+1 yılMaçı Fenerbahçe değil, İsmail Kartal kaybetti. İnanılmaz değişiklikler yaptı. Oyunda canla başla varını yoğunu ortaya koyan İrfan Can Kahveci, Fred ve Dzekoyu çarıp yerine ligde bile oynatmadığın zach cengizi alıyorsan eğer kardeşim kusura bakma sen teknik direktör falan değilsin. Akıllı bi teknik direktör şunu yapardı turu geçmek için. İsmail yükseği çıkarır batshuayi alırsın 2li forvet yaparsın. Turdan elenmemizin tek sebebi iş bilmez İsmail kartaldan başkası değildir. GS nin şampiyonlukta hayırlı olsun şimdiden. Bu teknik direktörle şampiyon falan olamayız biz.
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın 💯
En İyi Cevaplar
Spor konusunda 414 cevap paylaştı. Bu hoca ve kadro Avrupa'da herhangi bir kupa kazanmak için yetersiz, evet takımın başında daha aklı başında bir hoca olsa olimpiacos elenebilirdi ama bir sonraki tur Aston villa ya da Lille ede bu takımın gücü yetmezdi. Gercekçi olalım, kupayıda zaten büyük bir aksilik olmazsa Aston villa alır. Bu arada union sg, olimpiacos dan çok daha iyi bir takımdı. Fenerbahce hiç hazırlanmamış olimpiacos maçına ve adamlarda güzel savunma yaptı maç boyunca fakat penaltılara kalınca Fenerbahçenin eleneceğini anladım. Biz değil 5 penaltı, maç içinde penaltı verilse doğru dürüst atacak oyuncu bulamıyoruz, dzeko bile sevmiyor penaltı atmayı sanırım kariyeri boyunca fazla penaltı kullanmadı.
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
+1 yılİsmail Kartal yüzünden. Kulüp başkanı olsam istifasını isterdim. Zajc i de aşçı olarak mutfağa alırdım. Mac boyunca dogru orta acamayan ünder e penalti kullandirmamaliydi. Onemli iki oyuncuyu saha disina almamaliydi. Penalti icin aldigi uzun zaman futbol oynamamis adama penalti kullandirdi. Tadic de iyi oynamadi o da penalti kullanmamaliydi. Tadic cikarip batshuayi ile cift forvet oynamaliydi. Turu kaybettiren bu sözde hocadır fenerbahcenin mevcut kadrosu avrupa liginde yari final gorebilecek kadro. Ancak hoca oyuncularini taniyamiyorsa 3. lige bile yenilmesini saglayabilir.
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın valla imzamı atarım altına
+1 yılkendinize gelin son zamanlarda uygulanan mobinge rağmen çok çok çok iyiydik özellikle ilk yarı çok istekli oynadık
penaltılar da tabiki bir başarıdır ama çoğunlukla şans işidir özellikle şansı penaltılara kalan 50/50 maçlarda
o yüzden kimse kalkıp da FENERBAHÇE'yi yermesin bana şimdi
ülkemizi çok iyi temsil ettik00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
Spor konusunda 1,5b cevap paylaştı. Çok acı bir durum yani uzatmalara kalmadan olayı kapatırlardı aslında ama neyse temsil ettiler ellerine sağlık
11 Yorumla- +1 yıl
Öyle, teşekkürler Fenerbahçe…
- Spor konusunda 20,4b cevap paylaştı.
u +1 yılkazanmasını isterdim ben
11 Yorumla- +1 yıl
🥺
+1 yılBir Galatasaraylı olarak söylüyorum ki tek bir suçlu insan var o da teknik direktör !!
- Birinci maçtaki saçma oyuncu tercihleri ile mahvetti her şeyi. Az kadro ile çıksalar inanın Fenerbahçe 3- 4 farkla kazanırdı.
- İkinci maçtaki kadro tercihleri yine berbattı özellikle son dakika penaltılar bonucci almak nedir?
Fred çıkarmak nedir?
