Artık komşuluk diye bir şey kalmamış. Siz de benim gibi mi düşünüyorsunuz?

Sabah uyandım bir enerjiyle. Kahvaltı edeyim diye mutfaga geçtim o sırada telefonum çaldı konuşurken balkona çıkmışım. Neyse telefonu kapadım karsı balkonda bir bayan çay içiyor.

Başımı hafif eğerek selam vereyim dedim suratıma bön bön baktı girdi içeri. Sinir oldum. Bir merabayı bir günaydını hatta Allah'ın selamını bile esirger olmuşuz. :/

Neden böyle? Bu insanlar neden bu kadar yabani? Bir meraba demek çok mu zor?
Güncellemeler
+1 yıl
Bayanlar hiç cevap vermemiş yaw. Çok yalnız hissettim kendimi :( Bu kızlar nerdeler
Artık komşuluk diye bir şey kalmamış. Siz de benim gibi mi düşünüyorsunuz?
Cevapla