Hiç bir şey yokken ayrılacakmışız ve ya “benden soğudu mu?” hissine kapılıyorum?

Dediğim gibi ortada hiç bir şey yok. Ne bana kötü davranıyor ne de bir değişiklik var. Ama ben neden sürekli bu şekilde kötü düşünüyorum anlamıyorum. Geçmişte yaşadığım olumsuzluklardan dolayı ve öz saygım olmadığından dolayı diyor bazı yerlerde. Gerçekten çok yoruldum ilişkimin tadını çıkarmak ve kafada kurmayı bırakmak istiyorum.

Hiç bir şey yokken ayrılacakmışız ve ya “benden soğudu mu?” hissine kapılıyorum?
Cevapla