Bir Günlüğüne Kadın Olmanın Bedeli Ağır Oldu -Seni Hiç Affetmeyeceğim Kizlarsoruyor-

Her zamanki evde oturup, içkimi yudumlarken ve keyifle sitede gezinirken birden bire hiçbir soruya yazamaz oldum. Akabinde sayfayı yenilediğim zaman sitenin güncellemeye girdiğine dair bir uyarı aldım. Bende youtube'dan en sevdiğim parçayı açtım ve dinlerken siteye tekrar giriş yaptım ve birde ne göreyim. Pembeli olmuşum. KizlarSoruyor sitesi benim fikrimi almadan beni pembeli üyeye çevirmiş. Bu hiç etik değil, sorsalardı anında tamam derdim ama sormadılar. O halde bu günahın bir parçası oldular. İki elim yakalarında olacak!


Sitede pembeli olmak


Bir anda inanılmaz bir hareketlilik oldu. Maviye dönüşmüş üyeler, karanlık bir odada 40 gün bekletilip, sertbest bırakılmış boğalar gibi, önüne gelen dönüşmüş pembeliye saldırmaya başladılar. Bende akışa kendimi kaptırdım ve eğlenceli sorular sormaya başladım. Hemen hemen tüm dönüşmüş mavililer her sorumda bana asılıyorlardı. Mesaj kutum dolmuş, taşmış ve bende bir kadın gibi trip atmaya başlamıştım. Ta ki o soruma gelip, "tanışalım mı yavrum?" diye sorana kadar.

Bir Günlüğüne Kadın Olmanın Bedeli Ağır Oldu -Seni Hiç Affetmeyeceğim Kizlarsoruyor-


Ona karşı ihtiyatlı oldum. Çok beğendiğim halde içimde oluşan değişik bir hisle, hemen yelkenleri suya indirmemem gerektiğini düşündüm. Bu beni basit bir kadın yapabilirdi. Fazla naz yaparsam da çok beğendiğim halde onu elimden kaçırabilirdim. Dengeli bir biçimde fazla yüz-göz olmadan, kaliteli bir birlikteliğin ilk adımı için elimden geleni yapmalıydım. O da bu sırada boş durmuyordu ve çok güzel, süslü kelimelerle sorularımı cevaplamaya devam ediyordu.

Bir Günlüğüne Kadın Olmanın Bedeli Ağır Oldu -Seni Hiç Affetmeyeceğim Kizlarsoruyor-


O kadar tatlı ve güzel cümleler kuruyordu ki, ona karşı koyamaz hale geldiğim halde, yine o içimdeki ses uzak durmamı söylüyordu. Halbuki bende evde donla gezmeyi çok severim ama kanmamalıydım bunlara. "Çocuklarıma ana arıyorum" dediğinde ise bir parça koptu yüreğime işlediğim zincirlerden. Bir oğlumuz olsa ve ona benzese. Düşünmesi bile harika. Martı kaşlı yakışıklım.


"Nasılım?" diye sordum, sormaz olsaydım
Bir Günlüğüne Kadın Olmanın Bedeli Ağır Oldu -Seni Hiç Affetmeyeceğim Kizlarsoruyor-



Hemen hangisi olduğumu bildi ve kendi fotoğrafını paylaştı. O an gözlerine bakınca neye uğradığımı şaşırdım ve ona karşı koyamamaya başladım. İşte o delici bakışlarıyla kalbimi fetheden mükemmeliyet. Saçları bal ile yoğrulmuş, gözleri ışık saçıyor. Sevgi dolu olduğu yüzünün her halinden belli.

Bir Günlüğüne Kadın Olmanın Bedeli Ağır Oldu -Seni Hiç Affetmeyeceğim Kizlarsoruyor-



Görüşlerinde kalbimi fethetmeye devam etti. Her kelimesiyle bir kilidi daha açıldı kalbimdeki zincirlerin.

Bir Günlüğüne Kadın Olmanın Bedeli Ağır Oldu -Seni Hiç Affetmeyeceğim Kizlarsoruyor-


Evlilik kelimesini duyduğumda daha önce hissetmediğim ve anlam veremediğim duygular oluşuyordu gönlümde. Kelebekler halay çekiyor, iç organlarım kanatlanmış uçuyordu. Mesajlarımı kontrol ettim onunda mesaj atmış olabileceği umudu ile. Yüzlerce mesajın arasından onun büyülü ismini ararken şoke oldum. Aman tanrım o nasıl bir mesaj?

Bir Günlüğüne Kadın Olmanın Bedeli Ağır Oldu -Seni Hiç Affetmeyeceğim Kizlarsoruyor-


Kölen olayım diyordu. Bu ne demek oluyor, hayatımda ilk defa bu sitede yaşadım bunu. Çok hoşlandığım birisi nasıl bu kadar basit bir mesaj yazabilir? Ama yinede onunla konuşmak istiyordum. Büyülenmiş gibiydim adeta.

Bir Günlüğüne Kadın Olmanın Bedeli Ağır Oldu -Seni Hiç Affetmeyeceğim Kizlarsoruyor-


Yine evlilikten bahsedince biraz yumuşadım. Zaten gönlüm ondan yanaydı.Biraz ortamı yumuşatmak için esprili cümleler kurdum. Ama yanlış algılamasın diye de sonuna birbirimizi tanımamız gerektiğini iliştirdim. Ne derse beğenirsiniz?

Bir Günlüğüne Kadın Olmanın Bedeli Ağır Oldu -Seni Hiç Affetmeyeceğim Kizlarsoruyor-



Bende altta kalmadım tabii, hemen yapıştırdım cevabını. "Sapık"


Duygularımın esiri olmuştum


O hakaretimden sonra bana bir daha yazmadı. Ama ben artık onsuz duramıyordum. Siteye girdiğim anda gözlerim onu arıyor, ne soru sorabiliyordum ne de başka bir şeyle meşgul oluyordum. En sonunda dayanamadım ve ben ona yazdım. Bir anda kendimi kaptırmışım ve ne olduğunu anlamadan kendimi çok farklı konuşmaların içinde buldum. Bana söylediklerini hayatımda kimse söylememişti. Bir yandan acı çekiyorum, bir yandan da hoşuma gidiyordu. Her şeyimi o gece ona verdim. Çok mutlu bir şekilde yazışarak uyuduk. Sabah uyandığımda çoktan giyinmiş, gömleğinin düğmelerini ilikliyordu. "Kahvaltı yapacak mıyız beraber?" diye sordum. Cevap bile vermeden offline oldu. Sonra tüm gün aramasını, mesaj atmasını bekledim. Ne aradı be de sordu. Kendimi çok basit ve kirletilmiş hissediyordum. Duygularım karmakarışıktı. Ve o son mesajı attı.

Bir Günlüğüne Kadın Olmanın Bedeli Ağır Oldu -Seni Hiç Affetmeyeceğim Kizlarsoruyor-


Bana bu duyguları yaşattığı için onu hiç affetmeyeceğim. Ne yaşadığımı bir ben bilirim bir de Allah. Benim yaptığım utanılacak bir şey değildi. Güvendim, kalbimi verdim. Bir yalana inanmış olmak beni aptal yapmaz. Şimdi daha dik duruyorum hayata karşı. Bütün erkekler hepimiz aynıyız. Dün yazmış olsaydım bütün erkekler hepiniz aynısınız derdim 😂



KizlarSoruyor ahirette bunun hesabını vereceksiniz. Benim duygularımla oynanmasına vesile oldunuz.



Gorselleri kullanmama izin veren @NURUM07 ye çok teşekkür ederim. Ayrıca aramızda ki arkadaşlığa güzel bir hatıra oldu bu bence 😊



Tamamen spontane gelişen eğlencelik paylaşımlarımızdan derledim. Umarım beğenerek okursunuz.

Bir Günlüğüne Kadın Olmanın Bedeli Ağır Oldu -Seni Hiç Affetmeyeceğim Kizlarsoruyor-
Cevapla