Ve bir çok hata gerçekten Fenerbahçe’yi hak etmeyen bir teknik direktör kaldıramayan bir teknik direktör13 Yorumla- +1 yıl
Altına imzamı atıyorum…✍️💯
- +1 yıl
Yani maça çıkılacak 11 belli
Livakovic , bacao , Çağlar , osai , ferdi , İsmail , fred. szamanski , irfan , tadic , dzeko
Yedekler ; bonucci , djiku , mert müldür , zajck , mhy , cengiz , batshuayi
2. Yarı defans yorulunca dzeko çıkar batshuayi sok , irfanı 10 numaraya çek cengizi sok. Tadici çıkar szamanskiyi sol Kanada çek. Bitti gitti ✅
Defans için djiku ya da bonucciyi sok. Bitti gitti ✅
Bu şekilde olsa 2 maçtan da farklı galibiyet ile ayrılırdı net. - +1 yıl
Evet kesinlikle
Spor konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ne zamanki top yerine Futbol oynamayı öğrendiler o zaman Avrupada kupa almayı başarırlar CL de ki takımlar Çeyrek Final maçlarında dünyaya en büyüğünüzü ezer geçeriz der gibi futbol resitali yaptılar bizimkiler kendi amatör küme liginde top oynasınlar.
13 Yorumla- +1 yıl
Haklısınız…
- +1 yıl
Kesinlikle.
+1 yılMaalesef Fenerbahçe'nin bu şekilde elenmesi hayranlarını üzmüş olabilir. Futbol maçları duygusal ve heyecanlı olabilir, özellikle penaltılar gibi kritik anlarda kazanmak veya kaybetmek büyük bir etki yapabilir. Sonuçlar ne olursa olsun, takımların bu tür maçlarda gösterdiği çaba ve performans takdir edilmelidir. Futbol her zaman beklenmedik sonuçlar ve duygusal dalgalanmalar getirebilir, ancak taraftarlar her zaman takımlarını desteklemeye devam ederler.
10 YorumlaMaçı tam. olarak burada kaybettik
412 Yorumla- +1 yıl
Fred: Hoca beni neden çıkartıyorsun?
İsmail Hoca: Sivas maçı var… - +1 yıl
fred çıkınca orta saha üstünlüğümüz azaldı haklısın
- +1 yıl
Size hoca olarak yakışmıyor
- +1 yıl
Jesus bu kadroyu ne yönetirdi ama…
- +1 yıl
dur yaw gs lilerin oyununa gelme
- +1 yıl
Bize uyar valla kalsın isterim ben :D İsmail Hocam candır can ❤️
- +1 yıl
Nehir lütfen İsmail Hocam birtanedir 🥺
- +1 yıl
yani eleştirilerinde haklısın katıldığım noktalar var ama sakin kalmak lazım
- +1 yıl
Neyse size dertli geceler gencolar…
+1 yılFenerbahçe mi? Hangi Fenerbahçe? Biz bi takım filan göremedik. Tüm yabancıları geri göndersinler ülkelerine. Bir de dilekçe yazsınlar TFF ye , ikinci ligde oynamak istiyoruz artık diye.. 👍🏻
14 Yorumla- +1 yıl
Uuu fazla sert oldu
- +1 yıl
Eeee hak etmediler mi?
- +1 yıl
Yani sanırım
- +1 yıl
👍🏻👍🏻🌷
+1 yılSırrı burada kaleci kimin nereye vurduğunu suya yazmış baka baka tutmuş...
15 Yorumla- +1 yıl
Vay be
- +1 yıl
Ya adamlar düşünüyor çalışıyor analiz ediyor
- +1 yıl
Futbol zeka işi
- +1 yıl
Kesinliklee bunu anlasalar
- +1 yıl
Keşke
+1 yılİkinci avrupa kupası bukadar yakın hale gelmişken Söz konusu antrenör eliyle hediye etti Cengiz, Banucci’nin penaltı kaçırması hayretlik siz bu penaltıları atın diye alındınız
113 Yorumla- +1 yıl
Değil mi penaltıyı da atarsın yani…
- +1 yıl
Bu tecrübede kariyerde yetenekte iki oyuncunun kaçırması şaşırtıcı
- +1 yıl
Karşıdaki kalecide penaltılarda iyi değildi bugüne kadar 20 penaltının 2’sini kurtarmış sadece.
- +1 yıl
Genç yaşında kariyer zirvesini yaptı yaz transfer dönemi EPL’de 21 yaşında ve çok yetenekli kaleci
- +1 yıl
Yok penaltılarda bir Martinez değil.
- +1 yıl
21 yaşında daha çocuk martinez 30’u aştı
- +1 yıl
Ben iyi değil diyorum penaltılarda? Okumuyor musun?
- +1 yıl
Penaltı istatistiklerini söylüyorum?
- +1 yıl
Bende daha 21 yaşında ve bu yaşta avrupada 3 penaltı kurtardı demekki yetenekli kaleci dogru oku anla
- +1 yıl
Genel olarakta 20 penaltının 18’ini yemiş abicim. Biraz düzgün kullansaydınız yerdi. Öyle aşılmayacak bir şey değildi diyorum.
- +1 yıl
Bende kalecide o sezi var diyorum yani 21 yaş için çok yetenekli anlasan mı?
- +1 yıl
Git işine hadi ya
- +1 yıl
Penaltılarda beceriksiz siz bunu aşamadınız Martinez’e 1 gol dahi atamazdınız penaltılardan. Hadi güle güle.
perşembe 2 saatliğine feneri tutalım dedik kanser olduk fenerli arkadaşlara Allah sabır versin :D
14 Yorumla- +1 yıl
Ahahjssjjdsj bende Galatasaraylıyım ama amin diyelim 🙈
- +1 yıl
Ahahaha bak yaa çok fenasın 😅💛❤️
Galatasaray ile yapacağı süper kupa maçına çıkmaması ayrı rezalet , bu maçları bahane edip elenmesi bambaşka bir rezalet
11 Yorumla- +1 yıl
Bencede
- Spor konusunda 325 cevap paylaştı.
+1 yılEeee orasi Avrupa penaltı çalmayan hakemler olunca maç uzadı uzayınca da elendi 6 tane penaltıyı aynı köşeye atmak nedir
12 Yorumla- +1 yıl
Evet hiç çalışmamışlar sanki
- +1 yıl
Aynen sacmaladilar iyice
- Spor konusunda 425 cevap paylaştı.
+1 yılİlk turdan beri amaçsızca devam ettiler. Hımm ağızalarından kupayı istiyorum sözü çıkmadı. Şimdi Sivas maçını düşünsünler
110 Yorumla- +1 yıl
Sivas maçını Oly maçının içinde de düşündüler…
- +1 yıl
Sığ düşünceliler
- +1 yıl
Maalesef
- +1 yıl
Çok üzülmedim😃😃😃
- +1 yıl
Çaktırma (bende)
- +1 yıl
Dişi aslan
- +1 yıl
🦁💛❤️
- +1 yıl
Seviliyorsun
- +1 yıl
Thank you Nutella Bey
- +1 yıl
😍😍😍
+1 yılLigde o kadar haksız penaltıyla maç kazan, avrupada ise alacağın maçı penaltılarla kaybet. İlahi adalet işte.
16 Yorumla- +1 yıl
İnce :)
- +1 yıl
🤗😎
- +1 yıl
Biri de diyor şimdi kaleci çok iyi 😅😅😅 Bahanelerine bak
- +1 yıl
O kaleci kariyerinde sadece 2 penaltı kurtarırken bu maçta 3 tane çıkardı. Hâlâ akıllanmıyorlar.🙂
- +1 yıl
Bunu dedim elemana kabul etmiyor. Burada yeni yorum yaptı belki görürsün.
- +1 yıl
Bakmadım. Ama anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna az sözü geçerli onlar için.
Şu son dönemde yapılanlara baksınlar Cin Ali nin fitnesiyle millet birbirine düşecekti. İlahi adalet işte 😂
+1 yılAynı köşeye neden ısrarla penaltı atıldı anlamış değilim en güzel penaltıyı djiku kullandı takımın en iyi oynayan oyuncusuda oydu zaten
12 Yorumla- +1 yıl
Bence dw
- +1 yıl
de*
Sanki sozlesmisler gibi penaltılarda hep aynı köşeye topu attılar. İddaa oynamis olabilirler.
13 Yorumla- +1 yıl
🤔
- +1 yıl
Sol ayaklilara penaltı attirmayacaksin sol ayak hep aynı yere gider ve penaltı dediğin çok sert olur kalecinin parmağıni kıracak sertlikte olur ama bunlar kaleciye kapuz yollar gibi atıyor hele bonutci yüzünden tamamen bitti
- +1 yıl
Haklısın
+1 yılUla fener bir kerede şu taraftarlarının yüzünü güldür be
21 Yorumla- +1 yıl
Oyyy 🥺
Gs liyim ama ülke puanı açısından kazananlarını isterdim kötü oldu penaltılarda elenmeleri
12 Yorumla- +1 yıl
Evet kötü oldu 🥺
Güzel atmosfer oldu ama 1 gol daha atıp işi bitiremedi... Ve penaltılar vasatti geçmemiz gereken turu elendik
11 Yorumla- +1 yıl
Maalesef…
+1 yılİş penaltıya kalınca Fener elenir dedim. Adım kadar emindim. Hiç acımadım.
12 Yorumla- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
Neye neden dediniz?
+1 yılRakipten korkan elenir futbol cesur adamların oyunudur.
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle
En büyük eğlence F. bahçe diye boşuna demiyoruz oradan 3 yıldız daha getirin takın formaya :D
11 Yorumla- +1 yıl
Ahahhssjdjskdjsjs
- Spor konusunda 409 cevap paylaştı.
+1 yılkazanmak hakkımızdı ama ne öyle penaltılarda hep aynı hatalar aynı yerden
18 Yorumla- +1 yıl
Fenerbahçe bahtsızlığı…
- +1 yıl
Kesinlikle canım bence ya penaltılar kaçar mı sanki bilerek yapıyorlar gibi
- +1 yıl
Hepsi sol köşeye attı sanki bilerek dediğin gibi…
- +1 yıl
Aynen kaleci her topu çıkartır mi ya
- +1 yıl
Bugüne kadar 2 penaltı çıkartmış
- +1 yıl
Aha aha güler mi aglar mi işte
- +1 yıl
İşte buradan şu sonuç çıkıyor: Fenerbahçe penaltıları çok kötü kullandı.
- +1 yıl
Bariz evet
+1 yılBonucciyi penaltı kullansın diye aldı alnı terlemedi atamadı
13 Yorumla- +1 yıl
Valla İrfan falan kalsaydı keşke
- +1 yıl
Ben fenerli değilim ama geçmesini istiyordum
- +1 yıl
Bende
+1 yılteşekkürler Fenerbahçe iyi temsil ettin Türkiyeyi
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler Fenerbahçe…
Ne diyelim kalite olarak bakarsak fener daha üstün ama oynayamıyorlar
14 Yorumla- +1 yıl
Penaltıyı da atarsın ama
- +1 yıl
Hocaya yazar
Allah belasını versin penaltı atamayan futbolcu mu olur. Yazık günah verdikleri emeğe
14 Yorumla- +1 yıl
Valla billa bende kıl oluyorum penaltı atamayan futbolculara
- +1 yıl
Hepsini kovacaksın
Gizli Üye(30-35)+1 yılFenerbahceli olarak söylüyorum lan vicdansızlar sizin için uykusuz kaldım baro degseydi.
11 Yorumla- +1 yıl
Oyyy kıyamammm 🥺
- Spor konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılİsmail'in umre vakti gelmiş 🤣 köy liginde bile finale çıkamıyorlar uclde napacaklar
17 Yorumla- +1 yıl
Ahahahsjsjxjsjdjssj
- +1 yıl
Gerçi şimdi onlara göre Olimpiakos real Madrid gibidir 🤣
- +1 yıl
Aman sus sus kavga çıkartma
- +1 yıl
Ajajajsjjsjssjjsjsjsjwjdwjjsaj
- +1 yıl
Bizden iyisini yapan çıkamaz artık 🤣
- +1 yıl
Çıkmayacak zaten hiçbir zaman
- +1 yıl
Şimdi derler aman alt tarafı konferans kupası diye 🤣
+1 yılbu kadar mal birtakım olamaz.
3 penaltı nasıl atamazsın.
127 Yorumla- +1 yıl
Valla billa penaltı atamayan futbolcu mu olur
- +1 yıl
kes lan izmarit kullanıcı adından b3yins! z olduğun anlasiliyor zaten bos bos yorum yapma Allah'ın @veli
- +1 yıl
@Monaninkalbi yaw he he pembe görünümlü keko
penaltı kaçıran futbolculara bak
biri cengiz malı
diğeri ondan da mal boncukçu mudur ne skimdir.
