1. İnsanların onlara aşağılar şekilde bakmaları

Evet bu fazlasıyla olan bir durum. Sanki normal birisi yürümüyor da uzaylı geçiyormuş gibi baştan aşağı süzerek tuhaf tuhaf baKarlar. Özellikle de kilo hangi bölgedeyse oraya "zoom" yapıyorlar. Bu durumdan rahatsız oluyoruz bilginize.
2. Toplu ortamlarda yemek yerken utanırlar

"Ya insan yemek yerken utanır mı?" dediğinizi duyar gibiyim. Evet efenim bu utanma tuhaf bakışlardan dolayı çünkü kilolu kişi hamburger, İskender vs yese "niye şişman olduğu belli" bakışı, salata, diyet yemekleri vs yese "ay sanki o kiloyu verebilecek" bakışı geldiği için utanıyoruz.
3. İstediklerini giyemezler

Yok efendim "kilona göre giyin göz zevkimizi bozma" anlayışı vardır nedense... Bize ne yahu senin gözünden, bakma! Etek giyse kötü, tayt giyse iğrenç. Çekin pis bakışlarınızı üstümüzden.
4. Etkinliklere rahatça katılamazlar

Evet örneğin dans etkinliğine katılsa "oynak balina" "bunun beli yok nasıl dans edelim" düşünceleri havada uçuşur... Ruhumuz zarif bizim görün birazcık.
5. Sevgili olmak yerine kanka olurlar

Herkes için olmasa da genel olarak şişman kızlarla sevgili olmazlar. Gönülleri çok güzel diye sadece kanka olur sonra da gönlü güzel bir sevgilimiz olmadı diye yine bize ağlarlar..
Kısacası şişman ama mutluyuz... Bırakın da kimse bedeni yüzünden dışlanmasın.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar