• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sevgililer Günü

Kadınlık onurumu yıllar içinde kaybettim... (Sayfa 3)

duchesse
duchesse Takip Et
Xper 6 Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1210
Kadınlık onurumu yıllar içinde kaybettim...
Cevapla
Çocuk Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
23 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

162

Cevap

251

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • Nur12gül
    Nur12gül Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çok güzel yazmışsın allah kimsenın basına vermesin senı inankı cok iyi anlıyorum

    1
    1 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Amin.

      Yorumla
  • fikrimgeldii
    fikrimgeldii Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Sonuna kadar katılıyorum sana.. İnsandan çıkıp, insan olamayan çokk.. Umarım kurtulursun.

    1
    1 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Ümit yok ama umarım..

      Yorumla
  • felsefem
    felsefem Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    çok haklısın gerçekten. Okurken çok duygusallaştım. Keşke bazen diyorum ki sadece bir günlüğüne de olsa erkekler bizim yerimize geçseler ve gerçekten kadın olmanın zor olduğunu kendileri anlayabilse. Bu ülkede o kadar çok kadın cinayeti oluyor ki nice özgecanlar nice cansular kaybettik ama ne yazıkki kimse dersini alamamış. Ben hepsini allaha havale ediyorum.

    0
    0 Yorumla
  • şiirselanlatım
    şiirselanlatım Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Senin için üzgünüm. ama sadece fiziksel şiddet yok hayatta malesef dil yarası da çok acı birşey. üstelik onun acısı hiç geçmiyor. hem sorun bu değil bence yani sadece erkeklere hizmetçilik falan. Ya da onlara ihtiyacımız yok diyerek. var evet oyüzden dünyada sadece kadınlar ya da erkekler tek değil. bizde varız ve onlarda var. sorun biz bir olmayı beceremiyoruz yani senin ihtiyacınolan şey sevgi değil mi yani. seni saran kollayan bir koca. ve mutlu eden. ama işte sorun bu. Olması gereken de bu.

    3
    0 Yorumla
  • Dutch077
    Dutch077 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 51
    +1 yıl

    insan nedir bilemeyen insan oldugunu sanarak yasayan milyonlarca erkek var malesef, dunya adaletsizlik ve haksizliklarla dolu :( , ulkemizde kadin in ekonomik ozgurlugu ve gucu sinirli oldugu icin cogu zaman yapilanlari sineye cekmek zorunda kaliyor, ne olursa olsun kadina veya erkege fiziksel saldiriya karsiyim

    0
    0 Yorumla
  • AizenSousuke
    AizenSousuke Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Çok ağır tahrik olamazsa güçlünün güçsüze el kaldırmasına karşıyım. Bu kadın olsun erkek olsun. Benden zayıf biri damarlarıma aşırı derecede basmadığı sürece güler geçerim yaptıklarına, diklenmesine bile. Fakat benle aynı güçteyse veya dayak atabilme ihtimali varsa hiç acımam girerim.

    Dipçe:O fotoğraftan farklı anlamlar çıkabilir.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bende bosaniyorum. benimde çocuklarım var. ve her zaman söylediğim şey kız çocukları daha çok okutulan ve özgüven aşılanmali onlara
    Size tavsiyem: aile filan boş. Güçlü olun. ve bırakın bu adamı. Her iki taraf içinde hayırlı olan bu. bir daha dünyaya gelmeyecek! siniz

    1
    0 Yorumla
  • ironclad
    ironclad Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    her şeyin farkındasın böyle bir yazı yazdığına göre yani yetiştiriliş biçimi adı altında bir kör cahil değilsin. o zaman sen bişey yapmadıkça kimsenin de bir şey yapmayacağını bilmek gerekir. Dünyaya bir kere geliyorsun ve onu da bu şekilde mi harcayacaksın. Çocuk falan bahane ne insanlar yetişiyor ayrı ailelerden. Sen kendini düşün ki çocuklarına hayrın dokunsun.

    0
    0 Yorumla
  • MarbidAngel
    MarbidAngel Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    ne dıyeceğımı bılemedım:(ne olursa olsun önce bır kadının arkasında aılesı duracak. bır evlat kolay yetışmıyor. o kadar çok kızıyorum ki boyle yapan aılelere. yaşlanınca anne babayı huzur evıne terketmekden farkı var mı bu durumun. bence yok. ama bunu yapsan kocandır otur evınde çek dıyen ınsanların hepsı konuşurda konuşur. halbukı ne farkı var. anne baba yük olarak görüyor bu şekılde evladını ve ıstemıyorlar. yazık çok yazık.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    sonuç. uzuldum boyle bır durumda olmandan dolayı. ama benım annem eskı esınden aynı ezıyetlerı cekmıs. anlatır uzulur aglar. 3 tane kızı da vardı. ama mecburıyetden bırakdı o esını. vs vs. su an babamla evlı ve hersey o kadar guzelkı anlatamam. bence ayrıl bır sanıye bıle dusunme. sonuc. su an 3 tane aslanlar gıbı ablam var. onlarda annemın sucsuz oldugunu ne cıleler cektıgını bılıyor. yıllar sonra bulustular ama su an ayrılmıyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • haskafkas
    haskafkas Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Ne yazık ki bunları aileler evlatlarına öğretmek yerine boyun eğmeyi, susmayı, itaat etmeyi öğretiyorlar. Çok şükür ki bunlara katlanmayacak kadar bilinçleniyoruz artık

    1
    0 Yorumla
  • MiniakuA
    MiniakuA Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    Allah yardımcın olsun.. Kimseyi takma dicem, sende bana demesi kolay diceksin.. Cok sey yazmak istiyorum ama nutkum tutuldu :( insallah gecer bu günlerin..

    1
    0 Yorumla
  • lokolatif
    lokolatif Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    .

    üstteki nokta yaklaşık 1 saat uğraştığım yazımı , derine ine ine yazmaktan vazgeçip sildiğim ve aklımdan geçenleri en iyi ve en kısa ifade eden ifadedir.

    1
    2 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      En iyi görüşü sizden aldım.

      Yorumla
    • lokolatif
      lokolatif
      +1 yıl

      :/ teşekkür edemem. ben sadece allah yardımcınız olsun diyorum. umarım kendi çabanız ve allahında yardımıyla istediğiniz ve sizden alınan insanlık onurunuza tekrardan kavuşursunuz.

      Yorumla
  • UnFGvN
    UnFGvN Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 334 cevap paylaştı.

    Gerçekten üzüldüm. Kadına el kaldıranlar kendi egolarını tatmin etmekten başka birşey yapmayanlardır. Umarım mutlu bir hayata yelken açarsınız.

    1
    0 Yorumla
  • Kumasbay
    Kumasbay Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    hayır yani bir erkek ya bunu yapan hem de bir kadına. Çok ayıp ya gerçekten çok ayıp yani. Şurda ne kadar küfür ettiğimi bilsen keşke. Gerçekten senin için çok üzgünüm umarım kendine daha güzel bir yol çizer ve daha mutlu yaşarsın devam eden süreçte

    0
    1 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Temennilerin için teşekkür ederim.

      Yorumla
  • birankarabeyfendisi
    birankarabeyfendisi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Onun serefini adamligini lanet olsun kadina el kaldiran cahillere.

    2
    0 Yorumla
  • seyoby
    seyoby Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Birbirine dokunmaya bile kıyamayan kişiler evlenmeli bence. Diğerleri bunu haketmiyor.
    Ayrıca boynundaki bildiğin emme izi lütfen böyle fotolarla gelerek milleti kışkırtmaya çalışma...

    2
    0 Yorumla
  • Puanten
    Puanten Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    kimse kimseyi hiç birşey için çekmek zorunda değil. Annesi babası ayrılan ilk çocuklarda seninkiler olmaz. Onları ayrıyken daha huzurlu büyütürsünüz zaten çocuklar annelerinin canlarının acıdığını görmeye dayanamaz.

    0
    2 Yorumla
    • BendenİyisiYok
      BendenİyisiYok
      +1 yıl

      Kesinlikle katılıyorum. Benim annem de yaşadı bunları ve ben şimdi babamdan nefret ediyorum.

      Yorumla
    • Puanten
      Puanten
      +1 yıl

      Kendin ve çocukların için doğru olan bu. Şimdi dersin ki bekara koca boşamak kolay. Aslında öyle değil. Benim en son görmek istediğim şey annemin mutsuz bir gözü mor ağlar hali

      Yorumla
  • Burakk14
    Burakk14 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bir insan ne kadar barzo olursa olsun elbet kaarsidakinin bir cozum yolu vardir. Kimin hangi lanet akrabanin ne soyliyecegi sana nasil bakacagini umursama. Yapmamalisin bosanmali ve hic gidecrgin yoksa devlete siginmalisin.

    0
    0 Yorumla
  • cansengul
    cansengul Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    şiddetin kesinlikle yoruma açık bir yanı yok cocuklarına iyilik etmisun saglıksız bir ortamda buyuyolar, büyük ihtimal babanda kocan gibi şiddete basvuran biriydi temelinde piskolojik sorunlar yatıyor kesinlikle yardım al !!! lütfen

    0
    0 Yorumla
  • emred344
    emred344 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44
    +1 yıl

    Hayatim boyunca bir cok insanla tanistim erkeklerin bulundugu sosyal ortamlarda ve en zayiflari eslerini dovenlerdi bu tipler disardaki ezikligi evde atiyorlar bu hep boyle malesef

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yav bu boşanma hakkını Allah veriyor bu aileler neyin kafasını yaşayarak günah diyorlar aklım almıyor yahuu

    7
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Su an bu durumda bircok insan var göremedigimiz. Ama elimizden bisey gelmiyo ne aci ! Onlara kolay gelir terket evi git kinseyi takma demek ama keske yazildigi kadar kolay olsa krske o zaman kimse crkmez bunlari... ama böyle gelmis böylefe gidecek diye kendi hayatindan calma derim ben evet hemen olmaz hele arkands bir aile yokssa daaha zor simdilik calis ve bir birikim yap iyi bir isbulmaya odaklan hatta. Sonra da ayaklarin uzerie bastigin zaman cek git yeni bir hayat kur kendine 😔

    0
    1 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Herkes en önce bu yazıyı okuyunca kendi geleceğini, kızının istikbalini, oğlunu ve kızını nasıl yetiştirmesi gerektiğini düşünmeli !
      Gerçekten şu yorumumu okuyan herkese söylüyorum: Herhangi bir akıl istemiyorum. Aksine bu paylaşımda sizlere düşünmeniz gereken şeyleri öğütlüyorum.

      Yorumla
  • gırgırınaaa
    gırgırınaaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Ben de girerken kendini kullandıran kadınlardan bahsediyorsun sandım... Evet insan istemediği kişiye zorla evlendirilmemelidur ama bir de kadınlığın gercek onuru olan gençliğinde namuslarina sahip çıksalar... Bence onursuz olanlar bunlar...

    1
    0 Yorumla
  • Romiyo_
    Romiyo_ Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Bide erkek agizindan duysaydik sebeblerini yargısız infaz edilmemesi gerek , kadına şiddete karşıyız ama kadınlar herseyi abartan tiplerdir.

    Senin dünyaya gelme amacın zaten erkege dostluk etmek yaverlik etmek

    3
    0 Yorumla
  • ferii
    ferii Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Allah sabir versin kardeşim allahtan duani eksik etme veren de Allah vermeyende Allah sen sabir etmeye devam et hergün 7 defa kenzül arş duasi (yasinde var ) ve her gün 7 kere cuma suresini oku oyle bir kapi acilir ki inanamazsin allah sabrini selmanete kilsin inslalah..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    eğer kocana sen ilan-ı aşk yaptıysan, sen evlenme teklif ettiysen sonuna kadar haklısın. aksi halde söylediklerinin gözümde hiçbir değeri yok. siz sadece işinize geldiğinde eşitliği savunursunuz. nedense hiç kızların artık kızlar teklif etsin, erkeklere bu kadar eziyet çektirmeyelim dediğini duymuyoruz. erkekler de bu şekilde eziliyor, o ne olacak?

    0
    0 Yorumla
  • denizzzz01
    denizzzz01 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    sessiz kalma, artik bence ayril kocandir çocuklarinin babasidir bir yere kadar yani bunun siniri yok kendini ezdirme ekonomik olarak özgürlüğünde yoksa ufaktan başla iş aramaya.. Bardaği taşiran son damla olmuş şiddet yapan erkeğin erkekliğinden her zaman şüphe duydum... Her zamanda söyledim türkiyede kadin olmak başli başina 'zor'...

    1
    1 Yorumla
    • mosesrose
      mosesrose
      +1 yıl

      Şüpheye gerek yok, kadına vuran erkek kendi erkekliğinede vurmuş olur.

      Yorumla
  • Romantik_Biri
    Romantik_Biri Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Kadınlar çiçektir derdi ögretmenim. Şiddet gòren bir kadının halinden anlarım. Size en büyük tavsiyem eşini işini dostunu iyi seç!

    3
    0 Yorumla
  • MustiOsi
    MustiOsi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Kadına el kaldırmak erkeklik değildir. Kadına el kaldıran aslında korkak ve acizdir.

    1
    0 Yorumla
  • Boşbuğaz
    Boşbuğaz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Biz erkeklerin soyu kurusa dünyada sadece güzellikler kalır. Biz erkekler etiketsiz ambalajsız zararlı varlıklarız.

    2
    0 Yorumla
  • üzgünkız215
    üzgünkız215 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 930 cevap paylaştı.

    Allah sana ve senin gibi kardeşlerimize yardım etsin :(

    1
    0 Yorumla
  • şizofrenikinsan
    şizofrenikinsan Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 363 cevap paylaştı.

    çok güzel bir yazı olmuş ablacım sen niye kaderine boyun eğiyosun ki bu şekilde hiçbi şey için geç değil

    1
    1 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Kendi hikayemi ön plana çıkarmadım esasında o yazıda sizin için öğütler var

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    hayatım boyunca kadına kıza el kaldırmadım aksine kadına kıza el kaldıranı gördüğümde duyduğumda bizzat kendim bir güzel haşat ettim.

    2
    0 Yorumla
  • dogan22
    dogan22 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 2b cevap paylaştı.

    kadın olmayı geçtim, ülkemizde insan olmak çok zor malesef :(

    2
    0 Yorumla
  • utkucengiz
    utkucengiz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 53
    +1 yıl

    çok üzüldüm bayanlar üstün varlıklardır eğer bir toplumda bayanlar ikinci sınıf ise o toplumlar kesin geri toplumlardır bir erkek bir bayana kaba güç uyguluyorsa kesin kaybetmiştir siddeti kınıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ne mezunusun? Lise felan mı? Her ne mezunuysan o evde yokken kpss derslerine calisabilirsin. Bir sene boyle dayanip ta kazanirsan meslek olmasada devlet elinde bir isin olur. Baska care yok bu ulkede. Boyle surup gitmesindense gunde 2 saatini buna ayir illaki bişey olur

    0
    1 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Görüş için teşekkür ederim.

      Yorumla
  • farklıbirinsan
    farklıbirinsan Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    o boyun hiç bir şey değil dostum ben sevgililerimin boynunu öyle bir morartırdım ki ailesi derdi kızım sana ne oldu kızlar kapatıcıyla kapatmak için 1 saat harcardı adssasda

    0
    1 Yorumla
    • patatespüresi
      patatespüresi
      +1 yıl

      Anlaşılan biri kapatıcıyla senin beynini de kapatmış.

      Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    üzüldüm. kendi ayakların üzerinde durabilir, bir işte çalışabilirsen, çocukların da az biraz ele geliyorsa, bu kısır döngüden çıkabilirsin. zor ama imkansız değil. aile desteği şart elbette

    0
    0 Yorumla
  • AykırıKelebek
    AykırıKelebek Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    herkesın dunya da bır ımtıhanı oldugunu dusunurdum. umarım bu da senın ımtıhanındır ve umarım ahırette mutlu olursun sonsuz hayatta.

    2
    0 Yorumla
  • RRRaskoInikov
    RRRaskoInikov Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Bir kadına nasıl neden vurulur anlamam 😡. Boşan, bak ben kendi ailemden biliyorum annem sırf ben etkilenmeyeyim diye babamdan boşanmamış ama boşansaymış keşke. Babam çok sorumsuz birisi

    0
    0 Yorumla
  • yusufysf
    yusufysf Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Merhaba haninefenfi ilk sorum su cocugun varmi? Eger yoksa birak gitsin o iti kusa bakma. Erkem olan onuru olan bir insan evladi kadjna sidet uygulamaz. Gercekten bu konu ulkemizin kanayan yarasi. Ve bir cozum bulamiyorlar. Yeni bir hayat ve is kurma sansin varsa. Ve esinde duzelme ihtimali yoksa. ne soylim yaxoklad olsun :(

    0
    0 Yorumla
  • secreett
    secreett Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    boşan gitsin hicbiseye katlanmak zorunda değilsin onun verdigi ekmege de talim olmak zorunda degilsin kendin calis kazan ve ozgurlugunun tadini cikar bosanda bir kalsin ortada akli basina gelir belki

    0
    0 Yorumla
  • patron35izm
    patron35izm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Arkadas aklım almıyor sen kalk kadını altına alıp evire cevire becer ertesi gun dayak at boyle bir zihniyeti reddediyorum.. dayak atmak kadını calıstırıp evde oturmak kadınon parası ile gecinmek nasıl bir zihniyettir biri bana acıklasın!!

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sen kadınlık onurunu kaybetmişsin.
    O da bir şey mi?
    Ben Allah i kaybettim.
    Artık eskisi gibi inanmıyorum.
    Bu lanet dünyaya irademin dışında geldim.
    Istegiminin dışında hayat yaşıyorum
    Sonra bir de imtihana tabii tutulacağım.
    Al sana s* hayat...

    0
    5 Yorumla
    • benkuzeni
      benkuzeni
      +1 yıl

      Önceden inanıyorken şu an neden inanmiyorsunuz ne fikrinizi degistirdi? Sanirim bu durumdan memnum degilsiniz?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yaşadıklarım...
      Canımı o kadar çok yaktı ki...
      Ben bu dünyaya acı çekmeye rezil rezil sürünmeye mi geldim be:(
      Ne gelmeyi ben istedim ne de bu hayatı yaşamayi... o zaman niye imtihan var?
      Her şey benim irademin dışında...

      Yorumla
    • benkuzeni
      benkuzeni
      +1 yıl

      Cogu insan farkli farkli sıkıntılarla sınanır
      Önemli olan bu sıkıntılara karşı sabır göstermemiz
      Rabbim sevdigi kullari daha cok sınarmış. buna peygamberlerde dahil. bu sıkıntılar karsısınta isyan etmeyin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim masala ihtiyacim yok.
      Senin yaşından daha fazla süre tam 23 yıldır tek başıma Sokak iti gibi şehir şehir savruluyorum ben. Ne gidecek evim var ne de bir sevdiğim... 12 yaşında hayatta tek başına yapayalnız birakilmanin, ruhunda nasil bir bedel bıraktığını kimse anlayamaz... Allah var mı yok mu bilmiyorum ama varsa da âdil değil.. Bunu biliyorum. Ve bu dünyada âdil olmayan beni öbür tarafta nasıl adil bir şekilde yargılanacak? Buna inanmıyorum... yeter artık boğuldum...

      Yorumla
    • benkuzeni
      benkuzeni
      +1 yıl

      Ne yasadiginiz bu yasadiklarinizla nasil basa cikmaya calistiginiz bilemem ama yasım kücük olabilr sizin cektiginiz sıkıntıların yaninda bir hic de olabilir ama bende sıkıntı cekiyorum ama allahin varligina ve adaletine inaniyorurum muhakkak hayatınızda iyi seylerde olmustur
      Ve Kutan ayetlerine baktiniz mi hic ya da hadise sıkıntılar hakkında?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bunun bir nedeni erkeklerin eşlerine karsi olan saygisizca tavirlari olsa kadınlarda kendilerine düzgün bir es secemiyorlar buda bir gercektir. erkek her ne kadar piclik yapiyorsa kizda pic erkeğin peşinden koşuyor.

    1
    2 Yorumla
    • MelankolikCadu
      MelankolikCadu
      +1 yıl

      O uslu seven erkekleri değil nerde kizlari aglatan yipratan var onun pesindeler haklisin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayatta hep karsi tarafi suçlu görüyoruz bu çok kolay birde kendinizde arasak bazi sorunlar mutlu mesut yasayacagiz ama kimse kendinde suç aramaz.

      Yorumla
  • RaidBoss
    RaidBoss Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Hayatım boyunca istediğim herşeyi yaptım, yaparım, boyunduruk altına girmem, hangi çılgın bana zincir vuracakmış şaşarım!

    Eğilmem bükülmem kırılmam. Ezer yıkar geçerim. Kaderime asla boyun eğmem.

    2
    0 Yorumla
  • gizemizim
    gizemizim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çok haklısın şiddete boyun eğme her ne kadar seviyorum katlanıyorum gibi şeyler düşünülse de bu ülkede.. Unutma ki en değer verdiğin şey kendin olmalı sevgide bir yere kadar

    1
    0 Yorumla
  • xv1450
    xv1450 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 55
    +1 yıl

    Böyle bir hayat çekilmez, sevebileceğin sana değer verecek bir insan evladı muhakkak vardır, kimin ne düşüneceğini ve diyeceğini boşver, mutluluğu yaşayabileceğin birini bul.

    0
    0 Yorumla
  • Enskrc41
    Enskrc41 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kickbox cuyum bayanla musabakam vardi bn kadina vurmam diyerek musabakadan diskalifiye oldum

    2
    0 Yorumla
  • nurcuğum
    nurcuğum Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Biraz insan olun ya !! Kadınlar hizmetçi değil , köle değil , yumruk torbası değil , sizin hayat arkadaşınız l*n .

    1
    0 Yorumla
  • ozgurdurherinsan
    ozgurdurherinsan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yazdiklarin yasam seklinle ortustugune pek inanmadim bunlari dusunebilen bir kadin yazdiklarina anlattigina boyun egmez diye dusunuyorum. ama bu yazdiklarinda haksizsin anlamina gelmiyo

    0
    0 Yorumla
  • MReexx
    MReexx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ruhsuz köpek acımayacaksin böylelerine bu tarz kocalar dışarıda kedi gibi evde karisina artist zaten.

    1
    0 Yorumla
  • Bayantangözee
    Bayantangözee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bu nedir ya bu nedir!!! Ne demek böyle devam edicek senin de bir canım var! Sen bunu yapan şerefsizle eşitsin lütfen vücudunun değeri bil ve gözlerini aç büyüklerin döneminde öyleymiş o simdi yok oyle bir dünyaa!!

    2
    0 Yorumla
  • Gitarristt
    Gitarristt Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    Kim ne derse desin bir kadına el kaldıranın Allah belasını versin.

    3
    0 Yorumla
  • thelimm
    thelimm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39
    +1 yıl

    Zor bir durum, Allah kolaylık versin.
    bu şekilde davranan hemcinsleriminde Allah belasını versin.

    1
    1 Yorumla
    • duchesse
      duchesse
      +1 yıl

      Amin.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yuva dağılmasın günahtır diye bişeymi var ya, senin eziyet çekmene göz yummaralı daha günah aliendeki büyüklerinin, sürekli maruz kalıyorsan şiddete terket git. Ah bu ülkedeki zihniyet işte..

    1
    0 Yorumla
  • peliiiinnnnn
    peliiiinnnnn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    o emmişler diyenleri ben bir emicem simdi varya o* cocuklarııı ananızı da babanız böyle yapsa emdimi diceksiniz itlerin oğulları

    2
    0 Yorumla
  • Merflikesyou
    Merflikesyou Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    allah yardimcin olsun gercekten cok üzücü. Paylasiminda cok faydali ve haklisin bende bu konuda ayni düsüncelere sahibim

    1
    0 Yorumla
  • kendalagir
    kendalagir Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Evlenmeden iyi bir secim yapmalisin biliyorsun ki bunun geri donusu sikinti yaratacaktir kadinin kahpesi var erkegin serefsizide var baktin olmadi kimseyi dinlemeden bosan her gun aci cekmektense bir gun cekersin

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (233)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sevgililer Günü > Benceler > Kadınlık onurumu yıllar içinde kaybettim...
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Benceler

Kadınların lafına uydum ve pişman oldum bütün erkekler baksın benim gibi acı cekmesinler 15 cevap verildi
Bir Günlüğüne Kadın Olmanın Bedeli Ağır Oldu -Seni Hiç Affetmeyeceğim Kizlarsoruyor- 42 cevap verildi
Geçmişi Unutamamak Kadınların Lanetidir 22 cevap verildi
Kadınların Farkında Olmadan Kendilerini Kaybettikleri 'An'lar 22 cevap verildi
Terk Edildikten Sonra Kadınların Yaşadığı Durumlar! 30 cevap verildi
Benim Kaderimde Ayrılıklar Var Diyen Kadınların Yaşadıkları! 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