Fenerbahçe 4-2 Hatayspor maçı nasıl değerlendiriyorsunuz?

Fenerbahçem toplam 17 /17 yaparak dolu dizgin gidiyor rekorları kırarak maçdan mutluyum ancak bu sene kimse bu takımı durduramaz ve karalama kampanyası yapmasın ve şunuda söyliyim bence çok güzel oynayan takım taşlanır hep ama genel değerlendirme yapacak ligin çok üzerinde ve Avrupa maçları dahil kadro kalitesi herşeyi özetliyor zaten sizler ne düşünüyorsunuz?
Fenerbahçe 4-2 Hatayspor maçı nasıl değerlendiriyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru seçilmiş teşekkürler💙💛💛 💙🧿soruma beklerim 🤗
Fenerbahçe 4-2 Hatayspor maçı nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla