Galatasaray-mersin maçında selçuk inan'ın kırmızı kart görmesini nasıl yorumluyorsunuz?

az önce biten maçta selçuğun kırmızı kartı gördüğüm en saçma karttı diyebilirim sizin fikriniz nedir?
Galatasaray-mersin maçında selçuk inan'ın kırmızı kart görmesini nasıl yorumluyorsunuz?
Cevapla