Ortak kullanım alanlarına sahip olunan her yerde pratik temizlik ihtiyacı vardır. bu ihtiyacı kalite ve uygun fiyatlı olarak SOLO SOLO SOOOOLOOOO TEŞEKKÜRLER.
Temizlik bildiğin temizliktir orası burası demek saçma olur benim yaşam alanım temiz olsun diye nerdeyse fayansları sökmek üzereyim gerisini siz düşünün artık
Pandeminin getirdiği hijyen önemi ile birlikte her alanda artık solo hijyenik mendillere ihtiyacımız var. Dokundugumuz her yerin temiz olmasını istiyoruz
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çalışma masam kirlenince pratik bir şekilde temizleme ihtiyacı duyuyorum
Her zaman ilk ellerimde. Çünkü illaki bir yerlere dokunarak mikrop, bakteri kapma olasığımız çok yüksek. Çok sık tokalaşmak ta keza öyle. O yüzden en çok ıslak mendil kullanırım. En Çabuk hijyen önerisi.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Çok hijyenik biri olduğumu söyleyemem bazıları psikopat düzeyindedir o derece değilim mesela normal gerektiği yerlerde temizliği yapar geçer otururum
Açıkcası en çok evde ihtiyaç duyuyorum çünkü ne zaman yere birşeyin döküleceği belli olmuyor biraz da sakarım sanırım hahah. Ama hem pratik olması ve temizleyici olması veya sadece o anı kurtarması muhteşem ötesi.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
mutfakta yemek yaparken elim hiç olmadık yerde yağlı bi kaba değince o an hemen elimi temizleyecek şeylere çok ihtiyaç duyuyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Dısarda herhangı bır yere gıttıgımde mısafırlık veya bı cafe restaurant falan, tuvaletini kullanırken..
Ofiste kendi çalışma alanımın temizlenmesi için tüm temizlik malzemeleri ortaya çıkıyor. Masam temizlense bile ertesi gün çay, kahve izi mutlaka oluyor. Islak mendil ile temizliyorsun. Titiz bir insansan tatmin etmiyor.
şu an hijyenin nerdeyse sıfır noktasında olduğu yaşadığım evde... çıldırmak üzereyim tek istediğim ya da en çok istediğim şeylerden biri tertemiz mis gibi kokan bir eve taşınmak... Rabbim bir an önce nasip eder İnşAllah Amin🤲
Tuvalette banyodan sonra da bu kadar çok şey var mı acaba diye ⚂ merhaba için hangi 3. sezon merhaba 👋 bir kız benim ona İnternetten merhaba 👋 bir film var mı diye soran yok bisi dicem merhaba için
Ev ve iş yerlerinde pratik temizliğe en çok ihtiyaç duyarım temizliği sevenler için kaçınılmaz bir istek duygusudur işin püf noktası olarak da farkındalık gösterebilir
Ben dükkanda öyleyim çünkü "Burası pis, burada yemek mi yenir?" vs. denir ise dükkanı kapatmak zorunda kalırım. Kendim yiyemeyeceğim seyi başkasına yedirmem.
Bence pratik temizliğe en çok konfor alanımız dışarısında ihtiyaç duyuyoruz yani ev ortamı dışarısında parklarda bahçelerde alışveriş merkezlerinde gibi tabi bir Solo yetiyor böyle zamanlarda.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Temizlik ihtiyacı duymadığım tek bir alan bile yok.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Suyu bardağı koyarken yanlışlıkla yere dökülünce pratik ihtiyac duyarım.
En çok evde hemen hızlı hijyenik bir şekilde bitmesini istiyorum artı hastane market ve otobüste çünkü devamlı ellerimi çantamı ve kartlarımı silen biriyim
Mutfakta daha çok ihtiyaç duyuyorum. Hele ki misafir geldiğinde. Her an birşeyler dökülebiliyor. Farklı ve renkli bezler çıkarmaktansa peçete her zaman can kurtaran gibi yanımda oluyor.
bir başak burç olarak temiz yer görmek rahatlatıyor heryerin temiz olması lazım özellikle lovabalar mikropların evi resmen sonra mutfak ince çizgim ama her daim heryerin temiz olması daha iyi tabi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
373Cevap
Wc cok önemli ve mutfak bakteri yuvası wc zaten çok iyi bakılması lazjm ben hergun temizlerim
Pratik temizliğe her alanda ihtiyaç duyabiliyoruz
Odamda hemen iki dk ya pratik ce topluyorum bitiyor
Bekar evinde pratik olan herşeye ihtiyaç sonsuz 🤦🏼
Hediye çok klas yalnız, yüzey temizleme mendili. :D
Mutfak ve banyo cunku çok detay isteyen ve kolay kolay kır lekeleri çıkmayan yer
Hemen hemen her yerde kullanıyorum ama en çok sanırım evde mutfakta kullanıyorum diyebilirim
Otobüs metro gibi toplu taşımalarda çok ihtiyaç oluyor
Masa ustunde çalışıyorum tabiki masayi daha çok kullanıyorum
Ellerimi kurulamada bence pratik sayılmasa bile çok severim peçete ile kurulamayı
Toz bezi bence hep pratik her yerde kullanilabilyor
Ortak kullanım alanlarına sahip olunan her yerde pratik temizlik ihtiyacı vardır. bu ihtiyacı kalite ve uygun fiyatlı olarak SOLO SOLO SOOOOLOOOO TEŞEKKÜRLER.
Temizlik bildiğin temizliktir orası burası demek saçma olur benim yaşam alanım temiz olsun diye nerdeyse fayansları sökmek üzereyim gerisini siz düşünün artık
Pandeminin getirdiği hijyen önemi ile birlikte her alanda artık solo hijyenik mendillere ihtiyacımız var. Dokundugumuz her yerin temiz olmasını istiyoruz
Çalışma masam kirlenince pratik bir şekilde temizleme ihtiyacı duyuyorum
Her zaman ilk ellerimde. Çünkü illaki bir yerlere dokunarak mikrop, bakteri kapma olasığımız çok yüksek. Çok sık tokalaşmak ta keza öyle. O yüzden en çok ıslak mendil kullanırım. En Çabuk hijyen önerisi.
Çok hijyenik biri olduğumu söyleyemem bazıları psikopat düzeyindedir o derece değilim mesela normal gerektiği yerlerde temizliği yapar geçer otururum
Açıkcası en çok evde ihtiyaç duyuyorum çünkü ne zaman yere birşeyin döküleceği belli olmuyor biraz da sakarım sanırım hahah. Ama hem pratik olması ve temizleyici olması veya sadece o anı kurtarması muhteşem ötesi.
mutfakta yemek yaparken elim hiç olmadık yerde yağlı bi kaba değince o an hemen elimi temizleyecek şeylere çok ihtiyaç duyuyorum
Dısarda herhangı bır yere gıttıgımde mısafırlık veya bı cafe restaurant falan, tuvaletini kullanırken..
Temizliği küçük yaşlarda alışkanlık edinmek şart.
Ofiste kendi çalışma alanımın temizlenmesi için tüm temizlik malzemeleri ortaya çıkıyor. Masam temizlense bile ertesi gün çay, kahve izi mutlaka oluyor. Islak mendil ile temizliyorsun. Titiz bir insansan tatmin etmiyor.
şu an hijyenin nerdeyse sıfır noktasında olduğu yaşadığım evde... çıldırmak üzereyim tek istediğim ya da en çok istediğim şeylerden biri tertemiz mis gibi kokan bir eve taşınmak... Rabbim bir an önce nasip eder İnşAllah Amin🤲
Arabada vakit geciriyoruz ve de arac ici temizlige onem veriyorum.
yemek masası 😒 kedim tüm evi gezdikten sonra mutlaka üzerinde 20 tur atıyor 🤦♀️ ıslak mendil hayat kurtarır
Avm wc lerinde , uzun yolculuklar ve suyun kısıtlı veya hiç olmadığı yerdeler genellikle ıslak mendil ve dezenfektan ile gezerim kolayıma geliyor 😁
Mutfakta.. o bulaşıklar asla bitmiyor deli olmamak elde değil maalesef. Hele yorgun argın işten gelinen o akşamlar…
Ev ve ofisinde çok titiz davranıyorum gelenlikle ofiste olduğum için masam için ıslak mendil bulundurum
Evde ıslak mendil olmasa yaşayamam. En çok işe yarayan ıslak mendil tartışmasız Solo
Tuvalette banyodan sonra da bu kadar çok şey var mı acaba diye ⚂ merhaba için hangi 3. sezon merhaba 👋 bir kız benim ona İnternetten merhaba 👋 bir film var mı diye soran yok bisi dicem merhaba için
Islak havlu leke iz yapıyor bu herhalde yapmıyor
Ev ve iş yerlerinde pratik temizliğe en çok ihtiyaç duyarım temizliği sevenler için kaçınılmaz bir istek duygusudur işin püf noktası olarak da farkındalık gösterebilir
Markette ve alışverişte hep ihtiyaç duyarım.
Ben dükkanda öyleyim çünkü "Burası pis, burada yemek mi yenir?" vs. denir ise dükkanı kapatmak zorunda kalırım. Kendim yiyemeyeceğim seyi başkasına yedirmem.
Bence pratik temizliğe en çok konfor alanımız dışarısında ihtiyaç duyuyoruz yani ev ortamı dışarısında parklarda bahçelerde alışveriş merkezlerinde gibi tabi bir Solo yetiyor böyle zamanlarda.
Temizlik ihtiyacı duymadığım tek bir alan bile yok.
Suyu bardağı koyarken yanlışlıkla yere dökülünce pratik ihtiyac duyarım.
En çok evde hemen hızlı hijyenik bir şekilde bitmesini istiyorum artı hastane market ve otobüste çünkü devamlı ellerimi çantamı ve kartlarımı silen biriyim
genelde dışarıda cafede otururken , sınıflarda klavyeye dokunmak zorunda kaldığımda , Tuvaletlerin kapısını açmam gerektiğinde Solo'ya ihtiyaç duyuyorum
Mutfakta daha çok ihtiyaç duyuyorum. Hele ki misafir geldiğinde. Her an birşeyler dökülebiliyor. Farklı ve renkli bezler çıkarmaktansa peçete her zaman can kurtaran gibi yanımda oluyor.
bir başak burç olarak temiz yer görmek rahatlatıyor heryerin temiz olması lazım özellikle lovabalar mikropların evi resmen sonra mutfak ince çizgim ama her daim heryerin temiz olması daha iyi tabi
Toplu taşıma taşıtlarında herkese acık vc lerde hastanelerde marketlerde
Tabikide tuvaletler en çok oralarda temizliğe özen gösterilmeli
Siz bu hediye/ödül dağıtma olayı için Milli Piyangodan izin aldınız mı
temizlik tabi ki vazgeçilmezimiz olmalıdır...
Domestos tabiki güzel ya tertemiz oluyor her taraf öyle
Ofiste çok ihtiyaç oluyor. Her an temizlik personeline seslenmiyoruz o yüzden çok iyi oluyor
Okul lavabolarının ciddi bir temizliğe ihtiyacı var:)
Heryerde kullanıyorum tuvalet banyo mutfak okul her yerde lazımzz oluyor özellikle dışardayken toplu taşıma araçlarında ihtiyaç duyuyorum
Bebekli bir ailenin pratik temizliğe ihtiyacı her zaman vardır
Halkla iç içe olduğumuz yerlerde tabii ki, restoranlar veya taksi, metro..
En çok Mutfak bence ya çünkü her gün illa oraya uğruyoruz ve temiz olmalı
Ders çalışırken falan laptopu masayı falandır
hmm bi dusuneyim. ilk. oncelie ben biraz fazla temizlik bagimlisiyim o yuzden gittigigim her yerde
Telefonum inanilmaz rahatsız ediyor uzerinde oluşan parmak izleri falan
Spor salonunda ihtiyaç duyuyorum çünkü ter oluyor herkes her yere dokunuyor o yüzden cevabım böyle
Dükkanda sil süpür beş dakka
En çok elektonik nargilemin likitini temizlerken, yemek yedikten sonra odamda mutlaka kağıt havlu bulunur neye lazım olacağı hiç belli olmuyor.
Odamda ve banyoda tabikiside evin her yerinde her köşesinde
Vayy seni gidi çalışkan seni😊
Ee bunu ben cevaplamadjm nasıl oluyor
Nasıl yani 🤔
Ben bu soruyu cevaplamadim nasıl oldu
Dediğimi yap dicem sana
En çok ellerin pislenir ölüm bile çalışmadı kalkamadı yerden devam ediyor mu religio ne kadar çok ortak bir çalışma olmuş