Kadıköy'de Kartal şov! Fenerbahçe lehine yapılan hakem ve var operasyonuna rağmen 4-2 biten maç hakkında ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadaşlar Beşiktaş dün akşam kadıköy'de 10 kişi kaldığı maçta, birinci penaltının uydurma verildiği maçta hakeme, var'a ve ikinci yarıda 10 kişi kalıp ikinci penaltıya rağmen müthiş mücadele ve gözümüzün pasını siler derecesine Fenerbahçe'ye kadıköy'de futbol dersi vererek 4-2 kazandı! Maç, hakem ve var hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kadıköyde Kartal şov! Fenerbahçe lehine yapılan hakem ve var operasyonuna rağmen 4-2 biten maç hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kadıköy'de Kartal şov! Fenerbahçe lehine yapılan hakem ve var operasyonuna rağmen 4-2 biten maç hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla