Doğu Ekspresi de hayal oldu artık zaten mevsimler dengesiz, şimdi de fiyatları. Keşke önceden binseymişim, 24 bin bir tren yolculuğu deneyimi çok fazla.

Doğu Ekspresi de hayal oldu artık zaten mevsimler dengesiz, şimdi de fiyatları. Keşke önceden binseymişim, 24 bin bir tren yolculuğu deneyimi çok fazla.

Önceden binmiştim. Özel yataklı vagonda filan. Tamam yolculuk güzel manzaralar enfes ama tren aşırı kötüydü. Koca treni yenilesinler demiyorum ama madem o kadar para istiyorlar madem bu kadar popüler bir sefer e bari trenin sonuna 3-4 tane lüks vagon olaydı da ona vereydim 24 bin.
Gerçekten eski kışlar olsa evet deger ama şimdi değmez o paraya. Bu da populeritenin kurbanı oldu yoksa trenin yüzüne kim bakıyordu ben yazın bindim konfor sıfır tuvaletlerin hali içler acısı dogu ekspresi için asla çekilmez
Eskiden gider gezer dönerdik şimdi bilet bulamıyoruz hepside koca treni pavyona çeviren sosyal medya fenomenleri yüzünden biletler karaborsada neredeyse kamaralari disko topuna çevirerek tren icinde trencilik oynayıp yayınlayarak çok büyük iş yaptılar sağolsunlar
Bir dünya ihtiyacım var. Gidip onları karşılarım. Trene para vermektense otobüse atlar gider şehri gezer gelirim. Instagrama 2 story atıcam diye parayı saçamam. Youtube desek harcanan 25 bin ordaki masraflarla 35 bin kazanç 200 lira değer mi asla.
Cevap
46Cevap
Binmek isterdim ama ne param ne de aşık olduğum bir sevgilim var.
Bu en pahalı seçenek. Bir çift, özel yataklı vagon tercih ederse ve özel yemek servisi isterse 25 bin doğru. Yolculuk 24 saat sürüyor.
Fakat birisi gayet rahat olan tek kişilik koltuğu seçip, yeme içme işini de kendi hallederse gidiş-dönüş 900 lira.
Daha önce 24 saat tren yolculuğu yaptığım için biliyorum, yeme içme de sıkıntı olmuyor. Küçük bir el çantası bile yetiyor.
turistik doğu ekspresi yokken normal zamanda gitmiştim. yataklı vagonda. böyle uçuk değildi. alternatif olarak van gölü ekspresi ve kurtalan ekspresini tavsiye ederim
Bu seyahat bir akdeniz otelinden daha samimi ama bana kalırsa.. 24 bini normal buldum gibi bir şey
Türkiye'de lüks olmayan ne kaldı ki? En basiti arkadaşla bir yerde oturup birşeyler içmek bile en aşağı 300 liraya patlıyor
Yüksek hızlı tren değilse tren yolculuğunu hiç sevmiyorum. İster ucuz olsun ister pahalı, gitmem trenle bir yere…
Bu akşam denk geldi İstanbul Ankara uçak Kars tren sonra Kars geri uçak 17200 gibi. İsviçre bernina turu git gel 19700 tl
Bu biletler bir ara 100tl bile değildi. instaya story atmak için talip olanlar ve boş influcerlar yüzünden gereksiz arttı fiyatlar
10 bin olduğu dönem pahalı diye gidemeyen ben.. hayallerimin içinde yer alıyor kendileri.. emekliliği mi bekliyorsun diye bağırmak istiyorum 😊
IBAN at tatlım seni hemen göndereyim ozelden
Tren seyahati yapmayı çok seviyorum ve en pahalı olanlardan değil daha uygun fiyata biletler de mevcut.
Neden bukadar pahalı yani yemek imkanı duş imkanı sosyal faaliyetler var mı o tirende bu nedir ya otobüsle gidin boş ver
trende duş olsa evli çiftler 20 saat duştan çıkmazdı 😂😂
Yapılacaklar listemde vardı kendisi. Fakat, her sene uçuk fiyatları görmesi soğuttu. 24 bin nedir ya?
