burada nutuk verecek değilim versemde dinlemeyeceksin ama zeki bir insansın bunları düşünebiliyorsan bu söylediklerinin bilincindeysen hayat senin elinde daha kötüsü olamaz korkma yap bir delilik kaç farlı şehir imkanın varsa farklı bir ülke yeni başlangıçlar yapmazsan kölelik etmeye devam edersin Allah akıl fikir vermiş kullan çaresiz ya da aciz değilsin akıln fikrrin var elin ayağın tutyor istersen herşeyi yaparsın insan oğlu istedi aya çıktı en basit örnek daha ne olsun istersen yaparsın

    0
    0 Yorumla
  • SerKan1923
    SerKan1923 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    Esenlikler.

    Öncelikle Bacım Geçmiş Olsun, Sorun Nedir? Neden Şiddet Gösteriyor? ve Şiddet Uygularken Sebep Belirtiyor mu?

    1
    1 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Teşekkür ederim ama bunun ayrıntılarını burada veya başka yerde konuşmak istemiyorum. Bana da yardımcı olamazsınız tekrar teşekkür ederim.

      Yorumla
  • Rajaz
    Rajaz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 110
    +1 yıl

    Böyle yetişiyor bizim çocuklarımız;
    https://pbs.twimg.com/media/B_M5vEIUsAE59tp.jpg

    4
    0 Yorumla
  • BendenİyisiYok
    BendenİyisiYok Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Bizim sana üzülmemiz seni kurtarmaz sana faydası olmaz. Özgüvenini yeniden kazanmaya çalışıp kendin bişeyler yapmaya çalışmalısın. Tabi en doğru ve sağlam bir şekilde. Sadece cesur ve güçlü olup mantığını ön plana almalısın. Sen herşeyin farkındasın zaten, bu ilk adım biraz cesaretle kendine daha farklı bir hayat çizebilirsin. Kendine acımayı bırak ve ne yapabilirsin nasıl yapabilirsin onu düşün. Seni seven insanların desteğini de alabilirsin...

    1
    4 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Yazının mantığını anlamamışsın. Boşuna okumuş oldun.

      Yorumla
    • BendenİyisiYok
      BendenİyisiYok
      +1 yıl

      Yazdıklarının mantıklı bir yanı yok ki zaten... ""Cesaretim yok, fikrim yok, Özgüvenim yok, öğrettikleri kadar dert çekmeye özgürlüğe kilit vurmaya devam edicem"" bunlar senin sözlerin. en azından benim bir fikrim var ve kendi görüşümü söyledim eleştirmedim seni, dinleyip dinlememek sana kalmış. zatn aşağı yukarı herkesin yorumu da benim gibi..

      Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      +1 puandan başka ne kazandın? burada zaman öldürme güle güle..

      Yorumla
    • BendenİyisiYok
      BendenİyisiYok
      +1 yıl

      Haha çocuk musun ya :) Çok güldüm.. Neyse allah yardımcın olsun zor bir hayatın var belliki üstüne gitmek istemiyorum.. Kırdıysam k. b...

      Yorumla
  • Powerby_MusTi
    Powerby_MusTi Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    https://vocaroo.com/i/s0ef2aLxFzXi dinle bakalım

    3
    0 Yorumla
  • sepyapembesi
    sepyapembesi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    iste bunlar hep kadinlar calismadigi icin oluyor. Her kadinin maddi ozgurlugu olsa hicbiri bunlari cekmek zorunda kalmaz. Iste bunun icin okuyoruz kimseye muhtac kalmamak icin.

    9
    2 Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      Evlendiğin zaman senin kocana kocanında sana sevgi yönünden birbirinize muhtaç kalmayacaksaniz hic evlenmeyin derim.
      Ne kadar okumuş olursanız olun kadın erkeğe erkekte kadına muhtaçtır.

      Yorumla
    • sepyapembesi
      sepyapembesi
      +1 yıl

      sevgi yonunden birsey demedim. kocasindan 24 saat dayak yiyen kadin calisiyor olsa basar bosanma davasini. ben boyle durumlardan bahsediyorum

      Yorumla
  • aresto
    aresto Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    ufak bir şey fazla büyütme.

    “Erkekler kadınların başlarında olurlar. Bu, Allah'ın birine diğerinden fazlasını vermesi ve mallarından harcama yapmaları sebebiyledir. İyi kadınlar, boyun eğenler ve Allah'ın korumasına karşılık yalnızken kendilerini koruyanlardır. Nüşûzundan havf ettiğiniz kadınlara gelince; onlara öğüt verin, yataklarında yalnız bırakın ve onları dövün. Eğer size itaat ederlerse onlara karşı başka bir yol aramayın. Allah yücedir, büyüktür.” ( Nisa 4/34)

    1
    2 Yorumla
    • Karbonikasit
      Karbonikasit
      +1 yıl

      Ufak bir şey mi? Utanmadan bunu yazmışsın, bu geni bozukluktan başka bir şey değildir. Müslümanlığın arkasına sığınıp kadının hakkı kötektir mi denmeli? Ne çirkin bir yaklaşımdır bu?

      Yorumla
    • aresto
      aresto
      +1 yıl

      ya hemen mübalağ yapmayın, ölmemiş işte şükretmek gerek

      Yorumla
  • eylul2012
    eylul2012 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Öyle bir ülkede yasiyoruz ki bir kadin veya genç kiz kendi için değil komsusu akrabasi için el nedenler için yasiyor nefes alip adim atiyo ve ne kadar okul okusalarda bunun değişeceğini sanmıyorum belki minimuma duser buda yeni nesilin elinde yani bizlerin hakkimizda hayirlisi senide çok iyi anliyorum canim hakkında hayirlisi neyse o olsun :(

    1
    0 Yorumla
  • country
    country Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Insan oldugunu unutma. Boyle bir zulme asla katlanmak zorunda degilsin.

    1
    3 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Biliyorum.

      Yorumla
    • country
      country
      +1 yıl

      E o zaman neyden korkuyorsun?
      Parasiz kalmaktan mi?
      Elalem ne der diye mi?
      Seni rahat birakmaz diye mi?
      Bunlarin hepsinin cozumu var. Bu islere gonul veren bir cok kurum kurulus stk lar var.
      Insansin, bireysin, cansin. Hic bir sekilde hic bir zulme katlanmak zorunda degilsin. Asla.

      Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Kendim için bişeyler duymak istemiyorum. Kadınlarımızın asırsal sorununu paylaştım.
      Teşekkürler..

      Yorumla
  • mansonizmm
    mansonizmm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    yazacak bir şey, yapacak bir yorum bulamadım malesef. hala böyle ailelerin ve ''insan görünümlü'' insanların türünün tükenmemesi üzücü, kötü bir durum

    1
    0 Yorumla
  • gizemlikız234
    gizemlikız234 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Çoğu erkekler yüzünden cesaret, özgüven diye bir şey kalmıyor.
    Onlar yaptıklarında haklı oluyor ama biz haksız oluyoruz.
    Hiç düşünmüyorlar günahı haramı onlar herşeyde haklı ya döverlerde severlerde aldatırlarda ama bizlere gelince öyle bir şey yapamayız sonra öldürülürüz.
    Yıl nekadar ileri olursa olsun ister 2045 ister 2050 yine şiddet olayı yine şiddet olayı Erkeklerin kendisine çeki düzen vermesi lazım!

    0
    0 Yorumla
  • delisidisina
    delisidisina Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Allah yardim etsin diyecem ama bosan cunku bir insan bir tokat attiysa gerisi geliyo o cocuklar babasiz kalabilir ama annesiz kalamaz kocan iki gun sonra seni oldurecektir cunku o hakki kanhnlar erkeklik icgydusu vrri cunku o erkek ve kadin ona kole olmak zorunda kinseyi dinleme ne aile ne baskasi hayat senin bosa o hayvani insanliginin gencligini guzelligininnkeyfini sur cunku o herifle birlikte oldugun surece ne insan olacaksin ne kadin kopekten fsrksiz olarak yasarsin yapma bunu kendine

    0
    0 Yorumla
  • mosesrose
    mosesrose Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Seni anliyorum demek isterdim fakat, doğrusu kimse anlamıyor, acının tadını yaşayan bilir, burada herhangi birinden gelecek yorum seni etkilemeyecek biliyorum, sadece anlatacak kimsen kalmamis icini dokuyorsun, allah yardimcin olsun. Hersey eğitimsizlikten...

    0
    0 Yorumla
  • EdmondDante
    EdmondDante Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl

    evlilik iki cahilin bir araya gelmesi veya taraflardan birisinin cahil olmasında ortaya çıkan sonuç işte böyle oluyor. yazını dikkatlice okudum iyice bir düşündüm. şiddete karşıyım onu sana yapan adam değil bence lakiiiin senin KADIN olarak evlilikteki konumunu bu şekilde nitelendirmen dervişin fikri neyse zikri de o dur lafı aklıma geliyor. evlenmenin helal ayrılmanın hak olduğunu bilenler bilir... haaa içimizde beş para etmez bir kocaya kurban edilmiş kadınlar var. ama o kadın eğer koca dayağını içine sindire biliyorsa kocadan ayrılmıyorsa kendi ayakları üzerinde basamıyorsa ve aile baskısı edebiyatı bahanesi adı altında dış dünyanın öldüresice şartlarıyla boğuşmaktansa olsun bu kaderim o kocam döver de severde diyorsa bu kadınlık değil salaklık asalaklıktır.

    0
    4 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Olması gerekeni söylediniz. Ama olmayan bişeyler var. Ben, benim gibi olan bütün bu kadınların arasında devrim yapamıyorum! Olamazmı?

      Yorumla
    • EdmondDante
      EdmondDante
      +1 yıl

      Siz değişin, diğerlerinin de değiştiğini göreceksiniz. Bu cevabınız dik durmamanızın bahanesi sadece.

      Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Evet öyle yazımda da bunu kabul etmişim zaten, burada durup bana kendimi anlatmayın

      Yorumla
    • EdmondDante
      EdmondDante
      +1 yıl

      O halde sizden rica ediyorum ayağa kalkın ve silkelenin bu gaflet uykusundan. Bir yol bulun ve o ayı ile yollarınızı ayırın. Kulaklarınızı tıkayın gözlerinizi kapayın. Dedikodulardan ve acınası bakışlardan korunmuş olursunuz. İnsan güdümlü füze gibidir kardeşim. Bir amaca gerçek anlamda kilitlenirse amacına ulaşır.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Gerçekten anlamıyorum bu erkekleri hayır yani amaçları ne ne geçiyor böyle yapınca. Bir kadına el kaldıran erkek adam değildir ben onu ölse bilene adamdan saymam. Kendine çok dikkat et lütfen. Boşanmanı tavsiye ediyorum. Ben sanaldanım ama senin dayak yemen benim canımı acıtıyor. Lütfen düşünerek davran lütfen.

    3
    0 Yorumla
  • Fiercyy
    Fiercyy Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Allaha sığın yardim iste bol bol dua et.. cok ama cok uzuldum gercekten tabi şu an seni hiç bir şekilde anlayamam cunku yasadiklarini yasamadim cocuklarin var mi peki?

    2
    0 Yorumla
  • infinity86
    infinity86 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Bekarım bir bayanın kıymetini. de benden iyi anlayacak biri olduğunu sanmıyorum.. her. Ne olursa olsun aldatma dahi olsa her şeyin bir yolu yordamı vardır dayakmıl sopaymış bunlar hiç bişiyi çözmez

    1
    2 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Aynenn

      Yorumla
    • infinity86
      infinity86
      +1 yıl

      Yalnış kişiye düşmüş sün şansına küs

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Cok zor bir durum seni anliyamam cunku yasadiklarini yasamadik burdan bakilinca sadece uzgun oldumu soyluyebilirim. Hayata kusmussun ve isyan ediyorsun onun yerine kendine yardimci ol. Insan kendi kendine toparlanir yoksa bir sey olmaz. Yardim eli beklersin cevrenden ama yardim etmezler tek basinasin. Kanunlar var hakkin var bunlari unutma. Korkma hersey aslinda senin elinde sen yapacaksin ki ilk adim atacaksin gerisi gelicektir korkma sadece

    0
    0 Yorumla
  • infinitty
    infinitty Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Oyle korkunc yorumlar gördüm ki gercekten cok yazik. Insanliktan nasibini almamis insanlar icin bu duruma yorum yapmak kolay. Ondan kendini kurtarman icin cok dua etcm elimden bu kadari geliyo. Cok Üzgünüm. Allah'm kimseye yasatmasin boyle durumlari.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (293)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sevgililer Günü > Benceler > Kadınlık onurumu yıllar içinde kaybettim...
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Benceler

Kadınların lafına uydum ve pişman oldum bütün erkekler baksın benim gibi acı cekmesinler 15 cevap verildi
Bir Günlüğüne Kadın Olmanın Bedeli Ağır Oldu -Seni Hiç Affetmeyeceğim Kizlarsoruyor- 42 cevap verildi
Geçmişi Unutamamak Kadınların Lanetidir 22 cevap verildi
Kadınların Farkında Olmadan Kendilerini Kaybettikleri 'An'lar 22 cevap verildi
Terk Edildikten Sonra Kadınların Yaşadığı Durumlar! 30 cevap verildi
Benim Kaderimde Ayrılıklar Var Diyen Kadınların Yaşadıkları! 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