Sizce Kanada'ya gideyim mi? Siz olsanız ne yapardınız?

Ben Türkiyede onur derecesiyle psikoloji mezunu oldum ve 1 yıldır mezun olmama rağmen iş bulamadım torpile şahit oldum. Cidden artık aileme karşı kendimi işe yaramaz, başarısız hissediyorum. Az emek harcamadım daha ne yapmam gerekiyor? Ve bunların üstüne Kanadaya gitme kararı aldım babam destekliyor hatta orada yaşamamı bile istiyor. Ama ben gelenekçiyim bundan dolayı orada business okuyup dönücem. Sizce gitmeli miyim? Yoksa Türkiyede kendi yerimi mi açayım? Ama Kanadaya gidersem döndüğümde yine kendi yerimi açıcam sadece birkaç yıl geç açmış olucam ama döndüğümde dil vs kazanımlarım olacak.
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce Kanadaya gitmeli miyim? Siz olsanız ne yapardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce bu durumdaKanadaya gitmeli miyim?
Sizce Kanada'ya gideyim mi? Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla