8 yıl önce benim fırsatım oldu ve yaptım. Peki siz?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet, kesinlikle taşınırdım, hatta evlenerek giderim. Yeni bir ülke, farklı bir yaşam ve taptaze bir başlangıç fikri kulağa çok çekici geliyor. Hem macera hem de hayatımı birlikte paylaşacağım biriyle yeni bir sayfa açmak… Kanada bunun için mükemmel olurdu diyebilirim.
Bende öyle yapmıştım
Evlenerek mi
Hayır,
Askerliği asteğmen olarak yapıp para biriktirdim sonrasında öğrenci vizesiyle gittim okuldan sonra kalıp vatandaş oldum
Senin askerlikten beri aklındaydi o zaman yurt dışı gitmek ve iyi ki gittin keşke bende gitsem
Askerden önce work and travel ile 1 yıl abd de yaşadım dönünce türkiye de bir daha yapamadım 2015te zaten büyk değişim aşamasındaydı bu coğrafya..
2015 de nasıl büyük değişim asamasaydi burası ve askerden önce başlamış senin o zaman
Work ve travel nasıl yaptın
Mesaj daha rahat olmaz m?
Olabilir
Tamam ne zman isterseniz
taşınırdım
Hemen.. Hayatın güzel olsun kardeşim.
Cevap
3Cevap
sartlara baglı tasınmayadabilirdim.
yaşamayı en çok istediğim ülke Kanada
Evet
Evet.
evettttt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?