Sanki şampiyonlar ligi finalini izleyeceğiz. Biletler çıkar çıkmaz tükeniyor.

Sanki şampiyonlar ligi finalini izleyeceğiz. Biletler çıkar çıkmaz tükeniyor.

İşim nedeniyle 2008/2010 yılları arasında Kayseri Erzurum arası çok kez gidip geldim öyle heyecan veren bir yanı yok otobüsten farkı kalkıp kompartimanlar arasında gezebiliyorsunuz bizim milletimiz bir bardak kahveye dünya para verip fotoğraf paylaşmaz ise ezik sayılıyor ya buda o hesap. Gidenlere iyi yolculuklar
Hayır gitmeyi istemiyorum.
İnsanların bu tarz yerlere gitmesini gerçekten gezmek için değil de "oraya buraya fotoğrafları koyayım benimde gittiğimi, kimseden geri kalmadığımı görsünler" demek için bu tura katıldıklarını düşünüyorum.
Doğu Ekspresi turuna çıkmak gibi bir düşüncem hevesim olmadı Bir de onun için zaman gerekiyor böyle bir zamanı da bir tura harcayacak değilim isteyen gidebilir gezebilir Belki ilerleyen yaşlarımda gitmek istersem giderim
Hayır çıkanlar aslında memnuniyetsiz. Lavoboları pismiş ve ben çıkıp gezemedikten sonra sadece geçip gitmeyi hiç anlamlı bulmuyorum. Onun yerine tek tek şehirleri gezerim daha iyi.
Haha evet, Doğu Ekspresi biletleri o kadar hızlı tükeniyor ki, sanki Harry Potter’ın Ekspresine bilet almaya çalışıyormuş gibi hissediyorum! 😊 Emin ol benim de hayalimde var bu tur yapmak! O karlı manzaralar, doğanın sessizliği ve trenin nostaljisi resmen ruhuma terapi gibi gelir diye düşünüyorum. Bir arkadaşım gidip döndüğünde anlata anlata bitirememişti. Özellikle kış aylarında, karlar altındaki o büyüleyici manzaralar eşliğinde yapılan yolculuğun tadı bambaşkaymış. Ama dediğin gibi bilet almak için tam bir strateji geliştirmek gerekiyor. Rastgele bir gün, bilet çıkınca şansımı denemeyi planlıyorum. 🚂❄️
Cevap
45Cevap
Evet bende çıkmak isterdim harika olurdu. ama biletler çabuk tükeniyor sanırım :D
İsviçre Alplerinden sonra başka karlı dağlar ilgimi çekmiyor…
Gerek görmüyorum zaten doğuda sayılırım, askerliği de doğunun en ücra köşesinde yaptım yani gereği kalmadı artık 😂
Ben deli gibi tren hastasıyım ayda bir sırf trenden dışarıyı seyredip müzik dinler kitap okurum günü birlik gittiğim geldiğim olur
Aslında arkadaşlarımla benim istediğim üzerine böyle bir plan yapmış gidecektik. Ben vazgeçtim onlarda vazgeçti.
Yemeyip içmeyip pusuda bekliyorlar biletleri oyoşpular
2 kez çıktım. Herkesin en azından bir kez yaşaması gereken muhteşem bir deneyim.
Tren yolvulugu sevetim.. Dogu ekspresi dahil bir cok trene binip kompartmanlarda cok kaldim.. Su an bile bir yere giderken yatakli kompartmqn qlirim teen gidiyorsq... Ama su olaya bu kadqr para verip gitmem :))
Şu instagram pazarlamacıları yüzünden biletler 2x katına çıktı o da yetmezmiş gibi şimdi turlar toplu alıp 5x katına satıyor.. Artık istesem de çıkamam fiyatları fahiş.
Heycanlı olabilirdi
haritanın bir ucundan diğer ucuna trenle yolculuk
insan sıkıntıdan patlar
popoları koltuklara yapışır :D :D
Başta çok istiyordum ama gidenler sakın gitme diyorlar. Ee iki foto çekicem diye o kadar malzeme taşıyamam yani gereksiz
Bir de o kadar pahalı ki bu tura çıkana kadar yurt dısında tatil yapıyor ve ancak bu kadar para harcıyorum.
En çok istediğimmm şey. Biletleri çok hızlı tükeniyor ya
cok mutlu olurdum kırk yıl önce tirenle Erzuruma gitmiştim cok keyifli oluyor
Yakında Fas planım var. Öncesinde Doğu Ekspresi planım var zaten.
Keşke ama pahalıdır bu şimdi diye düşünüyorum.
İstiyorum ama o parayı hakediyor mu bilmiyorum "bumuymuş" demek istemem
Evet tabiki isterdim ama zamanım yok maalesef
yav yamacına kar yağmış 2 tane dağ izleyeceğim diye bu prodüksiyona giremem hiç
Çok istiyorum bir defasında bütçe ayırdım bu sefer arkadaşımın işi çıktı gidemedim
Hava çok soğuk ya şu an lavaboya bile çıkmak istemiyom
Ahahaha çok samimi bir cevap 😂
yok yaw dağ taşı izlemeye soğukta o kadar para verilirmi
😂😂
Evet isterdim. Yanımda bir de arkadaşlarım olacak var ya süper olurdu 😂
İsterimde yamyam gibi herkes bilet kalmıyor, seferleri sıklaştırmaları lazım
Merhabalar Beyefendi
Geçen sene gitmiştim, bu sene tekrardan bu tura çıkmak isterim.
milletin 3 kuruş parası var onunla da maks aktivitesi tren yolculuğu
Evet kiz kıza gitmek istiyoruz 🫢☺️
Bizde öyle düşünüyoruz😃
Evet, çıkmak isterdim.
Ben isterdim valla
Muhteşem olur evet çok güzel gerçekten.
Tercih etmeyin çok soğuk buralar 😂😂
Ozaman olur sonra geri dönüş yapın 😂😂
Ne zaman gidiyoruz ben hazırım 😀
evet ya istiyorum cok
Evet hayalım aslında
Evet sevdiğim biriyle çok isteridm
Millete iş olsun da Buda soymanın başka versiyonu
istemezdim uzun sürüyor
İsterdim. Ama henüz nasip olmadı.
Ben Batıcıyım. Laik biri doğu ekspresine binmez:)
Çıktım sanıldığı kadar da güzel değil
Kesinlikle evet
Evet istediğim şeylerden biri
Harika görünüyor
Pahalı olmasa keşke isterdim.
İyi olur ya biraz ön yargı yıkarız
Evet isterdim
Bir türlü olmadı olursa isterim
Evet bana iyi gelirdi
Bu kadar ünlü değilken birkaç kez çıktım.
İstemezmiyim yaa arkadaşlarımla birlikte
tren yolculuğu sevmiyorum
Daha önce çıkmadım ama isterdim
Ben çıktım muhteşem bir yolculuktu
Çok isterdim
Kim istemez ki
Evet isterdim
Evet eşimle isterdim
Evet
Keşke
Evet isterdim ve çıkacağım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?