Ben çocukken oturduğumuz sitede tüm apartman birbirimizi tanırdık. Şimdi yaşadığımız yerde kimse kimsenin yüzüne bile bakmıyor. Komşuluk artık tükendi mi?

Ben çocukken oturduğumuz sitede tüm apartman birbirimizi tanırdık. Şimdi yaşadığımız yerde kimse kimsenin yüzüne bile bakmıyor. Komşuluk artık tükendi mi?

Millet sabah 6'da kalkıp işe gidiyor, akşam trafikte dönene kadar oluyor 7. Çoğu insan daha da geçe kalıyor. Komşuluk ne ara olsun? Birisi çıkıp böyle olmaz deyince de bunlar bedava para kazanayım istiyor diye bıkbık ediyorlar. Günde 24 saat var, zaman sınırsız değil.
Yıllar oldu, artık kimse kimseyi tanıyor değil, bir yerde daha iyi hiç olmazsa dedikodulari lafları yok ama ufak bir şey bile lazım olsa çağırıp halledecek kimse de yok... Herkes kendi başına artık. Aman zararları dokunmasın da o da yeter...
Şu teknoloji ve teknolojik imkanlar kisilerin zamaninı kisaltti. Kısalan zamanda iş ve ev tercihleri mesafeler derken kimse kapı komşusunu tanıyamaz hale geldi. Böyle. olunca da mahalle kültürü yok artık. Herkes benci
Cevap
11Cevap
Evet maalesef artık komşuluk kalmadı kimseye güven yok
maalesef nasıl böyle olduk yılar geçtikce düşman olduk
Kimse kimseye güvenemez oldu
Eskisi gibi komşuluk kalmadı. Ben küçükken komşuannemiz vardı, herkes çatkapı birbirine gidebiliyordu. Şimdi hiçbiri yok.
Herkes borç istiyor, ya da namusuna göz dikebiliyor. Kimseye yüz vermeye gelmiyor.
Biz yine öyleyiz ki, herkes birbirini tanır bilir gelir gider
Kaldı benim komşularım çok iyi hatta candan arkadaşlarım
Benim gibi bir varsa karşımda halan komşuluk diye bir şey var demektir.
Ben çok hayırsız bir komşuyum yaaa 😅 yoksa komşularımda sıkıntı yok gerçekten çok tatlılar
Komşuluk hâlâ devam ediyor. Sitelerde belki durum farklıdır ama çoğu bölgede devam ediyor.
maalesef
Eski komsular candi simdikiler zombie gibi suratsiz seyler Allah sevgisi bile yok bi tasinsaydim keske
Eskidendi o komşuluk..
Maalesef bu dönemde kalmadı gibi bir şey
Bitti bitti bu da bittti
Kalmadı kalmaması da iyi oldu bence
Evet kalmadı nerede o eski komşuluklar...
Kalmadı
Kalması
Daha iyi,
Evet var
Kalmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?