Artık komşuluk diye bir şey kalmadı mı?

Ben çocukken oturduğumuz sitede tüm apartman birbirimizi tanırdık. Şimdi yaşadığımız yerde kimse kimsenin yüzüne bile bakmıyor. Komşuluk artık tükendi mi?

Artık komşuluk diye bir şey kalmadı mı?
Artık komşuluk diye bir şey kalmadı mı?
Cevapla