Eski eşim Danimarka'da yaşıyor. Sizce oraya taşınmak mantıklı mı?

üç çocuğumuz var. Arka arkaya oldular 4 sene evliliğimizde. Danimarka ve türk vatandaşlığı var eski eşimin. Çocuklar çift vatandaş. Çocuklar 12, 13 ve 14 yaşındalar. Benimle beraber türkiyedeler, ama evli olruğumuz dönemde danimarkada yaşadılar, ve arada sırada yazları babalarının yanına gidiyorlqr. Çocuklar danimarkaya taşınalım istiyorlar, benim de orada yaşama hakkım var. Ben Türkiyede tutuyorum, çünkü benim orada eski eşimden başka ve aileainden, tanıdığım kimse yok. Eski eşim hala bekar ama benden çok haz etmiyor. Taşınalımmi danimarkaya dediğimde, evinin kiralanmasına ve elektriğin açılması vs gibi konularda destek olurum ama benle de ailemle de muatap olma, çocuklar başımın tacı dedi. Ben de cesaret edemiyorum. Siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız

Eski eşim Danimarka'da yaşıyor. Sizce oraya taşınmak mantıklı mı?
Cevapla