Eşimin memleketine taşınmalı mıyız?

Selamlar herkese. Şu an farklı bir yerde yaşıyoruz. Eşimin tayin durumu var. Yaşadığımız yerde kiralar uçtu, oturulabilecek evler 18 binden başlıyor. 2 maaşlı da olsak yazık günah yani.

Eşimin memleketinde ise kiralar yarı yarıya ve kocaman içleri. Kayınvalidem ve kayınpederimle ilgili hiçbir sorunum yok. İlle ilgili de bir sorunum yok. Ama akrabalar :/ Biz burada bir başımızayız ve çok rahat, çat kapı gelen misafir derdi yok o yok bu yok. Eşimin memleketine gittik geçen misafirliğe, ben home office çalışıyorum o yüzden oradan da çalışmaya devam ettim. Akrabalar aradı hadi gelin. Kayınvalidem diyor gelinim çalışıyor, gelsin burada çalışsın diyorlar (çağırdıkları yer 1 odalı bir yer, ev değil bahçe gibi. Toplantılarım oluyor 20 kişinin olduğu yerde nasıl gireyim toplantıya) gidemedik diye de küstüler. E biz oraya taşınırsak bunlar sürekli olacak.

Ne önerirsiniz?

Eşimin memleketine taşınmalı mıyız?
Cevapla