Fatih dün beni ekti. Spor çıkışına gelicem bize gideriz dedi, ben de baya heveslendim sonra gelmedi. Akşamında da bilerek gelmediğini biliyorum. Benim tanıdığım Fatih gelmek isterse iki eli kanda olsa gelirdi dedim. O kadar kırıldım ki, beni daha sonra o kadar aşağıladı ki. 😢 Şişman olduğumu, şişman insanlardan nefret ettiğini, o yüzden gelmediğini, benden utandığını söyledi. Bir de konuştuklarımdan bir şey anlaşılmıyormuş, baya aşağıladı yani. Benden sana karşı bu kadar olur, önüne ne konulursa onu ye dedi. 😢😢 Ben onu o kadar sevmiştim ki. Bir de narsist olduğunu söyledi. Narsistim ben dedi, onu terk eden eski karısı için de sen onun tırnağı olamazsın dedi. Çünkü bugüne kadar onu bir sürü kız terk etti. Bir ben edemedim, herkes onun ne olduğunu anladı, bir ben en kötü yanlarında hep yanında oldum. 😢😢
6 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer