Fırsatınız olsa Amerika Birleşik Devletleri'ne temelli taşınır mıydınız? Şahsen ben güle oynaya taşınırdım 😃
Taşınırdım
Taşınmazdım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Fırsatınız olsa Amerika Birleşik Devletleri'ne temelli taşınır mıydınız? Şahsen ben güle oynaya taşınırdım 😃
Kendi ülkemde kalmak isterdim ama artık yaşanılacağı kalmadı. Kimisi demiş başka ülkenin insanı kötü diye ama bizim insanımız da artık eskisi gibi değil insanımız artık çok değişti, öyle olunca da insan yaşam koşulunu iyi sürdürdüğü yeri ister bence.
Almanya'yı dili dolayısıyla sevmem, insanlarını da kaba bulurum, faşist, ırkçı, saygısız vesaire fakat Almanya, Amerika'dan daha iyi diye gördüm fiyatlar konusunda, belki ben pahalı eyalete denk gelmişimdir Amerika'da ama, fırsat olsa bu direkt American dream olmaz da, Almanya veya başka ülkeler olabilir daha çok, fakat elde olan imkan buysa, elbette, yüzde yüz tercih ederim Amerika'yı da. Allah inşallah nasip etsin kısa zamanda.
Direk hiç düşünmeden Amerika tam benlik
Ama ülkede ekonomi dahil her şey dört dörtlük değil mi? 😃
Eeeeeeeeevett bide insanları Kafa dengi eğlenceliler hem alım gücü yüksek
Yok be bizim ulkemizden bahsediyorum 😃
Evet tr bi cennet ekonomi olarak bugün limuzinimle şehirde dolaştım hataaa
Kdkdnmdkdjdjd sen ne diyorsun ben özel jetle Türkiye'yi gezdim 😃
@Miami-boy hemennn
Yaaa benimde jetim var akşam malikanemde parti var gel istersen
@Miami-boy ne kadar düşüncelisin
@Miami-boy ABD'ye nasıl gittin sahi
Teşekkürler
Rica ederim
1 dakka durmam bu ülkede şimdi fırsatım olsa yarın bavulum hazır
Ama neden öyle dediniz ki 😃
Aa kim ki o? 🤔 Baş harfi nedir ipucu verin
😃
Buna yorum yapmayayım malum ifade özgürlüğü 😃😃
Olsa durur muyum sence 😃
En son akıllılar Meksika sınırından gittiler o da ifşalandı skjdjsndnsmdm
😃 Atı alan Üsküdar'ı geçti zaten
Cevap
54Cevap
Evet ben kesinlikle giderdim 1 saniye bile durmam
Bülbülü altın kafese koymuşlar ille de vatanım demiş benim için varsa yoksa Türkiye
Çok da heves etmeyin orada insanlık yok
İnşallah
🤣 onlar resmen kuru cahiller yani
Taşınırdım ama temelli olup olmaması kısmında şüpheliyim. Ülkeyi bir görmem lazım. Tüm çevrem, ailem Türkiye'de. Elin gevuru aile gibi olmaz.
Liberal değil sosyal bir devlete yerleşmeyi tercih ederdim. Abd zannedildiği kadar hayran olunacak bir ğlke değil. Çok iyi bir mesleğin yoksa rezilliktir.
👏👏👏
Orada yaşamak güzel. Standardı yüksek ama duygu yok tamamen makineleşmiş çoğu. Bir de insan kendi memleketini özleyince çok da kulağa hoş gelmiyor oraya yerleşmek
Gittim gördum yasadim halende gidio geliyorum. vizem paaaportum her şeyim var. emin olun buna gidip görseniz. kültürel yönde ayak uyduramaz bazi kisiler. nedenmi sölimm turkiyede bir kıza cok güzelsin diyorsun hemen sapik abaza ilan ediyor seni. gerisini siz anlayin onun icin oturun oturduğunuz yerde. derim
Amerika' da ilelebed yaşayacak biri değilim. Türkiye'min hasretine dayananam, Yaradan mecbur etmesin amin.
*dayanamam
Değişik kültürleri denemek lazım kısa bir süre emekli olana kadar 😊. sonra Türkiye'de bir yerde yaşarız
ABD ilk tercihim olmazdı (bu demek değil ki fırsatını bulursam gitmem , tabii ki giderim)
Önceliğim İsviçre , Singapur , Finlandiya , Kanada , Luksemburg ,
Greencard sonucu bekliyorum umarım çıkar bi an önce giderim 😇
taşınırdım ama önce 1-2 kalırdım sonra temelli taşınmaya karar verirdim
Taşınırdım bu ülke yaşanılacak yer olmaktan çıktı her şeyiyle
Taşınırım Amerika en çok gitmek istediğim ülke
Tasinirdim tabi kii
Bi yurt dışı işi vardı olmadı maalesef
İnşallah olur bırakma peşini başka ülkeleri dene
Sevgilimle henüz nikah kıymadık kıysaydık beraber gidebilme imkanımız olucaktı
O iş gereği gidecekti bende onunla evliyim diye ama maalesef olmadı
@28murat illaki herşeyin kolayı vardır bilmediğimiz için bu yöntemi denetik nikah kiydiktan sonra tekrar deneyeceğiz
Tabi ki anlatin dinliyorum
Yurt dışından değil
Burada yurt dışından iş buldu giderken beni de götürecekti ama benim yüzümden gidemedi
Kendisi de burada kaldı
Kabul etseydin dedim
Beraber gideriz dedi
Ben sensiz gitmem dedi vazgeçti
Siz kimseye takılmayın bana anlatmaya çalışıyorsunuz
Ben de Sizi dinlerim Tabii ki
Ne işim var garabetler ülkesinde yeteri kadar evsiz var zaten , çöpten yiyecek bulmak ta zorlaştı.
Ülkemi terk etmem. Yiyecek bir şey bulamiyor ac kaliyorum bas agrisi cekiyorum.
Sadece para kazanıp öğrenip sonra baba evine tekrar geri dönerim
hayır ben taşınmam, ülkemde kalmayı tercih ederim.
Zaten Amerika da yaşıyorum
Neresindesiniz?
Hiç düşünmeden giderdim 😅
Ama ülkemizde ekonomi dahil her şey dört dörtlük değil mi? 😃
Şu an amerikadayim ve hayat cok guzel yani okulu egitimi insanlari
ABD yi gezmek ve görmek isterim ama cidden yaşamak istemezdim. Amaaa Kanada ya hayır demezdim.
Taşınırım para lazım sadece onuda biriktirdiğim zaman gidebilirim
tabiki taşınırdım keşke öyle bir fırsatım olsaydı 🥲
Gitt
Ülkemde liyakatli insanlar olduğu sürece gerekli olmazdı
#Hükümdar
Asla taşınmazdım amerikanın çok güzel olduğunu düşünen insanlar var bnce iyice bi araştırılsın aman aman bi ülke değil güzel bir yaşam geçirmek istiyorsan daha güzel ülkeler var
Çok düşündüm bunu ama halen de bir karar varabilmiş değilim.
tasinirdim ama yuksek sinif olacaksam yani orta ve alti yasam kotu saglik falan ucretli o yuzden yuksek sinif sart
Fırsatım var ama asla işim olmaz
taşınmazdım..
yaşayamam ben başka ülkede..
burada işim sağlam gerek yok
1 saniye bile düşünmezdim
durur muydum ya sjsjsj
Hayır taşınmazdım..
Hayalim Amerika da yaşamak.
La abd ye kurban olurum
Memleketi terketmem
Taşınmazdım. Evimde huzurluyum
böyle iyi yahu memleket gibisi var mı
burada bir gelecek düşünemiyorum
Bir dakika bile düşünmeden ışınlanırım direkt
Evet ben kesinlikle giderdim.
Bi mesleğim yok ki gidip nabim
Ben yeni geldim ama daha henüz düzenimi kuramadım
Aslında vize sorunu olmasa direkt dil öğrenip taşınırım ve sugar mommy bulup vatandaşlık alırım
Şartlar ne olursa olsun, kendi vatanımda kalmayı tercih ederim.
Hayır. Avrupa tercihim. Amerika sonraki plan.
Soğuğu severim.
🤣🤣haha izin istemiyorum
türkiye olmasında her yer olur
İran gibi mi 😃
almanya fransa hollanda belçika isveç ispanya ama şu lanet yer olmasın
Çoğu kişinin hedefinde var zaten gitmek
Nedir bu insanların para hırsı vatan bırakılmaz hiçbi zaman
Geleceğim açısından hiç düşünmem !!
Memleketime bagliyik
Vatanım varken Allah düşürmesin
Hayır kesinlikle gitmem işim dahi olmaz
Kim taşınmak istemez?
İsterdim bunu
Tasindim
hiç düşünmeden taşınırdım
Taşınırdım
Hayır
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?