1,55 boy ve 75 kilo siZce balik mi balinami :) ?

155 boyunda ve 75 kiloyum ya aslinda diyetlerle zanan zaman kilo alip veriyorum ama simdi ben neyim biye boyleyim valla cinnet gecirecem spiruda hic sevmiyorum gunlerce ac kaliyoeum hic zoruma gitmiyo ama spordan nefret ediyorum nasil sevecem ben bu sporu

Güncellemeler:
Böylede cok güzelim :)

0|0
817

En İyi Erkek Görüşü

  • Sen şirin tatlı bir balinasın :3

    0|0
    0|0
    • Merci :(

    • Hepsini Göster
    • Bilmem olabilir, her güzel zayıf olacak diye bir kaide yok :D.

    • Ben boyle degildim yasarken oldum ha ha ha kilolar sonradan girdi hayatima

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 16

  • Şişko.

    0|0
    0|0
  • Balina olmuş

    0|0
    0|0
  • Balina

    0|0
    0|0
  • Valla seninkisi bildiğin balon olmuş 😂😂 kızma ama spor insan daki öl güveninde arttırır

    0|0
    0|0
  • Balina

    0|0
    0|0
  • Tombul 😊🙈

    0|0
    0|0
  • İdeal kilon 48kg fazlalıgın 27kg :(

    0|0
    0|0
    • Havalar isiniyo yakinda eririm 48 derece burada heryer sauna sorun yok uzulme

    • Hepsini Göster
    • Şimdi evde düzenli beslenip okullar kapanana kadar spor yaparak 3kg versen yaz tatilinde sıcak havada spor salonunda yazın sonuna kadar 3-4 ayda 15kg versen vücud yapın düzelir. Creatin, L-cartnin gibi yağ yaktırıcı destek alırsan 5-6 aya kilo-boy orantını yakalayabilirsin. Bu anlattıklarımı yapmazsan işe yaramaz yapamam diyorsan başlama ama unutmaki vücud yapısı düzeldikçe insanın görüşünüşü ve tipide düzelir emin olki dahada güzelleşiceksin dişini sıktıgına deyicek.. Bide Yeşil çay içmeyi unutma bel ve göbek yağlarını yakar yağ yakımını hızlandırır

    • Ekmek sevmiyorum zaten kilo sebebim uyumuyorum gece gunduz uyuyorum ve tek ogun ekmeksiz besleniyorum sekersiz hic bisey yiyemiyorum zaten tatli pasta turuckolata bu yuzden veremiyorum ama daha fazlada kilo almiyoeum bu kiloyada hamilelikte ulastim yani 59 kilodan 90 kiloya cikmistim 9 ayda ve simdi 75 kilodayim :)

  • Balık etli bence

    0|0
    0|0
  • Balına desek kırılır bıze balına:)

    0|0
    0|0
  • Dahada ote

    0|0
    0|0
  • bence harikasın. ben kilolulardan hoşlanıyorum

    0|0
    0|0
  • 1. derece obezsin.

    0|0
    0|0
  • balina...

    0|0
    0|0
  • Sen sporu değil de yakında spor seni sevecek cicim 😍😍😍

    0|0
    0|0
  • Balina mı öz güvenin güzel bak :-) sporu bende sevmiyom ya :-(

    0|0
    0|0
  • böyle balık etlimi olur:D ayrıca boyun çok kısa

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Boyun o kiloya göre kısa bence sporu sevmiyorum demişsin ama sporsuzda diyetle verdiğin kiloyu geri alıyorsun sende görmüşsündür

    1|0
    0|0
  • Spordan bende nefret ediyorum hemde nasil sana anlatam salona para verdim en son parama cok duskunumdur o tuzden birakmam dedim ve yazildim 3 gundur guzel gidiyo ne kadar utanip cekinsemde kesinlikle salona yazilll

    0|0
    0|0
  • fazla :D

    0|0
    0|0
  • Balina Üzgünüm

    0|0
    0|0
  • Balina :)

    0|0
    0|0
  • balina

    0|0
    0|0
  • dusunemıyorum senı ya bende 52 kıloyum balına gıbı goruyorum kendımı ama oyle mutluysan hangı balık oldugunun onemı yok

    0|0
    0|0
  • Zayiflaman lazim

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;