Kız arkadaşımla tatile gittik, otelden çıkarken bedava verilen her şeyi bavula tıktı. Çok soğudum, bu normal mi?

Ya otelde şampuandır sabundur cart curt verilir ya toparlanırken bir baktım hepsini almış bavula koyuyor. Napıyorsun dedim neden bırakayım ki bunları dedi. Ben asla böyle bir şey yapacak biri değilim ama inanılmaz soğudum o an. Siz de böyle misiniz, abartıyor muyum acaba?
Kız arkadaşımla tatile gittik, otelden çıkarken bedava verilen her şeyi bavula tıktı. Çok soğudum, bu normal mi?
Cevapla