- +1 yıl
pembe görünümlü keko ne ya senin kelime dağarcığının darlığını s*key*m kanka
zihniyetsiz saygısız
senin gibi bir m@la bişeyler anlatmakla uğraşmiycam - +1 yıl
Sol ayaklilara penaltı attirmayacaksin ve penaltı dediğin çok sert olur kalecinin parmağıni kıracak sertlikte olur ama bunlar kaleciye kapuz yollar gibi atıyor hele bonutci yüzünden tamamen bitti
- +1 yıl
Tadic’te yorgunlukla kötü kullandı bence
- +1 yıl
@modestmannn gelde bunu pembe görünümlü kekoya @monaninkalbi anlat işte beyin yokki anlasın.
- +1 yıl
evet işte yorgunluk falan bahsettiğim şeyler bunlar ama anlamayan anlamaz tabiki
sırf Fenerbahçe düşmanı olduğu için ülkeyi temsil bile etse karşı takımı tutanlar var bu ülkede çok da takilmiyorum - +1 yıl
Ben Fenerbahçeyi destekledim valla Oly’e elenmek kötü oldu…
- +1 yıl
sol ayaklılara penaltı attırmayacaksın demen aşırı saçma bir şey penaltıyı bile kalıplara sığdırdınız ya pes yani bunu sanki hani dersmiş gibi anlatıp geçilecek bir şeymiş gibi çok rahat bir şekilde eleştirip fikirlerde bulunuyosunuz
sanırım hayatımda futbol konusunda duyduğum en saçma fikirlerden biri kesinlikle bu sol ayaklılara penaltı attırmamak - +1 yıl
diğer saçma kullanıcı adına sahip geriz3kalıya zaten yorumsuzum Allah'ın @veli
- +1 yıl
Sakin ol bebeğim
- +1 yıl
evet tabiki kötü oldu...
- +1 yıl
koyu bi FENERLİ olarak sakin olamıyorum sjhx
- +1 yıl
Ben fenerli değilim ama fener kazansın istedim çünkü hem Türkiye'yi temsil ediyor hemde geçen maçta taraftarlar tezahuratlarda türkiyeye ve bayrağımıza falan ağıza alınmayacak tezahüratlar yaptılar bi ders vermek lazımdı. Ama fener sanki fener için oynuyor gibiydi milli takım havasında oynadığını unuttu Türkiye yi temsil ettiğini unuttu kötü penaltılar da sonumuz oldu
- +1 yıl
Biliyorum zor ama sakin ol yavrum ya ahahaja
- +1 yıl
Fred ve İrfan çıkınca Fener çöktü Oly’i maça ortak etti tek hata budur
- +1 yıl
Sol ayaklilar sert ve iyi penaltı atamiyor bunu ben değil tüm futbol yorumcuları diyor bence sağ ayak daha sert vurabiliyor sol ayak biraz sönük kalıyor aynı yerlere gidiyor kaleci ezberliyor
- +1 yıl
katılmıyorum, kötü oynadığını da zerre düşünmüyorum kötü oynasa zaten 90 dk yı ve uzatmaları galip olarak bitirmezdi
ben kesin alırız diye bekliyordum eminim birçok kişi de benim gibi düşünüp hayal kırıklığına uğramıştır
ama son zamanlardaki mobinge ve maçın penaltılara kalışına da bakıp bir GENELLEME yapacak olursam
BENCE ülkemizi gayet iyi temsil ettik - +1 yıl
ya evet ismail hocayı bazen gerçekten anlamıyorum
- +1 yıl
Kötü oynamadı sadece Fred ve İrfan daha geç çıkmalıydı
- +1 yıl
Sivas maçını düşünerek turu verdirttirdi aslında
- +1 yıl
sol ayak konusuna da kesinlikle katılmıyorum
- +1 yıl
Sıkı Fenerbahçeli olabilirsin ama futbolun geçmişinden ve işin içinden detaylıca püf noktalarında bilmedigin şeylerden biri sol ayaktır bunu biraz araştır penaltılarda kaleciler sol ayak biri penaltı kullanınca genelde kolay kurtarır çünkü sağ ayak kadar kuvvetli sert bi şut olmaz top kavis yapar dengesi şaşıp şiddeti azalır ama sağ ayak dümdüz koyabilir. Ayrıca bonutci tam bi hataydı girmesi ve penaltı atması tam bi hataydı yani kaleci tuttu değil de bonutci beceremedi diyelim
- +1 yıl
bonutci konusunda zaten haklisin ismail hoca bazen sacmaliyo
ama sol ayak konusunda ya biyolojik olarak bile dediğin şey saçma sen de bunu araştır
bu yatkınlıkla alakalı bir şey aktiflik durumuyla değil
zaten yatkin olduğun tarafı aktif kullanırsın
senin sağ ayak için dediğin şeyler
sol ayağını kullanan için sol ayakta geçerli - +1 yıl
Bonutci solak değil bu yüzden yapamadı. Sağlak bu yüzden kötü attı tam biyolojik solak olsaydı atardi
- +1 yıl
solak ve sağlak demedim zaten? bahsettiğin şeyin antisini anlattım.
- Spor konusunda 351 cevap paylaştı.
+1 yılBazı takım taraftarları bi yerlerine kına yakmıştır kesin
01 Yorumla- +1 yıl
🤷♀️
+1 yılFenerbahçeden başka bir şey beklemiyorduk zaten
10 YorumlaOtomatikmen kafamda çalan " ağlama" şarkısı
21 Yorumla- +1 yıl
Ahahhaahqhhaaha
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok narin penaltı attilar inşallah o ayakları sakatlanır. Ya su şişesine öyle vursan şişe devrilmez ya sinir ettiler o bonutci yüzünden oldu
01 Yorumla- +1 yıl
Geçmiş olsun 🥺
- Spor konusunda 543 cevap paylaştı.
+1 yılBu maça kadar gelmeleri olağanüstüydü 😎
110 Yorumla- +1 yıl
Diyosunnn
- +1 yıl
Biz GS mize bakalım 💛❤️
- +1 yıl
💛❤️
- +1 yıl
Şu arkadaşları kendi evimizde çevire çevire yensek ne güzel olur 😎
- +1 yıl
Ahahaha yeneceğiz zaten
- +1 yıl
İçlerinden geçelim 🤭
- +1 yıl
Ahahahah çok ayıp 🫢
- +1 yıl
Ben bir ayıp göremedim 😎
- +1 yıl
Ahahsjsjsjs
- +1 yıl
:))
+1 yılBu hoca ile olmaz çıldırdım ya
19 Yorumla- +1 yıl
Bencede olmaz dicem ama bizimde işimize geliyor…😅
- +1 yıl
Gelmez mi siz çok seviyorsunuz hocamızı 😂😅😄🤣😁🥲
- +1 yıl
Ahahahahajahah
- +1 yıl
Canım İsmail Hocam bizi sakın bırakma ❤️
- +1 yıl
Ahhhh sen varya sen
- +1 yıl
Aykut Kocamanı sildiniz, Emreyi-Volkanı yediniz, Jesusu gönderdiniz ama hayır İsmail Kartal Hocamızı göndertmeyizz 😅❤️
- +1 yıl
Heyyyyy Allahım ya 😊😃☺️😀sıra onda bebiş
- +1 yıl
Nein, nein İsmail Eagel hocamı yedirtmeyeceğiz…
- +1 yıl
Ama böyle olmaz ki ya bebiş
+1 yılZaten beklenilen birşeydi
13 Yorumla- +1 yıl
Diyosun
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Hmmmm
Düşüncem geçmiş olsun. d
11 Yorumla- +1 yıl
Ahajsjsjs
- Spor konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılçok üzücü
ismail kartal hoca falan değil21 Yorumla- +1 yıl
Bencede
Bir fenerli olarak üzüldüm
17 Yorumla- +1 yıl
Geçmiş olsun
- +1 yıl
Sevinmedim Oly’i elemesini isterdim
- +1 yıl
Ricalar
+1 yılmaçta elenmesek diğer maçta elenirdik
13 Yorumla- +1 yıl
Aston Villa iyi takım
- +1 yıl
Fiorentinada var
- +1 yıl
Doğru
Teknik futbolcu penaltı atamaz.
15 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yani
- +1 yıl
Hocaya yazar bunlar ama
Gizli Üye(36-45)+1 yılBir Galatasaray asla olamazlar asla...
14 Yorumla- +1 yıl
Tabiki…
Cevap sahibi+1 yılSende bizdensin teşekkürler
- +1 yıl
Doğuştan 💛❤️
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle :)
+1 yılGereksiz bir maç oldu
10 YorumlaAllah şükür bugünde ölmedik (Fenerliyim) :)
12 Yorumla- +1 yıl
Kıyamam 🥺🥺🥺
+1 yılİsmail kartala yazar maç
11 Yorumla- +1 yıl
Bencede
Çeyrek finalde mi
12 Yorumla- +1 yıl
Evet
Fener şaşırtmadı.
110 Yorumla- +1 yıl
Klasik Fenerbahçe diyorsun
- +1 yıl
O da doğru :)
- +1 yıl
Gittim
- +1 yıl
Ahahahahahaha
- +1 yıl
Galatasaraylıysan olmaz
+1 yılB. k gibi geçti
11 Yorumla- +1 yıl
Öyle evet…🥺
+1 yılRezil ettiler.
113 Yorumla- +1 yıl
Yani biraz öyle oldu
- +1 yıl
Başka ülkenin takımı olsa neyse de yunanlara ya bunlara rezil ettiler bizi.
- +1 yıl
Evet o baya kötü oldu
- +1 yıl
Ben üstelik fenerbahçeli değilim
- +1 yıl
Bende
- +1 yıl
Belli son 1905 ten
- +1 yıl
Ahahahhs
- +1 yıl
Bunu bilip hala Fb’li misn diye soranlar vardı
- +1 yıl
Anlıyorum 🙂
- +1 yıl
Neyse
- +1 yıl
🙋♂️
- +1 yıl
Yanlis emoji göndermiş
- +1 yıl
Tamamdır görüşmek üzere
+1 yılAh İsmail Kartal ah...
12 Yorumla- +1 yıl
🥺
- +1 yıl
😔😔
İsmail kartal turu aldı rakibe verdi
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de
+1 yılFB ömür boyu yenilgiye mahkum
11 Yorumla- +1 yıl
Çarşı pazarı karıştıracaksın şimdi 😅
Gizli Üye(30-35)+1 yılmk bi penalti ataamadilar
018 Yorumla- +1 yıl
Valla penaltıyı da atarsın ama ya
Cevap sahibi+1 yılonu da yapin ya.. deli ettiler izlerken. yunana yenildik mk yunnaana daha da canim sıkilldi
- +1 yıl
O kötü oldu valla en azından Oly’i eleyip Aston’a elense daha iyi olabilirdi
Cevap sahibi+1 yılcok kuftettim coook. penalti mk ya penalti.
- +1 yıl
Bir de alışıklar Fenerin çoğu maçında penaltı oluyor
- +1 yıl
Bu yorgunluk ve mutsuzlukla Sivasta puan kaybı olursa… Geçmiş olsun.
Cevap sahibi+1 yılbana da oyle geliyor. ismail kartal da bi b. k anlamiyormus sevmedigim. fatih terim bile costurur gaz verir attirirdi o penaltilari
- +1 yıl
Fatih Hoca final kaybetmez kolay kolay winner bir hocadır. Okan Burukta şimdi öyle keza büyük maçların adamı.
- +1 yıl
İso giderse size winner bir hoca lazım
Cevap sahibi+1 yılvolkan olsa o bile yapardi
- +1 yıl
Yapar ama Hatayspor’u bırakmaz şimdi
Cevap sahibi+1 yılkusturduler zaten ne kadar fb li varsa. ali koc un isleri
- +1 yıl
Galatasaray şampiyon olursa aday olur mu ki yine…
- +1 yıl
Bilerek kaldırdım cevabını he :)
Cevap sahibi+1 yılpeki saol iyi niyetin icin
- +1 yıl
Sinirle yazıyorsun çünkü bişi olmasın sonra. Rica ederim…☺️
Cevap sahibi+1 yılaynen cok sinirliyim. saol sen yinede
- +1 yıl
Rica ederim
- Spor konusunda 891 cevap paylaştı.
+1 yılÜzüldüm ya
12 Yorumla- +1 yıl
Üzücü evet…
- +1 yıl
Hihi
+1 yılYazık oldu
12 Yorumla- +1 yıl
Öyle yahu penaltıları da atarsın
- +1 yıl
Demi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer