Yeni eliptik bisiklet aldım fakat sabah kahvaltıdan önce mi yoksa yemek yedikten sonra mı ya da akşam mı yapılır bilmiyorum. Bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi? Aldığım eliptik bisiklet "Voit Prisma"
En güzel spor zamanı sabahın ilk saatlerüdir 6 6.30 gibi kahvaltı yapılmaz sabah kalkılır bir bardak su sadece sonra ne aktivite yapacaksan yaparsın. Erken saatte yapılan her aktiviteden iki katı zevk ve verim alırsın Kalkınca okudugun kitap bile daha çok aklına girer. Çünkü bünye kendini resetlemiştir. Ayrıca erken yapılan spordan sonra güzel bir kahvaltı paha biçilemez
Uyanır uyanmaz aç karnına, gece birşey yemediğin için şeker oranın düşük oluyor ve insülin hala uyuma modunda oluyor. İnsülinin zıttıda glukagon hormonu var bu hormon yağ yakımı kolaylaştıran bir hormon ve zıttı olduğu için tavan yapıyor, yani sabah vücut yağ yakma modunda oluyor
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
banada sabah aç karnına yapmak daha mantıklı geliyor, seni dinleyip sabah yapıcam Teşekkürler
Rica ederim ben bunun birçok araştırmasını yaptım, konuyla alakalı yabancı makaleler de mevcut zaten. İngilizcesi iyi olanlar; insanların ağzının içine bakmaktansa biraz araştırabilirler
Spor yapildiktan 2 saat icinde yemek yemesen daha iyi spor hocasi oyle demisti. Yemekten 1 saat sonra yapabilirsin. Spordan sonra sadece su sekersiz cay kahve icebilirsin
yemek yedikten 1 saat sonra yapsan daha iyi olur. onun dışında günün her saatinde yapılır. erken saatlerde daha dinç olursun o yüzden daha iyidir. ama çalışan kişiler için akşam da yapabilir önemi yok.
Yemek yedikten sonra yapma 3 4 saat sonra yap. Ve bence sabah erken kalk yap yemegini ye aksamda yemekten once yap illa bir kere yapacajsin diye bisey yok
En İyi Cevaplar