Formda kalabilmek için çikolata şeker içieren şeyleri yemeiyorum
Sizce bir faydas ı var mıdır bu durumdan çok sıkıldım ne yapayım?
Sizce bir faydas ı var mıdır bu durumdan çok sıkıldım ne yapayım?
Dostum ülkede vücut geliştirmeye bakış açısı çok farklı , daha yeni yeni gelişiyoruz ve heryerde iyi kötü bir salonda var artık. Kendin için yaparsan sonsuza dek yaparsın ve bu işin sana ne katacağından haberin olsa şuanda burda olmazdın. Alperen gibi yiyip , Arnol gibi görünemezsin eğer birşeyler istiyorsan bir şeyler feda etmelisin bu senin hayatın sağlıklı yaşamak senin elinde benim hayatım değişmiş durumda. Çikolata şeker bunların hepsi leştir başka hiç bir şey değil.
Bu kadar abartmana gerek olduğunu sanmıyorum. En azından haftada bir yiyebilirsin çikolata tatlı falan.
Hımm. Ya şimdi benim anlamadığım 2 şey var. 1. sen kendin kaslı olmayı istemiyorsan neden kas yaptın? 2. her gün çikolata yemeyi ne kadar sağlıklı buluyorsun?
Ya eğer profosyonel sporcu değilsen çikolata şeker yemenin pek sorun olcani düşünmüyom :D ölçülü şekilde yiyebilirsin bence. Kaslı değil fit olmaya bak bence :D
Bir ömür çekilir mi be kardeşim
diyete de böyle formda kalma çabalarına da karşıyım
ye iç gez eğlen ama sporunu eksik etme
teşekkürler
Cevap
5Cevap
kaslı olmanın aslında bir faydası yok kendim kaslı değilim ama kaslı arkadaşlarımın kız arkadaşı olma ihtimali yüzde 10 artıyorsa kaslı erkek arkadaşının olması ihtimali yüzde 90 oluyor yani öyle çok önemli bir faydası yok. amma velakin sağlıklı olmanın faydasını sayarak bitiremezsin.
En buyuk avantaji guclu olmak ne kadar kas o kadar guc :)) birde ozguvenin artar ve daha saglikli olursun.
İstediğini yiyebilmek, eşyaların yakışması, enerjik olmak, atik olmak, dayanıklı olmak, sağlıklı olmak. :D
güç, özgüven, güzel görünüş. en büyük artıları.
kara cahilsin dostum sana ne yapsak bos
Ye gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar