Merhaba arkadaşlar 3-4 aydır spor yapıyorum. göğüs kaslarımı rahatlıkla oynatabiliyorum gözle görülür göğüslerim şişti oluştu tabi bacak kol kaslarımda öyle fakat karın kası çok zor çıkıyor şu sixpack olayı :) en üst kısım belirginleşmiş durumda ama diğer 2 alt kısım oluşmadı pek. ben aynı zamanda ne bulursam yiyorum cips kola falan aldırış etmiyorum yediklerime. tabi hergün bunları yemiyorum ama. arada bir denk geliyor jelibon vs ne olursa işte yerim :D karın kası olayına bağlamıyacam bunları sorun değil karın kasıda çıkarda ilerde. Acaba bunları tüketmemek gerçekten gözle görülür şekilde fark eder mi? yani bir ay düzgün beslensem gerçekten faydasını görür müyüm yoksa abartmaya gerek yok mu? lütfen spor yapan ya da geçmişi olan kişiler cevaplasın bilmeyen zıpçıktı arkadaşları pistten alalım.. şimdiden teşekkürler. ha bu arada protein tozuda kullanıyorum
Kola ve cips tarzı şeyleri bırakırsan faydasını açık ara farkla görürsün
Kola ve cips tarzı şeyleri bırakırsan faydasını çok fazla görmezsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar