Kadınların lafına uydum ve pişman oldum bütün erkekler baksın benim gibi acı cekmesinler



Kadınların lafına uydum ve pişman oldum bütün erkekler baksın benim gibi acı cekmesinler



Zamanında onca arkadaşım gerçekten sevme hiç bir kadını sonra üzülürsün diye laflarda bulunuyorlardı. Bende sevmiyordum 2 sevgilim vardı,2 sinide ayrı ayrı idare ediyordum. Gel zaman git zaman 1. sevgilime aşık olmaya başlamıştım ve aşık olmuştum gerçekten seviyordum bu yüzden bir tek onunla konusuyordum diger sevgilimi çıkartmıştım hayatımdan facemdeki bütün kızları silmiştim, fotograflarımı vs silmiştim kısacası hayatımı sıfırlamıstım bir tek o vardı hayatımda ona sevdigimi belli ediyordum onu herşeyden çok önemsiyordum işim var diyip bırakmıyordum onu.Aman tanrım bide ne göriyim. Tek kızla konuştuktan sonra sevgilim beni takmamaya başladı işi çıkmaya başladı sürekli bahaneler buluyordu. O anlamadıgımı sanıyordu ama anlamıştım. Sadece konuştugum o oldugu için beni kaybetme korkusu yoktu kıskanmıyordu biriyle konusmuyorum diye, basit biri görüyordu beni. Anlıcagımı anlamıştım. Arkadaşlarım dogru söylüyordu, kadınların gerçekten sevin lafına uymuştum pişman olmuştum.Özelliklede genelleme yapma bütün kızlar aynı degil lafına inanmıştım benim sevgilim farklı öyle yapmaz diyordum ama acı son onunda diger kadınlardan farkı yoktu.Siz siz olun inanmayın kadınlara ben acı cektim sizde çekmeyin

Kadınların lafına uydum ve pişman oldum bütün erkekler baksın benim gibi acı cekmesinler
Cevapla