Gittiğim yerden fotoğraf çekmeden dönemem hele ki boğazı görmüştüm o fotoğraf çekilecek.


Manzara çok Güzelse muhakkak çekerim fotoğraf 📸


Ben her zaman yanımda fotoğraf makinamla gezerim. Güzel bir enstantane yakaladığım zaman kaçırmam. Tuz gölünde gün batımı.

Nereye gidersem gideyim bulduğum her güzelliği çekmeden duramıyorum bu akşam üstü yaptığım gibi 😻
Cevap
10Cevap
Muhakkak oraya ait güzel bir manzara bulur fotoğrafını çekerim.
Evet dönebilirim.
Elbetde dönerim her zaman gittiym yda benim için önemsiz bir yerse resm çekmem
Foto çekinmek güzel ya geçen gece Metin Oktay tesislerinin önünde çekinecektim şarjım bitti ay pardon Cem Yılmaz Şarz diye düzeltti kıskıskıs
Fotoğraf çekmek bir alışkanlık. Benim öyle bir alışkanlığım olmadığı için aklıma bile gelmez çekmek
Dönemem, çekmem gerekir yoksa içimde kalır şart yani🥳
Güzel bir kare ise evet cekerim ama her Bi haltı çekenlere de ayar olurum
Bazı yerlerden çekerim hatıra kalır veya instagram da bir güzel müzik eşliğinde paylaşırım
Nerdeyse wc de bile cekcem yani her yere gittiğimde çekerim hep
En güzel manzara ben oldum için gitsemde kendimi çekerim 😌
Evet, çoğu zaman çekmiyorum
Çekerimde çekmesem nolacak yani
Fotoğraf çekmeyi coo severim
Çoğu zaman unuturum. Hiç sevmem fotoğraf işlerini
Hayır muhakkak çekmem lazım
Eskiden çok çekinirdim ama şimdi öyle değilim
Dönüyorum çoğu zaman.
Dönmem
hayır çekmem anı yaşarım
bebek varya ordaki adam bendim
Dönebilirim
çekmeden duramam çok severim
Evet dönerim… :)
Evet
Yok foto delisiyim
Dönebiliyorum
dönerim herhalde
Donemem😂
Fotograf cekmem.
Üsküdar...
Dönemeyebilirim
Çekerim mutlaka
dönerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?