Fal Soruları
Koltuk Altını Falan Almamak Doğallık Mıdır Savunuyor Musunuz?
Özellikle Uzak Doğulularda bu sıkça var. Bazı kadınlar da bunu savunuyor
Resimden falıma bakar mısınız, ne görüyorsunuz gerçekten merak ediyorum?
Arkadaşlar anlayanlar yorum yapabilir mi?
Hiç aşık olup papatya falına baktınız mı?
Sadece istediğim bir papatya yaprağı daha idi...🌼💮🌼 Soruma ilham kaynağı olan değerli arkadaşım @Zevksizhayat'a teşekkür ederim 🙏🥰💞
Bu uygulamaya neden hala gece modu gelmedi, gizli bir karanlık tema falan mı var?
Cidden varsa, bilen biri yazsın gece beyaz ekran hiç güzel olmuyor
Fal baktırdım rahatsız ediyorlar?
Bir tane abla var, bu işin ehli, ona baktırdım. Gerçekten sürekli fısıltılar duymaya başladım, her gece kabus görmekten uyuyamıyorum. Neden böyle oldu
İlk buluşmada karşı tarafın "fal bakma" ya da "burç yorumlama" isteği sizi ondan soğutur mu?
İlk buluşmada karakter analizi için böyle şeylerden bahseden biri, size itici mi gelir çekici mi gelir? #Aşkİlişkileri
Arkadaslariylayken falan dun bana 3 4 saat yazmadi normal mi?
Söyledim hiç yazmadın dedim sen de yazmadın dedi ve 3 4 haftadır beraberiz daha sevgili olmadan böyle
Fala inanma falsız kalma :)) ?
Sizin yorumlarınızı seviyorum, anlayanlar varsa yorumlarını bekliyorum 😅
Aranızda gerçekten fal bakan var mı, benim için kahve falı bakar mısınız?
Lütfen benim için bakar mısınız normalde inanmam ama yine de bir bakalım
Fal bakmayı bilen biri el atabilir mi?
Gerçekten bilen biri baksın ama merak ettim. Boş yorum yapmayın lütfen!!
Rüya tabiriymiş anlamları varmış falan inanmam ama sürekli gördüğüm bir rüya var bu neden olur acaba?
Detayı detayına aynı, hiç değişmiyor, yılda 1-2 kez kesin görüyorum
Eşinizin telefonunu falan karıltırıyor musunuz😅 bunun hakkındaki düşünceleriniz nedir?
Ya eşim de ben de özel alan ihlalini sevmeyiz. Belki yeni evlendiğimde falan bakmışımdır telefonuna. Sabah kitap okuyorduk kahvaltı öncesi, tlf verir misin bakmak istiyorum dedim🥳😅 adam bir şok oldu, şaşırdı falan bir...
Falci bana sende bir cekingenlik goruyorum dogru soyle kadinlardan mi erkeklerden mi hoslaniyorsun dedi nedenki?
Neden öyle dedi acaba yaa çok rahatsız oldum bazen öyle müşteriler geliyor rahat ol dedi
Translara Karşı Falan Ön Yargılı Mısınız?
Ülkede trans erkek değil de daha çok kadın var ama ben destekliyorum, sonuçta nasıl isterlerse öyle mutlu olsunlar derim
Kahve falında arkada belirsiz süliet, ölmüş ya da doğmamış kişi ne anlama gelir?
Falımda üç çizgi olan yerde ben, o çocuk ve onun arkasında bağlı olduğu bir şey var. Fotoğraf koymak için bir şey lazım, bende yok, koyamıyorum. Arkadaşım en soldakinin ben, ortadakinin o, en arkasındaki kişinin kim...
Arabada film izlemek falan sizce de aşırı keyifli değil mi?
film izlemek falan işte🫠 sizce?
Ağrı nasıl bir şehir büyükleri falan nasıl?
Maalesef çok zor bir dönemden geçiyorum. 7 aylık hamileyim eşimi kaybettim 1 ay oluyor. Ağrılı kendisi ancak ailesi ile konuşmuyorsun geçmişte olanlardan dolayı aralarında ben de tanışmadım. Ancak ne olursa olsun oğulları...
Bu nasıl kahve falı ya, içinde zombiler geziyor sanki, yorumlar mısınız?
Faldan anlayan varsa baksın
İngilizce öğretmenliği artık okunmaz mı iş imkanı falan acısından?
Almanca Arapça da olur, öğretmenliği seviyorum, dil öğrencisiyim, netlerim iyi ama ne istediğini bilmiyorum..
Borcum var hızlı bir şekilde ödemem gerek online işler falan bildiğiniz bir şeyler var mı?
Ailemin yanına gideceğim, borcum yok dedim onlara, hemen ödemem gerek.
Dünden beri göğsümde bir ağırlık vardı nefesim çok daralıyordu bugünde göğsüme sancı girmeye başladı sızlamaya falan basladı neden?
Çok korkuyorum, endişeleniyorum bir şey olacak diye. Sol kolum hafiften karıncalanıyor gibi oluyor, çenemde karıncalanıyor gibi oluyor ama ben şuna bağlayıp çok umursamamıştım. Amcam ameliyat oldu benim, ben pazartesi...
Ayy milletin sevgilisi kampuste arabayla falan aliyor ben butun arabali erkekler yazinca sapikliktan engelledigim icin?
Taksi bekliyorum, şu an hayat neden bu kadar zor
Millet ne guzel okudugu bolumde calisiyor bana da anca kasiyer ol komi ol falan aw niye okuyoruz?
Ben elektrik elektronik mühendisiyim balon mühendisi değil aw 2 tane çıkmış TÜBİTAK projem var C1 İngilizce ile mi ne yapacağım komilikte kasiyerlikte tsssk mı geçiyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer