
Zamanında onca arkadaşım gerçekten sevme hiç bir kadını sonra üzülürsün diye laflarda bulunuyorlardı. Bende sevmiyordum 2 sevgilim vardı,2 sinide ayrı ayrı idare ediyordum. Gel zaman git zaman 1. sevgilime aşık olmaya başlamıştım ve aşık olmuştum gerçekten seviyordum bu yüzden bir tek onunla konusuyordum diger sevgilimi çıkartmıştım hayatımdan facemdeki bütün kızları silmiştim, fotograflarımı vs silmiştim kısacası hayatımı sıfırlamıstım bir tek o vardı hayatımda ona sevdigimi belli ediyordum onu herşeyden çok önemsiyordum işim var diyip bırakmıyordum onu.Aman tanrım bide ne göriyim. Tek kızla konuştuktan sonra sevgilim beni takmamaya başladı işi çıkmaya başladı sürekli bahaneler buluyordu. O anlamadıgımı sanıyordu ama anlamıştım. Sadece konuştugum o oldugu için beni kaybetme korkusu yoktu kıskanmıyordu biriyle konusmuyorum diye, basit biri görüyordu beni. Anlıcagımı anlamıştım. Arkadaşlarım dogru söylüyordu, kadınların gerçekten sevin lafına uymuştum pişman olmuştum.Özelliklede genelleme yapma bütün kızlar aynı degil lafına inanmıştım benim sevgilim farklı öyle yapmaz diyordum ama acı son onunda diger kadınlardan farkı yoktu.Siz siz olun inanmayın kadınlara ben acı cektim sizde çekmeyin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar