Selamlar herkese. Şu an farklı bir yerde yaşıyoruz. Eşimin tayin durumu var. Yaşadığımız yerde kiralar uçtu, oturulabilecek evler 18 binden başlıyor. 2 maaşlı da olsak yazık günah yani.
Eşimin memleketinde ise kiralar yarı yarıya ve kocaman içleri. Kayınvalidem ve kayınpederimle ilgili hiçbir sorunum yok. İlle ilgili de bir sorunum yok. Ama akrabalar :/ Biz burada bir başımızayız ve çok rahat, çat kapı gelen misafir derdi yok o yok bu yok. Eşimin memleketine gittik geçen misafirliğe, ben home office çalışıyorum o yüzden oradan da çalışmaya devam ettim. Akrabalar aradı hadi gelin. Kayınvalidem diyor gelinim çalışıyor, gelsin burada çalışsın diyorlar (çağırdıkları yer 1 odalı bir yer, ev değil bahçe gibi. Toplantılarım oluyor 20 kişinin olduğu yerde nasıl gireyim toplantıya) gidemedik diye de küstüler. E biz oraya taşınırsak bunlar sürekli olacak.
Ne önerirsiniz?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer