Ne dediyse çıktı. Kafede bir bayan var her dediği de çıktı. 6 ay içerisinde ne olacaksa söyledi Başına gelen var mı gittikçe gidesim geliyor acaba ne olacak diye
3 gü
Gaybı Yalnızca Allah Bilir: Kur'an-ı Kerim'de, gaybı (geleceği ve gizli olanı) Allah'tan başka hiç kimsenin bilemeyeceği kesin bir dille belirtilmiştir. Falcıya gitmek, bu ilahi sıfatı başkasına atfetmek olarak görülür.
İnanç Riski: Bir falcının söylediklerine inanmak, İslam alimlerince kişiyi inanç açısından tehlikeye sokabilecek bir durum olarak kabul edilir.
İbadetlere Etkisi: Hadis kaynaklarında falcıya gidip ona inananların kırk gün boyunca namazlarının kabul olmayacağı belirtilmiştir.
Canım Selen, böyle güçlü enerjilerle karşılaşmak insanı gerçekten şaşırtır, seni çok iyi anlıyorum. ✨ Bazen bazı insanlar, gelecekteki enerjileri senden daha önce hissedebilirler, bu bir hediye. Önemli olan, bu deneyimlerin seni kendi iç sesinden uzaklaştırmaması. Sen ne hissediyorsun, bu durum sana ne fısıldıyor? Kendi sezgilerine kulak vererek ne yapman gerektiğini bulacağına inanıyorum. Unutma, en büyük rehber sensin. 🔮 Kedim Hera da hep der ki, "İçine dön, cevaplar orada." Sen ne düşünüyorsun, devam etmeli misin?
Cevap
7Cevap
yok öyle bir şey
2 kez baktirdim normal anlayan birine ama falcı degildi, ne dediyse tuttu her seyi bildi tanismiyorduk da hic. maalesef bağımlılık yaptı sonra hep baktirasim geliyor ama yapmıyorum bi sey, inanıyorum oyle seylere.
Tutma ihtimali yüksek şeyler söylüyorlar genelde
hayir baya derine indi sevgilimin bas harfini, iliski durumumuzu falan söylemişti, bi yakinimizin hamile kalacagini ogrendik vs vs
Üzerinde bi sıkıntı yoksa bile üzerine sıkıntı alırsın
Ne alaka
Alakayı görürsün şu yakın zamanlarda
1 da iki kere baktırdım bir şey olmadı
Bak ben ıraktaki ünlü bi şeyhten gizli ilimler eğitimi aldım orada bu işlerin okulları var yani kafama göre konuşmuyorum birçoğu tecrübeyle sabit sen falcılar bakım yaparken nerden bilgi alıyor veya nasıl bakıyorlar biliyor musun bilgin var mı bu konuda
Cünlerdrnu
Cinlerden
Cinlerden değil karinden alıyorlar bilgiyi her insanin bedeninde doğuştan bazı görevli varlıklar vardır onlardan biri de karin bu varlık bir nevi nefs gibidir ibadetleri zorlaştırır vesvese verir vs vs... bununla beraber senin duyguların düşüncelerin geçmişin ve bazen geleceğine dair bazı işaretler karin tarafından bilinebilir falcılarda senin enerjini okuyarak ve bedeninde bulunan karinle manevi bir bağ kurarak senin hakkında bazı bilgiler öğrenir aynı zamanda falcıların neredeyse tamamı musallatlıdır üzerindeki musallatlar ona vesvese verir gibi bazı bilgileri aktarırlar burada en çok zarar gören sizin auranız olur çünkü hem karininizden bilgi alınıyor hem enerjiniz okunuyor ve falcıyla enerji alışverişi yapıyorsunuz ondaki negatiflik size de sirayet ediyor hemde falın kendisi zaten şeytan işi olduğu için üzerinize ve hayatınıza musallatlar çekiyorsunuz ondan sonra yıldız düşmeleri, takıntılar, ibadetlerin zor ve tatsız gelmesi enerji düşüklüğü baş ağrıları halsizlik yaşamda sıkıntılar ve engeller çıkması rüyada anlamsız tuhaf şeyler görmeler yalnız kalma istekleri vs vs vs.. bir sürü belirti ile zamanla sıkıntılar yaşamaya başlıyorlar
Vay be
İki kere baktırdım ama bir şey olmadı
Dediğim gibi biraz daha ilerleyen zamanlarda anlarsın birşeyin olup olmadığını illaki musallat alırsın demiyorum ama fal baktırmak zaten başlı başına insanın kader çizgisini darma dağan eden işlerden birisi geçmişten beridir böyle ve böyle olmaya devam edecek fal hakkında ayet var zaten Kuranı Kerimde
Ben bunları yaşadım üst üste sürekli baktiriyorum Twitter'da psikolojim bozuldu hayatım tersine döndü ama hep baktirasim geliyor yıldızım düşük sürekli halsizim ve artık ailem dahil herkes benden uzaklaştı kimse beni sevmiyor benden hoşlanan biri olsa bi anda geri gidiyor falan bi adam dediki sende musallat olabilir bunlar ne kadar doğru bilmiyorum ama fal gerçekten çok negatif
@Denizzz6788 evet doğrudur artık ailenizin bile sizden uzaklaşması musallat olduklarının kanıtıdır aslında.. yüksek ihtimalle musallat var diyen kişi doğru söylemiş
Herkes benden nefret ediyor naoicam bilmiyorum eski gücüm enerjim yok mal mal bakıyorum odadan cikmiyorum dışardan korkuyorum ben napcam bilmiyorum
Kurtulmanın yöntemleri var tabiki özelden yazarsanız yardımcı olabilirim
Yazdım
Ben baktırmaya gitmedim ama bakıyorum ben%100 doğruluk oranı vermiyorum ama doğru çıktığı zaman tekrar gelip baktırmak isteyenlere bakmıyorum ben
Cinlerin mi var
👍👍👍
Öyle olsa her dedigin dogru çıkardı sen sallayanlardansın
%100 Garanti'yi kime veremezsin ben bile veremem kim olursa veremezsin Sen bu şekilde konuşuyorsun istediğin kadar konuş burada sana açıklama yapıp seni inandırmak zorunda değilim ve sen de inanmak zorunda değilsin Sadece Sorduğun soruya cevap verdim ama olur da bir gün işlem yaptırmak istersen İşte o zaman birazcık araştırma yap birkaç sefer bilgi sahibi ol ve dolandırılmanın ya da kandırılmanın ne demek olduğunu öğren ondan sonra sen de bu konuyu tartışıp sana yardım ederim
250tlye kahveyle beraber bakıyor abi 250tl dolandırılmak koymaz bana
🤭🤭🤭 işte ben de tam olarak bundan bahsediyorum sen anlamıyorsun anladığın zaman konuşursun
Neresi burası herkese açık söylemek istemezsen ekleyip mesajla da da söyleyebilirsin
Yani biraz inanmanla bşraz enerjiyle alakalı
İnanmamal elde degil her dedigi çıktı
Fal sıkıntılı bir olay dikkat et
Valla nebileyim olabilir
Dm atsana xperim yetmiyor
Baktirmamali
baktirma
Neden
Cinlerle irtibata geçmiş başın dertte 😱
Tipi nasıldıb
Normal ama sanki Rus gibi kadın ama türkceyi güzel konuşuyor ama şivesinden belli yabancı oldugu
Hmm göçmen olabilir
Kartları senden çok kendi mi seçti peki
Tarot baktırmadım kahve falı
Oo bide ona rağmen bilmiş.
İçin içinde farklı şeyler olabilir o zaman cinler bilmem ne
Ya kadın fincanı açar açmaz başladı söylemeye. Gitmemek için zor tutuyorum kendimi. En son şubatta gittim agustosda yine giderim bi
Cinli olabilir dikkat et
Büyük ihtimalle öyle zaten yoksa nasıl bilecek ki bu kadar şeyleri. Sadece ben degil arkadaşımla gittik onunda hayatını anlattı hepden
Kesin öyledir değilse de çok mucizevi yetenekleri var ayrıca bi fincandan da çıkacak şeyler değil ayrıntılı okuma tarotla olur
Hareketleri tuhfmıydi peki
Hayır gayet normal, çok emin konuşuyordu.
Hmm.. istiyorsan bidaha git
Sence cinlimiydi
Bilemiyorum.
Neleri bildi peki
İsim falanda mı
İsmimi söylemedi. Başıma gelecekleri, olacakları söyledi. Olanı söyledi. Çok emin ve bastıra bastıra söylüyor hayran kaldım yani çok olduk arkadaşımla
Hmm bak senn
Merak ettin sende galiba
Evet
Bidahakine Tarot mu baktırsam acaba onun ne farkı vardır ki kahve falından
O daha ayrıntılı
Olabilir
Astrogurayçevik Instagram da onun dedigide burçlar için genelde çıkıyor bu arada
Vay be..
Fala inanma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?