Fenerbahçe penaltılarda elendi! Maç hakkında düşünceleriniz neler?

Fenerbahçe Olympiakos karşısında 2-3 yenildiği maçın rövanşında 90 dakikasını 1-0 önde kapatıp uzatmalarda penaltılarda sonucu 2-3 mağlup olarak Konferans Ligine veda etti. Maç hakkında düşünceleriniz neler?

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩🥳❤️
Fenerbahçe penaltılarda elendi! Maç hakkında düşünceleriniz neler?
Cevapla