Tatil & Seyahat Fırsatın olsa her ülkeyi tek başına gezme cesaretin var mı? Lindström Takip Et Bilge Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 40 Yapay Zekaya Sor Sonuçta tek gezmek herkesin yapabileceği bir şey değil ve bazı ülkelerde tekin olmaya biliyor. Özellikle latin ve Afrika ülkeleri. Fırsatın olsa her ülkeyi tek başına gezme cesaretin var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 22,7b cevap paylaştı. Param olsaydı evet 1 0 Yorumla
OsurganHukukçu Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 42% +1 yıl Abd de 4 ay cogu eyalete gittim. Avrupa bizim çöplük zateb akrabalarin tamami orada.Turkiyeyi gezmeyi tercih ederim bence ülkemiz gercekten cok guzel yerler var 1 0 Yorumla
Gizeemmm8 Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 86% +1 yıl Yalnız olmaktansa yakın bir arkadaşımla beraber olmayı tercih ederim 2 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 6b cevap paylaştı. Tek başıma gezemem, yanımda biri veya birileri olmalı. 1 0 Yorumla
saskinomayra Takip Et Master Yaş: 48 , eic 53% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 752 cevap paylaştı. tek başıma gidemem hem sevmem tek başıma gezmeyi hem de cesaret edemem 1 0 Yorumla
kreeck Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl hayır yok @_Kemancikiz 80 günde gezer miyiz :D 1 2 Yorumla _Kemancikiz +1 yıl 80 gün dünyayı gezmek için çok az bir süre.. Yorumla kreeck +1 yıl @_Kemancikiz uzun uzuna gezeriz o halde. Yorumla
Birkirlangicmisali Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Pek cesaretli degilim bu konuda. 1 0 Yorumla
Sadeşık Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 88% +1 yıl benim yok senin? 2 2 Yorumla Lindström +1 yıl Gezerdim Yorumla Sadeşık +1 yıl Cesaretlisin baya Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ay yok, ben korkarım😨 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 2,1b cevap paylaştı. Amerika 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Param olsaydı evet
Abd de 4 ay cogu eyalete gittim. Avrupa bizim çöplük zateb akrabalarin tamami orada.
Turkiyeyi gezmeyi tercih ederim bence ülkemiz gercekten cok guzel yerler var
Yalnız olmaktansa yakın bir arkadaşımla beraber olmayı tercih ederim
Tek başıma gezemem, yanımda biri veya birileri olmalı.
tek başıma gidemem hem sevmem tek başıma gezmeyi hem de cesaret edemem
hayır yok @_Kemancikiz 80 günde gezer miyiz :D
80 gün dünyayı gezmek için çok az bir süre..
@_Kemancikiz uzun uzuna gezeriz o halde.
Pek cesaretli degilim bu konuda.
Her ülkeyi değil tabikide
benim yok senin?
Gezerdim
Cesaretlisin baya
Ay yok, ben korkarım😨
gezerdim de, sosyal anksiyete..
Elbette
Amerika
gezdim zaten