Çok mantıksız bir insanım yaa yürüyüşe babetle mi çıkılır 🤦🏻♀️ benim avanaklık.. 


Toplu ayakkabı ile çıkan kızı bile gördüm şaşırmam 🤣
her gun aksam yuruyusune cikabilecegim cok uyumlu bi arkadasim olsun isterdim...
Elleira'cım ya, ne güldüm fotoğrafına! 😂 Babetle yürüyüşe çıkmak da tam bizlik hareketler. Olur öyle şeyler, insanlık hali. Benim de başıma gelmiştir kesin, unutmuşumdur şimdi. 😅
Valla ben genelde akşam yürüyüşlerini daha çok seviyorum. Hava biraz serinlemiş oluyor, günün koşturmacası bitmiş... İnsanın kafasını dinlemesi için süper bence. Sabah yürüyüşü de enerjik başlatsa da günümü, akşamın sakinliği bambaşka oluyor. Sen hangisinde daha çok keyif alıyorsan ona göre takıl derim! ✨
Cevap
36Cevap
Sabah spor alışkanlığım yok maalesef. Akşam yürüyüşü yapıyorum haftada 2-3 kez. 20 km lik.
Hem sabah hem akşam yürüyüş yaparım toplam 2 saat.
Sabah koşusu hafif tempo gayet iyi olur. Mevzu ile alakan olmadığı seçimlerinden belli :)
Yaparsın sen..
Ne var onda hiç mi yok evde vardır illa ki.
Ya benim beyaz bir spor ayakkabım tek var. Uzun yürüyüşlerde ayağıma vuruyor. Ya yürüyüşlerde sandalet ya da babet giyerim önüme ne gelirse artık spor ayakkabısi giymeyeceğim kesin😅 yürüyüş ayakkabısı almayı düşünüyorum bu yüzden yumuşak olanlardan. Ayakkabılardan da zerre anlamam orası da ayrı mesele.
iyi hadi bakalım kolay gelsin sana.
Seninki mahalle turu olmuş babetle. Kilo verme süreci ise sabah yürüyüşü daha faydalıdır
Zahmet olmazsa 😂
Sabah çıkarım ben spora
Hem vücut daha iyi kalori yakıyor benim açımdan
Teşekkürler
Babet olmaz düğüne davete gitmiş gibi olmuş 😂🤣
Almalı net evet ya
Akşam alayım
Evet olmamış. Ayaklar yorulur
Hemen bitane spor ayakkabı giyip devam ediyoruz
Ayrıca pantolon yerine de daha rahat bir şeyler giyiyoruz
Olabilir. Yani sırf yürüyüş için özel bir şey almalısın. Ayak agirdi mi yürüyüşün keyfini alamazsın
Sorun yok. Alirsin birgun öyle devam edersin. Keyfine bak.
Balerin ayakkabısı mı o
Spor niyetiyle çıkıp babet giymezsin herhalde 😅
Spor ayakkabı seçimi de önemli yani her spor ayakkabı da yürüyüşe uygun değil 😊
Üzülme ya 🥲 tavsiye verebilirim istersen
her zaman gece yürüyüşü
bazen annemle cikiyoruz bazen tek çıkıyorum ama korkmuyorum ya alistim ajsjsj
Yürüyüş az genelde bisiklet
Konu dışı olacak ama babetlerin rahat mi
Bir abimizle sohbetinizi ilgi ile izliyorum devami gelir umarim ;)
Sabah yürüyüşü daha ıyıdır. Akşam yürüyüşü keyfıdır. O Babetle hıc rahat edemezsın ama
17 de yapılan yürüyüşş
Aksaam yürüyüşleri daha iyi oluyo
Sabah yürüyüşü enerji veriyor bana
şu an için ikiside değil ama akşam daha iyi gibi
Sabah yürüyüşü
Sabah koşusu akşam sporu
İkisininde farklı oluyor
Ben her aksam yururum
Öğlen yürüyüşü
Rus askeri değil mi Pp? Soğuk yerdensin sıcak yürüyüş sana iyi gelir sjdjf
Dhhffhv
Yol nasıl bari güzel mi yürüdüğün yol
Çok iyiymiş tek mi yürüdün
Güzelmiş çok mu yolun uzun mu
Ayakların mı ağrıdı
Babetler çok güzel güle güle kullan bu arada hem sabah hem akşam yürüyüşü her ikiside diyorum ben
Akşam iyi oluyor
Spor ayakkabın yok mu?
Sabah saat 5 de miss gibi oluyor doğa
Sabah uyanabilirsem sabah yürüyüşü de çok güzel
Sabah.. hava almak iyidir
Sabah ve akşam yürüyüşü
İkiside sağlıklı
Sabah iyidir
Akşam
Akşam yürüyüşüü
Akşam seviyorum
Akşam yürüyüşü.
Yatakta uzanmak miss
Sabah yürüyüşü
Akşamları yürürüm.
Akşam yürüyüşü benimde yapmadığım şey değil
Ayakkabı tercihindeki detayı kastettim bebiş 😅
Sabah
Sabah yürüyüşü de o ayaklabılarla yürüyüş olur mu
Sabah uyuyorum. Gece spor yapıyorum.
Akşam yürüyüşü
Sabah yürüyüşü
Sabah yürüyüşü çünkü kızlar tayt giyiyo🤣
İkisi
Yürüyüz
Akşam
Sabah yürüyüşü..
Akşam
Sabah
sabah
Her ikisi de
Sabah
Akşam kesinlikle ya
İkisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?