Esimle hiç dışarı çıkmıyoruz, çok sıkılıyorum ne yapmalıyım?

5 aylık evliyiz. Balayına bile gitmedik. Esim gideriz, söyle olur böyle olur vs diye bana hep söylüyordu ama gitmedik. Ne yapicaz ya o kadar yolu çekmeye gerek yok diyor şimdide. Bana söz vermiştin dedim ne sözü laf arasında söyledim işte boş ver dedi. Durumu da kötü değil ki yani...
Bari haftasonlari biseyler yapalım, gezelim diyorum onlara da hep bir bahane uyduruyor. Arkadaslariyla geziyor genelde. Ben evlendim eşimin bulunduğu şehire geldim. burada arkadaşlarım falan da yok ki onlarla goruseyim. Bende tek çıkarım o zaman diyorum ona da izin vermiyor. Hep bir sıkıntı cikariyor ne yapicam bilmiyorum...
Esimle hiç dışarı çıkmıyoruz, çok sıkılıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla