
Bazıları tur ister, bazıları arkadaş ister, bazıları ise tek gider. Ben hep tek giderim genelde. Yalnız olunca daha özgür oluyorum. :D
Hiç bilmediğiniz bir yere tek başınıza gider miydiniz?

Bazıları tur ister, bazıları arkadaş ister, bazıları ise tek gider. Ben hep tek giderim genelde. Yalnız olunca daha özgür oluyorum. :D
Hiç bilmediğiniz bir yere tek başınıza gider miydiniz?
Param varsa neden olmasın para işi çözülürse diğer şeyler de kolay oluyor aslında.. dil için de yanımda bir tercüman kiralardım öyle bir seçenek var mı bilmiyorum ama
tek başına mısıra gitmiştim ama butik bir turdu 10 kişiydik. öyle klasik turlar gibi değildi backpackerdı sadece sırt çantasıyla gidiliyordu ve gece gündüz gezmeli, öyle serbest zaman falan değil, sokak araları, manavlar, lokal cafelerde muhabbetler, çölde kamp çadırlı, tüplü dalışlı, tren yolculuklu, rehberlerin kanki gibi olduğu bir turdu ve herkes tek katılmıştı tura bir iki kişi birbirini tanıyordu sadece. mısıra yapayalnız gidemezdim zaten gitsem korkup geri dönermişim:D. sonra o turda hepimiz arkadaş olduk, evlendik bazısının çocuğu oldu düğünlerine gittik, türkiyede bir sürü yer gezdik başka ülkelere gittik falan:D sonra ben o tur şirketiyle çalıştım 2 sene kadar. yalnız başına diye yola çıkıp bu kadar sosyalleşip döndüğüm ender gezilerimdendi. arkadaşlarımla gittiğim gezilerde bu kadar sosyalleşemedim hiç. ama avrupa ya da daha kolay coğrafyalara tek başıma giderdim
Çok güzel deneyimle yaşamışsın gerçekten. Mutluluklar ^^
teşekkür ederimm
Tek de iyi onun da yeri var ama ben aileyle gitmeyi tercih ederim yda çok yakın biriyle tek bir yerden sora sıkıcı oluyo
Gitmem. Yol hafızam iyi değil. Kaybolmaktan korkarım.
Cevap
9Cevap
Giderdim sonuçta hayatımız boyunca bilmediğimiz yollara bilmediğimiz insanlarla çıktık..
Giderim ya da gitmek isterim de akıbetim Elisa Lam gibi olur diye korkarım 😄
Evet 29 da. Gideceğim ama orada yaşayan Türk arkadaşım var
Tek başıma gitmeye biraz çekinirim ama yanımda benim kafamda bir insan olursa marsa bile giderim
Bu aralar komple taşınmak istiyorum ama ayak uydurabilir miyim endişeliyim.
⭐Çok isterim, tek başıma ben ve valizim bana yeter⭐
eğer dil biliyorsan gidilir daha da güzel olur
Giderim ben seve seve
Evet gidebilirim
Gitmezdim tek sıkılırım.
Gitmem, sıkılırım.
Giderim
Evettt çok severim yalnız seyahat etmeyi
Bilmiyorum
Tercih etmem.
Giderdim
Ben gittim
Gitmezdim.
Hayır istemem
Evet gittim
Giderim
hayır gitmem
Gittim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?