305 lira kayseri'den gidersen normal express 1 de kayseri'den çıkıyor diğer gün akşam Kayseri'de bakın TCDD den
550 euromu verir 5 gün misler gibi italya tatilimi yapar gelirim hocam, sülaleden biri illa bi krtle evlenir gideriz düğününe doğu ekspresine gerek yok.
Keriz ben götğrğrğm ekspres gibi olur araba neyinize yetmiyor
Of ya bir kere bineydim de fiyatı ondan sonra yükselseydi🥹
Planlarımız arasındaydı fakat arkadaşlar vazgecti. Eşlerimizle gidelim dediler. Bakacağız...
Bu fiyata binmem snowpiercer izlerim daha iyi. Kutup ekspresi yaşamış gibi oluyorum..
Hep isterim ama fiyatlar yüzünden yapamayacağım
Evet, yine olabilir.
Bir kez yaptım çok keyifliydi.
O paraya karsa gideceğime ucuz bilet kovalar yurt dışına giderim
Çift olması şart mı? Bu kadını tanımıyorum desem, fiyat düşer mi?
Biz 3-4 paket sigara parasına geziyorduk o trenle, vay be...
Oha pandemiden önce 200 TL miydi neydi öyle bisey hatırlıyorum
Ben bindim o zamanlar görevliydim ama çokda güzel keyifliydi
Evliliğin cicim aylarında güzel bir seçenek olabilir aslında 24 bin TL de öyle uçuk bir rakam değil
Doğu ekspresi olayı ne ben anlamadım. Sadece yolculuk mu bu? Yoksa bir yerlere gezme falan var mı? Yolculuk esnasında ne göreceksin ki odayı süsleyip 2 tane fotoğraf çekmek için çok para ve zaman
Evet baya uçuk rakamlar ve birçok muadili var konaklamali falan
Memur bir çiftin maaşı 100 bin olsa
Maaşlarının 4/1 i çok değil sanki
birkac yil once ailecek gidecektik fakat denk gelmedi cok icimde kalan bir olay ilerde deneyimlemek istiyorum
O parayla Taylanda guder gezerim bu 3. gidisim. olacak Türkiyeye para yatirmam asla değmez
Elbette neden çok para harcayayım
50 binde olsa değer bence
Hayır arabamla giderim. O para oraya harcanmaz
Yuhh. Vagonu üzerime mi yapacaklar?
Hayır istemezdim
24 bin tlye daha efsanevi tatiller planlarım
Artık istemiyorum gereksiz uçtu fiyatlar
Bu turistik olanı ama
Vagonu mu satın alıyoz
bedava mng 2.400 lira gibi düşün
Zamanında yaptıydım çok güzeldi.
4 TL den fazla tutarda doğu exspres de olmaz
Pahalı değil ki
Lapa lapa kar yağacaksa o manzaraya evet değer
Bi kez kullandım ve çok güzeldi
Yurt dışına çıkıyoruz sanki
İsterdim.. Ama o para verilmez
cok binmek isterimmmmmm
o paraya yurtdışına giderim
Bu şartlarda normal o fiyat
çok çekici gelmiyor bana tren yolculuğu
Sosyal medya reklamlarıyla treni pahalı yaptılar
Bir 24 daha koyup motor alırız ona😄
50k ye motor mu alınır.. Olsa olsa kekoların bindiği cg ye binersin kulak si*en cinslerden
Elektrikli alırım
Onların olsun Doğu Ekspresi😂
ilk başladığı zaman gitmiştim karsa öyle :)
Çok istediğim biseydi ama o da hayal oldu 🤦🏻♀️
Hedeflerın arasında var
Böyle giderse yakında don bile giymek lüks olacak.
Askerdeyken bitmiştim doğu ekspresine güzeldi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?