Çok asosyalim sürekli evdeyim hiç dışarı çıkmıyorum ne yapmalıyım?

Merhaba hepinize hayırlı akşamlar ben 18 yaşındayım şimdi ben çok asosyalim öz güvenim sıfır hiç yok hiç arkadaşım bile yok sürekli evdeyim çevrem bile yok hiç dışarı çıkmıyorum hatta telefon rehberimde bile sadece 3 kişi var onlarda annem babam ve abimin numarası sadece hiç bir arkadaşın bile numarası yok bende çünkü gerçekte de yok hatta hiç sosyal medya da kullanmıyorum sadece whatsappı kullanıyorum bir tek whatsapp yüklü telefonumda başka da bir şey yok hatta telefonumda hiç oyun bile yüklü değil çünkü sevmiyorum oynamıyorum PUBG falan da hiç sevmiyorum zaten hatta okulu bile şu an evde açıkta bilgisayar üzeri okuyorum liseyi hep evde ders çalışıyorum kitap okuyorum mesela telefonumda bile hiç konuşacak bir arkadaşım kimsem bile yok şu an evde canım çok sıkılıyor evde ne yapacağımı bile bilmiyorum aslında evde bir laptop bilgisayarım da var ama bilgisayarım eski 9 yıllık bir bilgisayar sistem özellikleri de çok düşük içine hiç oyun bile yüklenmiyor oyun bile kaldırmıyor bilgisayarımda hiç bir şey yok yani zaten hiç televizyonu da izlemiyorum günde en fazla 40 dk televizyon izliyorum sadece zaten televizyon da izleyecek güzel bir şey de yok sonra hiç telefona da bakmıyorum en fazla baksam günde 20 dk telefona bakıyorum sadece birde babam bana çok fazla baskı yapıyor sürekli evde olduğum için mesela babam bana sürekli kalk ders çalış kitap oku hadi diyor bana sonra babam bana sen çok asosyalsin utangaçsın hiç dışarı çıkmıyorsun hep evde kaldın diyor bana sürekli. Sizce Ne yapmalıyım?
Çok asosyalim sürekli evdeyim hiç dışarı çıkmıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla