Bilmediğin bir yere gitmek, bilmediğin bir yönünü keşfetmektir.. Hiç bilmediğiniz şehirlere /ülkelere seyahat etmek istediniz mi?






Güney Afrika ve Güney Amerika dışında dünyayı yüzeysel tanıma fırsatım oldu. Türkiye'de sorun etmediğim ne varsa, ağırlığını uzaktayken hissettim. Yeni insanlar, daha önce görmediğin sokaklar, tatmadığın yiyecekler, evet bunlar kısa süreliğine keyifli. Sonra yine rölanti.
He ya biri beni götürüp California nin orta yine bıraksın şu Paul Walker ı görmek istiyorum harbiden öldümü kurban olduğum ya... inanmAk istemiyorum.
Evet istiyorum. Ama seyahet etmekten hoşlanmıyorum 😂 ışınlanma olsaydı keşke, en çok bana yarardı heralde :)
Önce bilgi sahibi olacaksın ve gittiğin yerde de mutlaka soracaksın.
Cevap
21Cevap
gezmekte ki mantik zaten bilmedigimiz yerlere gidip oraları keşfetmek değil midir 🤔? bazen bilmediğim dağlara çıkıp hiç inmeyesim var..
Bir dönem bu şekliyle gitmiş kalmış hatta kısa süreli yaşamıştım. Emin ol sosyal kültürel vb olarak insana birçok şey katıyor..
Bilmediğim bir yere gitmeyi istemem. Yeni yerler okey ama bilgim dahilinde olmalı sonra kötü süprizler olmasın :)
Çok isterdim..
Hatta bilmediğim insanla yolculuk yapmak ilginç olurdu.
Böyle çok gelişmiş ülke de olsun istemem..
Çook istedim istiyorumda😊 kuzey ülkelerine gitmk istiyorum kuzey ışıklarını görmek için😊
Başka ülkelerin yaşamını, birliğini öğrenmek yeni şeyler keşfetmeyi tabiki isterim
evet ıstedım gıttımde tunusa jerba adasına gıtmıstım
Tabikide, hemde sadece tek bir dille. Fakat hayat...
İsterdim tabi, ama geçen yıl kendi ülkemi bile doğru düzgün tanımadığımı anladım
nerde olduğumu bile bilmeden yasayabilirim ve mükemmel olur
Böyle bir hayalim var. Planlarımı hayata geçirebilirsem yakındır gitmem.
Aslında istedim fakat rahat etmediğim için pek istemiyorum.
Bilmediğim şehirlere seyahat ettim, umarım bilmediğim ülkelere de geçerim.
Sırt çantamı takıp uzak diyarlara gitmek istiyorum. Hatta en büyük hayalim
Dubai başta olmak üzere görmek istediğim yerler var
evet çok istedim çok :))🌊☘🍀
ama kaybolmak istemem 😂
İngiltere yi merak ediyorum gelenekçi insanları severim ayrıca devlet kültürü olan bir ülke, çok merak ediyorum
Elbette kim istemez. En çok ziyaret etmek istediğim yer kuzey ışıklaeını görmeye norveçe gitmek istiyorum
otostop çekerek her hafta keşfediyorum öneririm herkeze
En çok istediğim şeylerden biridir. Gezmeyi seviyorum.
var bir Hollanda hayalimiz 😀
Jack sparovla nedeb olmasın!
Ettim etmekte isterim.
Çok severim. Kampçı ruhum da vardır. :))
Evet gitmek istediğim ülkeler var
Çok isterdim yeni yerler kesfetmeyi severim
Esim ile gezmek istiyorum ilerde.
Bildiğimizi bile unuturken mi, aman kalsın.
Evet istiyorum. Yapıcamda inşaAllah
Çok istedim ama her istediği olmuyor insanın
Ekonomik durumu duzeltebilsem en çok istediğim şey
evet gezmek geliştirir
cesaretim yok sanırım benim
mısıra gitmek istiyorum
İstedim defalarcada ettim zaten.
Evet istedim iyi olurdu
Istedim , Allh buyuk gider kesfederim bigun
Evet macerayı severim
Kübaya gitmek istiyorum
Istedim
Bakalım nolacak
Bilmediğim değil de dubaiye gitmek istemistim😂
İstemedim kaybolurum filan ne gerek var😄
İstedim, istiyorum da.
Evet istiyorum...
Ben ençok özlenmeyi özledim
Kim istemez ki 😊
Çok istedim
İstedim hocam :)
Evet :)
İstedim de para yok
Yani bazen evet
Çokk
İsterdim
Evet
Madagaskar filan
İstedim, istiyorum.
Evet
İstedim elbette
Evet istedim
Cok istiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar