Araya soğukluk girdi ve konuşmuyoruz. Nasıl eskisi gibi olabiliriz?

Sevdiğim kızla tartıştık. En son 42 gün önce konuştuk ama kızgın değildik birbirimize sadece soğukluk vardı. Sanırım her şey bitti. 42 gündür hiç konuşmuyoruz. Sürekli tartışmaktan sürekli sorun çıkmasından bıktığım için başlarda konuşmuyordum. Sonradan düşündüm ki zaten aramızda mesafe vardı bir de bu kadar süre konuşmaya ara vermişiz bu saatten sonra bizden bişey olmaz eskiye dönemeyiz en iyisi böyle devam etmek. Ama arada sırada hala aklıma geliyor. Konuşsam mı diyorum ama bana soğuk davranacağını biliyorum. Nasıl eskisi gibi olabiliriz onunla? Sizce şans var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Yok mu başka cevap?
Güncellemeler
+1 yıl
Daha cevap?
Araya soğukluk girdi ve konuşmuyoruz. Nasıl eskisi gibi olabiliriz?
Cevapla