Karbonhidratı tamamen kesicem çorba içicem zaten 1 kase çorba 1 dilim ekmek demek
Protein'in (ET) kilo aldırdığını duydum doğru mudur?
Protein'in (ET) kilo aldırdığını duydum doğru mudur?
Herseyin fazlası fazla. Ben Türkiyede sadece en doğru beslenme diyetini Dr Canan Karatayin önerdiğini dusunyorum çünkü çevremde o kadının diyetiyle inanılmaz kilo verenler oldu ayrıca kalıcı, ilerde de canın istediği şeyleri yesende kilo almazsın. Şiddetle sana da öneriyorum bak pişman olmazsın ama sabır ve azim çok önemli.
O kadin suurunu yitirmis bir insan onun dedigi hicbiseyi yapmam sansasyon pesinde sadece
Tövbe Bismillah ya. Siz Türklerin bu tuhaf tuhaf inadınîz ve ön yargınız yok mu insanı kanser eder 😂😄. Tamam bildiğini yap bakalım, annem 30 sene doyetsiyenlik yaptı ben ömrümü spora verdim hala da öyle senin dediğin gibi kilo verenleri o kdr çok görüyorum ki istediği kiloya kavustuktan sonra aradan 2 ay geçmiyor obez oluyor. Neyse sordun cevap verdim. Kolay gelsin
https://www.ntv.com.tr/arsiv/id/25476105/ su kadinin akil sagligindan suphe ediyorum :) dogru soyledigi seyler var ama sekeri zehir gibi gormesi yanlis cunku vucudun belli olculerde ona da ihtiyaci var ayriyeten paketlenmis hicbiseyi yemeyin diyo yani kisacasi bu mantiga gore hicbisey yemeyin dio :)
Attigim linke yorum yapmadin :)
Gelelim o yoruma sen benim yorumlari oku değerlendir sonra ttm. O link kadının özel hayatı bildiklerile alakası yok. Hem şu insanları yasadiklariyla yargilamaktan da vaz geçin plisss. Şimdi sen çok iyi namuslu şerefli adamsın allah korusun 3-5 erkek tarafından tecavüze uğradın bak allah korusun diyorum tövbe diyorum sen şerefli ve namuslu adam olmaktan cıkyormusun? Bence Hayır cıkmazsın demi? @Intractable34
Arkadasim verdigin ornekle onun ne alakasi var bir kadina ben polisim parka para birakin diyorlar o kiside bunu yapiosa net bir sekilde gerizekalidir ya da cahildir bu kadin cahile benzemiyor o halde gerizekali yani beyinden noksan oluyor :)
Sen uyanık sın ben uyanigim kadin saf olamazmı? Bunun kadının bildiklerile okuduklariyla ne alakası var bende soruyorum sana? ? Gerizekalı da diyemezsin hiç tanımadığın birine lütfen kibar olurmusun. Ne kadar insan var kendini çok uyanıp ve ultra akilli sanıp pyasada dolandirilmis senin bundan haberin var mı acaba?
Onlar da salaklar :)
aynen ;)
Keşke burada boş tartışma yerine keşke bilginizi yarıştırıp iyi bişeyler çıkartsaydınız bana yardımcı olma konusunda teşekkür ederim.
Sna yardimci olmak için öyle uzun uzun yazmıştım ama sen yok en iyisini ben bilirim diyorsun. Canan Karatayi desteklememin sebebi de bizim yaptigimiz beslendiğimiz daha doğrusu alıştığımız beslenme tarzında olduğu için önermiştim ama burada goryorumki o kdr çok çok bilmiş varki ne desen boş bizim ailede bitane bile dengesiz beslenen birini ya da fazla kilosu olan birini rastlamak nerdeyse imkansız. Ayrıca sem face de Canan Karatayin takipçilerine bir göz at sonra konuşuruz bunun üzerinde tamam
Karatay diyeti ile ilgili bir sürü şey var siz karatay diyeti yaptınız mı yaptıysanız bu liste nasıldı?
en doğru bilgiyi nasıl elde edebilirim
Ben diyet falan yapmadım annem rahmetli Russiada diyetisendi yani aşırı düzenli beslenirdik hala da öyle annemin dediklerine bu kadının dedikleri o kdr çok uyum sağlıyor ki, ben çocukluktan çay sevmem ekmek sevmem sana yemin edebilirim oğlum da böyle haliyle eşimde böyle ekmek sevmiyor ekmek yersek yemek yiyemiyoruz oğluma tekvando hocası sormuş neden ekmek yemiyor sun diye o zmn da yemek yiyemem demiş. Sen beni dinle git Karatay kitabı al face den takip kitabını oku bak hayatın değişecek inan bana ya. Korkma valla
bir sürü kitabı var hangisini alıyım ki :)
19 yaşındayım 180 boyundayım 96 kiloyum %25 yağ oranım
Çok teşekkür ederim
www.kitapefendi.com/.../karatay-diyeti.html rica ederim
www.kitapefendi.com/.../...-yasam-boyu-saglik.html bu iki kitabı da al oku bak hayatın nasıl değişiyor. Hem onlari uyguladığın zmn tekrar kilo almiyorsun emin ol. Kaliteli yaşamın sırrı
Çok teşekkür ederim faceden felan baktım baya zayıflayan var
Rica ederim. Tabi faceye inanmaya bilirsin ama çevremde gerçekten şu an bu kitaplarla hayatı düzene giren bir çok arkadaşım var. Eğer azimli ve sabırlı biriysen yavaş yavaş ama kalıcı bir vücuda kavusursun inan. Sende azim var hissettim olmazsa bu kdr ugrsmazdim inan. Bol şans
1 yıl önce 30 kilo verdim aradan 1 yıl geçti çok sorunlar yaşadık ailevi olarak yemeğe sardım ama şimdi tekrar o azimle başlayım 10-15 kilo vermeyi planlıyorum
Karaciğer , proteinleri karbonhidratlara dönüştürür.
Fazla karbonhidrat glikojene dönüşür , kilo aldırır.
Kilo aldiran karbonhidrattir protein degil fakat diyet yaparken karbonhidrati tamamen kesmek cok yanlis kaliteli karbonhidratlar bulunmali ogunlerinde sadece miktarlarini azaltabilirsin
şöyle söylemek gerekirse 1 yıl önce 30 kilo verdim üzerinden 1 yıl geçti şu an 95 kiloyum yağ oranım %25 haftanın 2 günü okul 3'de eve geliyorum. 3 gün staj yapıyorum 7'de evde oluyorum spora felan vaktim olmuyor bende kesin bir kararla diyet yapmaya karar verdim arada 1 yıl geçen süreyede metabolizmamı şaşırtmış olmuş olsun diyorum İnan artık ne yapacağımı şaşırdım
Spor yapmadan tek basinadiyet yetersiz kaliyor maalesef
en azından şimdi diyete başlayım illa ki vücudumda iyileşmeler olur ileride yazın iş teklifi gelmezse spora başlıycam
Tabii ki nerden baslasan kardir
başlayacam ama artık başlanğıç yolunuda kaybettim kilo vermem zorlaştı hemde çok
Kilo alip vermek aldigin kalori ile harcadigin kaloriyle alakali
Aldığım besinleri düzenlemeye çalışıyorum ve böyle bir bilgiye ulaştım önceden çok proteine yüklenirdim
şöyle söylemek gerekirse 1 yıl önce 30 kilo verdim üzerinden 1 yıl geçti şu an 95 kiloyum yağ oranım %25 haftanın 2 günü okul 3'de eve geliyorum. 3 gün staj yapıyorum 7'de evde oluyorum spora felan vaktim olmuyor bende kesin bir kararla diyet yapmaya karar verdim arada 1 yıl geçen süreyede metabolizmamı şaşırtmış olmuş olsun diyorum
Cevap
0Cevap
Kesilikle tamamen kesme yani az az olsada vücudun ihtiyacı vardiye düşünüyorum
nein alinmaz o seni 6-7 saat doyuruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar