Spor yaparken kola ve cips tarzı şeyler yememek ne kadar önemli?

Merhaba arkadaşlar 3-4 aydır spor yapıyorum. göğüs kaslarımı rahatlıkla oynatabiliyorum gözle görülür göğüslerim şişti oluştu tabi bacak kol kaslarımda öyle fakat karın kası çok zor çıkıyor şu sixpack olayı :) en üst kısım belirginleşmiş durumda ama diğer 2 alt kısım oluşmadı pek. ben aynı zamanda ne bulursam yiyorum cips kola falan aldırış etmiyorum yediklerime. tabi hergün bunları yemiyorum ama. arada bir denk geliyor jelibon vs ne olursa işte yerim :D karın kası olayına bağlamıyacam bunları sorun değil karın kasıda çıkarda ilerde. Acaba bunları tüketmemek gerçekten gözle görülür şekilde fark eder mi? yani bir ay düzgün beslensem gerçekten faydasını görür müyüm yoksa abartmaya gerek yok mu? lütfen spor yapan ya da geçmişi olan kişiler cevaplasın bilmeyen zıpçıktı arkadaşları pistten alalım.. şimdiden teşekkürler. ha bu arada protein tozuda kullanıyorum
Kola ve cips tarzı şeyleri bırakırsan faydasını açık ara farkla görürsün
Kola ve cips tarzı şeyleri bırakırsan faydasını çok fazla görmezsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Spor yaparken kola ve cips tarzı şeyler yememek ne kadar önemli?
Cevapla