Alışveriş & Hediyeler Evde kullandığın ürünlerden birini “suya dayanıklılık* şampiyonu Şahika Ercümen” seçse, bu ne olurdu?🏊♀️🏆 (Sayfa 3) Solo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2123 Evde kullandığın ürünlerden birini “suya dayanıklılık* şampiyonu Şahika Ercümen” seçse, bu ne olurdu?🏊♀️🏆 Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 44 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Bence harika olurdu derin suları bizden daha iyi bildiği kesin dayanıklılık ondan sorulur 0 0 Yorumla
MeraklıMitoz Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Çocukluğumuzdan beri ismini duyduğumuz kalite :) 0 0 Yorumla
bildiginbekarim Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 99% 1 yıl Vay bee gayet olumlu drim ben şahsen 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı. solo iyidir.. teşekkürler paylaşım için 0 0 Yorumla
1DiyarbakirEfendisi Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 99% 1 yıl Büyük ihtimalle giyecegim kıyafetler 0 0 Yorumla
yunusyunus1903 Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 39% 1 yıl Solo diyenlerin cevaplarını okumaya geldim 0 0 Yorumla
Nüklofizo Takip Et Master Yaş: 28 , eic 95% 1 yıl Evet solo gerçekten çok güzel bir marka 0 0 Yorumla
iceman20 Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 67% 1 yıl en sevdiğim o fil reklamı bence çok güzeldi 0 0 Yorumla
ArcticMonkeysfan Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 98% 1 yıl Solo kaliteli bir marka, teşekkürler. 0 0 Yorumla
selinbozkr Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Solo tuvalet kağıdı çok güzel ve kaliteli 0 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% 1 yıl Tabi ki solo olurdu, soloyu bende çok seviyorum 😊 0 0 Yorumla
BaşakkAkrep Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 98% 1 yıl Solo olsun da ne olursa olsun. En iyi marka solo 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl bircok markette surekli indirimde görüyorum fiyat performans urunu harika 0 0 Yorumla
Yer_Altından_Notlar_ Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 98% 1 yıl Güzel bir yazı olmuş elinize sağlık 0 0 Yorumla
hogwartsınbirdilberi Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 76% 1 yıl Suya dayanıklılık önemli tabi 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Solo evimizin vazgeçilmez markasıBu güzel paylaşım için teşekkürler 0 0 Yorumla
gerçekler89 Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 94% 1 yıl Tabi ki solo soloooo. Hem ekonomik hem dayanıklı. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
236Cevap
Ne olurdu? Ben ürünümü seçerim ya
Bence harika olurdu derin suları bizden daha iyi bildiği kesin dayanıklılık ondan sorulur
Solo tuvalet kağıtları elbette
Solo dayanıklı teşekkürler
Suya değil de bana dayanıklı olsalar yeter biraz sakarım da.
Hayatım boyunca mıtlu olurum
Çocukluğumuzdan beri ismini duyduğumuz kalite :)
Vay bee gayet olumlu drim ben şahsen
hımmmm güzelll bence solo bin basar
Hem yumuşak hem hesaplı, solo solo
Solo solo solooooo. Solooooo
işinin en iyisi Solo cidden teşekkürler
solo iyidir.. teşekkürler paylaşım için
Solo kağıt havlu olabilir
Büyük ihtimalle giyecegim kıyafetler
mutlaka denicem bende bakalaim
Bambu katkılı peçeteler çok güzel.
Masa lambası, evdeki tek ürün o
Harika be süper dayanıklı bir marka gerçekten seviyoruz 🥰
Solo çok kullanışlı ve dayanıklı
Japon balığı :)
Çok çabuk ölüyorlar, suya dayanıklı olsunlar :)
Ben bir sure kullaniyorum ve begeniyorumda Soloyu
O en neyi seçerse okeyim..
Kriterlerine bağlı hahaha
Solo diyenlerin cevaplarını okumaya geldim
Solo kağıt havlu olurdu bence
Solo devamlı kullanıyorum memnunum
Dayanıklı marka solo teşekkürler
Solo bütün markaları solladı 😂😂😂
Solo tuvalet kağıdı olurdu
Evet solo gerçekten çok güzel bir marka
Solo bence gerçekten hakettiğin yerde değilsin
tercih ettiğim tek üründür
tek kullanimlik mukemmel bir urun mutis harika
Faydalı bilgiler için teşekkürler.
Bilgiler için teşekkürler
en sevdiğim o fil reklamı bence çok güzeldi
Solo peçete olurdu tabii ki.
Solo olurdu soloyu severim
Solo kaliteli bir marka, teşekkürler.
Tabii ki tuvalet kağıdı olurdu
Solo tuvalet kağıdı çok güzel ve kaliteli
Solo solo soloooooğğğhhh 😄
Tabi ki solo olurdu, soloyu bende çok seviyorum 😊
Her zaman tercihimiz Solo olurdu.
Solo olsun da ne olursa olsun. En iyi marka solo
bircok markette surekli indirimde görüyorum fiyat performans urunu harika
Bu markayı kullanıyoruz zaten evde
Güzel bir yazı olmuş elinize sağlık
Bence yine solo ürünleri olurdu
Solo mükemmel ötesi bir şey
Solo paramızın tam karşılığıdır
Solo gerçekten kaliteli bir ürün
Solo gerçekten bu konuda on numara
Suya dayanıklılık önemli tabi
Saç lastiğim olabilir bence, ztn erimez
Kimyasal ürün kullanmayın
#Hükümdar
Solo evimizin vazgeçilmez markası
Bu güzel paylaşım için teşekkürler
Tabi ki solo soloooo. Hem ekonomik hem dayanıklı.
Sahika ercumetin kullandigi urun olurdu