Pazartesi Sendromuna Yenik Düşen Çalışanlara Birkaç Tavsiye

Son yıllarda, özellikle sosyal medyanın da etkisiyle tüm çalışanlar arasında bir sendrom oluşuverdi. Adına da #PazartesiSendromu deniliverdi. Oysa ki bundan 5 sene evvel böyle bir sendrom yoktu. Hatta bundan 15 sene evvel #sendrom diye bir şey yoktu!! Şimdi gelin bir kere daha pazartesiyi birlikte ele alıp bu sendromu ortadan kaldıralım.

Pazartesi sendromu, çalışanı işinden soğutmak için oluşturulmuş bir art niyet yaklaşımıdır.

Pazartesi Sendromuna Yenik Düşen Çalışanlara Birkaç Tavsiye

Bu sendromu kim icat ettiyse milleti hafta başı işinin en güzel zamanından soğutmaya çalışıyor. Çalışma verimini düşürmeye, performansı olumsuz etkilemeye, insanları mutsuz huzursuz ve heyecansız bir hafta geçirmeye sevk ediyor.

Pazartesi yeni bir başlangıçtır. Pazartesi Besmeledir

Pazartesi Sendromuna Yenik Düşen Çalışanlara Birkaç Tavsiye

Sanırım #sendromsuzpazartesi'yi en güzel özetleyecek cümle budur.

Pazartesi; yeniden doğma, yeniden düşünme, yeniden harekete geçme günüdür. Dünyanın yaratılışından insanın yaratılışına - insanoğlunun ilk yeryüzüne inişinden, ilk vahyin gönderilmesine pek çok evrensel nitelikli olayların pazartesi olduğu kuvvetli delillerle belirtilmiştir. Pazartesi; yeni haftaya, yeni hayata, yeni plan yeni projelere başlama vaktidir. Çalışanın en enerjik, en aktif, en çalışkan olması gereken gündür.

Önce kendiniz, sonra iş hayatınız ve genel manada toplumsal kalkınma ve başarı için #PazartesiSendromu'nu yok etmek gerek.

Pazartesi Sendromuna Yenik Düşen Çalışanlara Birkaç Tavsiye

Sendromu mendromu bir kenara bırakıp; güler yüzle, mutlulukla, bol enerjiyle, iyi bir konsantrasyonla yeni güne yeni haftaya, yeni hayallere yeni düşüncelere başlama zamanı.

Hepinize #SendromsuzPazartesi'ler diliyorum. Hayırlı işler...

Pazartesi Sendromuna Yenik Düşen Çalışanlara Birkaç Tavsiye
Pazartesi Sendromuna Yenik Düşen Çalışanlara Birkaç Tavsiye
Cevapla